Vaimolla oli läpikuultavat bikinit päällä. Oikeasta kulmasta katsottuna kaikki oleellinen näkyi. Kaksi rantatuolia ja aurinko paistoi. Ei siis hölmömpää loman viettoa.
Rantapoika käveli reppuruiskunsa kanssa kohentamassa auringonpalvojien suojakertoimia.
Hän tuli luokseni ja minä maksoin meistä kahdesta. Nahka kiilsi rasvasta. Seuraavaksi hän meni vaimoni luokse. Ensin selkä ja sitten edestä päin. Näin , kuinka pojan katse kohdistui bikinien alaosan näkymään. Pieni rasvaus paljasti kiitoradan ja vaikka mitä.
Äkkiä vaimo tarttui pojan etumukseen housujen päältä, ja selvää stondista ei voinut muuksi väittää. Vaimo osaa espanjaa, ja sanoi pojalle jotakin ja livahti samalla sisälle telttaan.
Poika katsoi minua ja kun näytin kädellä, että mene perässä, poika jätti rasvausreppunsa tuolille ja varmisti vielä, että mitä olin tarkoittanut. Kyllä... minä näytin käsimerkeillä ja kaveri livahti sisälle telttaan.
Vaimo tuli oviaukolle ja heitti bikininsä aurinkotuolille. Muutaman minuutin päästä kaveri tuli ulos housujaan nostellen. Otti reppunsa ja kumarsi kiitokseksi ja myös kiitti Espanjaksi.
Vaimon pitkät hiukset olivat irronneet nutturalta, kun hän ilmestui oviaukkoon. Huh, hän sanoi, siinä oli hurja tempo tuolla. Heitin vaimon bikinit teltaan ja vaimo laittoi ne päälleen.
Hotellilla kysyin vaimolta, miltä tuntui nussia tulevan härkätaistelijan kanssa ? Vaimo nauroi, että tuntuihan se, mutta miten voi niin pienestä miehestä tulla niin paljon spermaa, musta valuu vieläkin.
Jälkeenpäin jäin miettimään, mikä mahtoi olla suojaikäraja Portugalissa ? Kovin oli nuoren näköinen tuo rasvamikko. No mitäpä siitä, vaimokin oli vasta 38 v. ja pieni kokoinen...
Portugalin pop-up rantateltta
Anonyymi-ap
0
685
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568