koiramme lehti 2/26 sivu 70 .erja pekkala väitti että täysin varmaa keinoa susihyökkäyksiltä ei ole.tämä ei pidä paikkaansa.koska koirat jotka susi tappanut ovat pikkukoiria.näitä ns metsästyskoiria.ihminen joka päästää pienen koiran irti metsään missä on susia ei välitä koirastaan .itse en tuota ikinä tekisi.mutta löytyy 8 rotua jotka pystyy tappamaan suden .eli pekkalan väitteet on sen omia keksimiä.meillä on kaksi kangalia ja ovat vuosien saatossa tappaneet 5 sutta.yksi kangal pystyy tappaan pari sutta kerralla.sitten on alabai .kaukkari.boerboll.volgoradinkoira.tosa.bully kutta.tiibetin mastiffi ja muutama muu rotu .bresa canariokin aika vastus sudelle.kun koira puolustaa aluetta ja tappaa suden se on täysin lain mukainen teko.vaikka susi olis miten suojeltu .eikö nämä päätoimittajat mustonen ja hakamo seuraa mitä lehdessä kirjoitellaan kun valeet menee läpi .tietämättömät pian uskoo kirjoituksen joka ei ole totta.pekkala voi häkittää suden ja tuoda tänne niin näkee kuinka sen käy kangalin kanssa.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483