Kysymys kivitaloista

Anonyymi-ap

Onko kivitaloissa sittenkin ihan mukavaa ja lokoisaa kun romanit niihin oikein porukalla haluavat sakkeineen?

13

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Mie on muitten haluista tiijjä, mutta mie mielellään vietän talvet kivitalossa. Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi - juomapuolella olisi kyllä parantamisen varaa. Lämmintäkin on ja tv yms jne. Lisäksi kivitalossa saa monenlaista koulutusta. Miekin opin lukemaan, kirjuttamaan ja laskemaan kivitalossa ja kävin siellä apu- rippikoulutkin. Myös vankitovereilta saa monenlaista tietoa ja oppia joista on sitten suuri hyöty siviilissä.

Suosittelen kaikille lämpimästi vuotta paria kivitalossa.

• Anonyymi00009

Mie en kivitaloon lähe ennen kuin siellä on kansallisjuomaa tarjolla! Enkä käy rippikoulua, kansalliseepoksesta löytyy miun uskomukset. Mie oon niitä kansallismielisiä, se onkin suosittua nykyään.

• Anonyymi00003

Kysy vaikka Lauri "Late" Johanssonilta ym, jotka ovat pitkään kivitaloissa majoittuneita henkilöitä.

• Anonyymi00005

Esa Åkerlund rakastaa kivitaloja niin paljon että on 30 vuotta sellaisessa asunut.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Esa Åkerlund rakastaa kivitaloja niin paljon että on 30 vuotta sellaisessa asunut.

Hää onpi komia jeeno😘

• Anonyymi00008

Uiuiui😍😍😍

• Anonyymi00010

Minä olen valkolainen kantasuomalainen. Asustelen kuitenkin erittäin usein ja mielelläni kivitalossa. Olen nimittäin monikultuurisuutta kannattava ns suvakki ja mistäs muualta löytyisi monikulttuurisempaa ympäristöä kuin kivitalosta. On todella upeaa kun voi tutustua vieraisiin kulttuureihin. Näin ne ennakkoluulotkin katoavat!

Minäkin siis suosittelen niin suvakeille kuin suvaitsemattomillekin parin vuoden kivitalossa asumista. Pientä jäynää toki tulee tehdä jotta sinne pääsee. Sitä en kerro mitä itse tein...

• Anonyymi00011

Oletko kaaleen kaveri? Ei valkolainen kivitaloon pääse jossei mustalaisen kanssa rosvoile! Ei myö ketä tahansa sakkeihin oteta!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oletko kaaleen kaveri? Ei valkolainen kivitaloon pääse jossei mustalaisen kanssa rosvoile! Ei myö ketä tahansa sakkeihin oteta!

Olen toki. Paras kaverini on Möhömaha-Mertsi eli kavereiden kesken Möhis. Myös Möhiksen serkku Raineri kuuluu monikulttuuriseen kaveripiiriini kuten tietysti myös Möhis itsekin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen toki. Paras kaverini on Möhömaha-Mertsi eli kavereiden kesken Möhis. Myös Möhiksen serkku Raineri kuuluu monikulttuuriseen kaveripiiriini kuten tietysti myös Möhis itsekin.

Möhis ei valkolaisia kattele! Kekluttaa heti!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Möhis ei valkolaisia kattele! Kekluttaa heti!

Ei pidä paikkaansa, Möhis ei kekluta ketään vaan suhtautuu kaikkiin etnisyyksiin ja sukupuolisiin ym suuntauksiin tasapuolisesti ja kiihkottomasti. Möhis ymmärtää, että ihmiset ovat yksilöitä huonoine ja hyvine ominaisuuksineen ja sellaisina heihin on suhtauduttava. Voidaan jopa sanoa, että maailma olisi parempi jos olisi enemmän Möhiksiä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, Möhis ei kekluta ketään vaan suhtautuu kaikkiin etnisyyksiin ja sukupuolisiin ym suuntauksiin tasapuolisesti ja kiihkottomasti. Möhis ymmärtää, että ihmiset ovat yksilöitä huonoine ja hyvine ominaisuuksineen ja sellaisina heihin on suhtauduttava. Voidaan jopa sanoa, että maailma olisi parempi jos olisi enemmän Möhiksiä.

Möhis makoilee Gayman saaren rannalla ja raapii peeloaan.

• Anonyymi00018

Kyllä siellä varttivuoden aina voi olla, ei tarvitse laskuja maksella.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1248
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      654
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      569
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      566
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      520
    Aihe