Me edistämme vapaa-ajankalastajien kalastusmahdollisuuksia, ja työskentelemme kestävien kalakantojen ja puhtaampien vesien puolesta.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Suomen suurin kalastusperhe
- Anonyymi00002
Vapaa-ajan kalastajat on yksi suuri perheyritys. Kuka taho rahoittaa toimintaa?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vapaa-ajan kalastajat on yksi suuri perheyritys. Kuka taho rahoittaa toimintaa?
Suomen Vapaa-ajankalastajat (SVK) vaatii kalatalouden edistämisen rahoituksen uudistamista ja valtion sitoutumista alan pitkäjänteiseen tukemiseen. Nykyinen rahoitusmalli perustuu harrastajilta perittäviin kalastonhoitomaksuihin. Tämä ei ole kestävää tilanteessa, jossa vapaa-ajankalastuksella on merkittävät yhteiskunnalliset, taloudelliset ja ympäristölliset vaikutukset.
https://www.vapaa-ajankalastaja.fi/uutiset/julkilausuma270326/
Miten tämä menee?
Siis vapaa-ajankalastuksella on merkittävät yhteiskunnalliset, taloudelliset ja ympäristölliset vaikutukset. Miksi tätä toimintaa valtion pitäisi tukea? Mitkä on kulut?
Jos yksityinen henkilö käy kalastamassa omalla järvellä niin miksi siitä pitää edes maksaa?
Järjestöä pitäisi vielä rahoittaa... hmmm.
- Anonyymi00004
Ryytman haluaa turhat järjestöt alas
- Anonyymi00005
Kohta pääsee taas pilkkimään. Se aika vuodesta.
- Anonyymi00006
Pääsee vaikka heti...
- Anonyymi00007
Kyllä, kaikkia kalastusmuotoja, monipuolista.
Verkko kalastus on se yleisin, jolla ruuassa pysyy. Ei pelkkänä ajanvietteenä olisi, joku onkiminen.
Nuo vihreät pilaa vesistöt, kun kaupunkien pakolaiset lskee likavetensä järveen ja sitten ne miljardit linnut paskovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161672Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57769
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔41615Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö236613- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577