Jeesusfestarit alkavat pian! Jee, sitten poika saa sellaista mitä ei kukaan ole aiemmin saanut!
Kohta ne alkaa
26
85
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eioota ja pieksun kaupan päälle kuivaa känttyä ja kotikiljua
- Anonyymi00002
Jee jee, kohta poika saa! Kuvittele veteraani miltä se tuntuu olla ensimmäinen! Itse olet aina saanut toisten jälkeen.
- Anonyymi00005
Vaan sulle ei edes rahasta onneton
- Anonyymi00003
Jeesus on auttaja ja pelastaja.
- Anonyymi00004
Juu on, se auttaa minun kauttani nuoria naisia pääsemään impeydestään,
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu on, se auttaa minun kauttani nuoria naisia pääsemään impeydestään,
Lue aku ankkaa
- Anonyymi00007
Luen Aku-Ankkaa joka keskiviikko.
- Anonyymi00008
Lessutyömaat hiljenee, samoin katto-, putki- ja muut tyrkkyremontit viikoksi kun pojat lähtevät saaliille.
- Anonyymi00009
Perjantaina saan ensimmäisen neitsyeni vuokraamassani asuntovaunussa!
- Anonyymi00010
Nyt se on sovittu. Ensi yönä korkkaan serkkutytön sovitusti vaunussani! Kallis hommahan tästä tulee vaununvuokrineen, mutta muistorikas. Täällä on uskomattoman hieno fiilis, upeita sääriä ja kauniita kasvojasadoittain.
- Anonyymi00011
Sinun sinisiä unia...minäpä oon ihan oikeasti saanut serkkutyttöä. Siitä on kyllä aikaa jo paljon. Oli vuosi 1986 ja perjantai-ilta, nuoriso pyöri kylällä, vähän vanhemmat oli baarissa.
Minä kaverin auton takapenkillä ja serkkutyttö vieressä. Käteni oli kiedottu tytön ympäri ja kämmen rinnan päällä, hyväilin serkkutytön tisua paidan läpi.
Pian oli serkkutyttö sylissäni. Kossua juotiin. Mentiin rantaan ja siellä mäntyjen siimeksen ja kellistin serkkutytön männyn juurelle käpyjen päälle. Siinä sitten tehtiin rakkauden tekoja, pari kertaa peräkkäin.
- Anonyymi00012
Aiemmin oli hyvin yleistä että serkukset harjoittivat seksiä keskenään. Oli tunnettu pienestä asti ja leikitty kaikki leikit yleensä yhdessä. Vanhempien kyläillessä toistensa luona serkukset saivat touhuta omiaan. No se alkoi pussailusta ja iän karttuessa oli luonnollista että pussailukaveria tutkittiin tarkemmin, molemmin puolin, ja sitten niin edespäin.
Nykyisin kuulemma joissakin uskonryhmissä on yleistä että omat vanhemmat opettavat nuorisoa.- Anonyymi00015
Hanki lobotomia
- Anonyymi00013
No niin, nyt se on suoritettu! Serkkutyttö on onnensa kukkuloilla. Vähän tuli ennen aikojaan mutta pystyin jatkamaan finaaliin saakka. Ehkä ensi kesänä jo sitten hänen pikkusiskonsa, ellei eno puutu itse asiaan.
- Anonyymi00014
Hölömölä höh sinä et ammu ku räkäpäitä
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hölömölä höh sinä et ammu ku räkäpäitä
Pätkäjalka kilahti, hihihi.
- Anonyymi00017
Onko eno mustasukkainen?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onko eno mustasukkainen?
Ei, mutta joskus meillä hoidetaan asiat perheen kesken. Vanha tapa.
- Anonyymi00018
Minunkin serkkutytöllä on pikkusisko mitä ajattelin kokeilla seuraavaksi. Hänellä jo ikää 82 vuotta.
- Anonyymi00021
Harmittaako sinua kun et pysty äänestämään omaa tuherrustasi kuin yhden kerran? hihihi
- Anonyymi00022
Kyllä siellä suviseurojlla taas kumeja kuluu ja varmaan paljaallakin..
- Anonyymi00026UUSI
Eivät saa käyttää kondomeja eikä mitään muutakaan ehkäisyä. Tumputus on kielletty sillä jokainen siittiö on Jumalan lahja.
- Anonyymi00023
Illan tullen ne asuntovaunut alkavat keinahdella niin eri tahtiin, että kyljet kolisevat. Kaikki valmiit mukulat on työnnetty vetoautoon nukkumaan.
- Anonyymi00024
Huhhoijjaa, nyt tämä ilo alkaa olla ohitse. Serkkutyttö ei tahtois lähteä millään kotiinsa, mutta hänellä on kymmenen sisarusta vahdittavana. Minustakin on ikävää lähteä taas Laptille painamaan rakennushommia. Ärsyttää joskus ne ainaiset aamurukoukset. Kun pääsisi edes myymään vanhuksille kattoremontteja.
- Anonyymi00025UUSI
Ei näy suviseurojen kuvissa tytöillä pieniä toppeja eikä ns. *illuleggingejä. Pitävät aarteensa tarkasti piilossa.
- Anonyymi00027UUSI
Mitäs ne metrimaket täällä valehtelee.
. Pikkumiehet viettää yönsä nukkuen. Kuunnelkaa vaikka Lapinlahden lintujen pikkumiesten laulu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541363
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39946Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14610
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26598Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19570Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543