Sysien syleily -- Ihmisen jälki !
Harvinaisen SYMPAATTINEN leffa ,
aivan ihania näyttelijöitä,
näyttelijät osaavat niin köpelösti esittää reliikkinsä
häkellyytävän ihana sympaattinen esitys !
Aivan ihana ohjelma EVEO kanavalla !
17
81
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Tätä voi sanoa TAITEEKSI !
- Anonyymi00002
Mikä EVEO kanava on ? Ei mulla ole sellaista.
- Anonyymi00003
Meillä on no 17
ihan hyvä kanava, rauhallista ohjelmaa vanhuksille
- Anonyymi00004
Eveolta tulee toisinaan hyviä elokuvia iltaisin ja öisin. Mainoskatkot ovat lyhyitä ainakin vielä toistaiseksi joten sekin kiva juttu.
Syksyksihän ne ovat mainostaneet alkavaksi jotain suomalaista sarjaa. - Anonyymi00005
Se on triologian kolmas filmi, et nähny kahta ekaa?
- Anonyymi00006
Näin niistä muutaman aikasemmin ja IHASTUIN SUURESTI
aivan ihana kuinka noin symppatisesti osataankaa nykyisin myös tehdä teatteria tai katsottavia filmejä ,,,,,,,
olin ällistyny ihastuksesta,
- Anonyymi00007
Todella hyvä kanava!
Katsoin juuri sen Maleesiaan suuntautuvan lennon.
Jossa 298 henkilöä kuoli ja jonka venäläiset ampuivat alas,
Meidän arvaamaton rajanaapuri?- Anonyymi00008
voi harmi, mihin aikaan se ohjelma tuli
jäi katsomatta,, - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
voi harmi, mihin aikaan se ohjelma tuli
jäi katsomatta,,Noin tunti sitten,
Toivottavasti tulee uusintana - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noin tunti sitten,
Toivottavasti tulee uusintanaMuistatko mikä sen ohjelman nimi oli,
voisin katsoa tv-ohjelmistosta sen uuden ajan,,, - Anonyymi00011
Mahdoitko erehtyä tv-kanavasta? Katsoin päivän ohjelmat Eveolta mutta ei mitään lento-onnettomuusohjelmaa ole tullut.
Nat Geo-kanavalla alkoi klo 12.45. Lentoturmatutkinta, kausi 18 jakso 4.
Sille jaksolle ei löydy uusintaa tulevien ohjelmien listassa. Tuota sarjaahan on pyöritetty jo useampi vuosi. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mahdoitko erehtyä tv-kanavasta? Katsoin päivän ohjelmat Eveolta mutta ei mitään lento-onnettomuusohjelmaa ole tullut.
Sille jaksolle ei löydy uusintaa tulevien ohjelmien listassa. Tuota sarjaahan on pyöritetty jo useampi vuosi.luulisimpa että hän on katsonu eri kanavalta se sotajutun,
en minäkää EVEO:lta ole semmsta nähny, - Anonyymi00014
Minä selaan kanavia,en katso mitä teille kirjanoppineille media kertoo?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sille jaksolle ei löydy uusintaa tulevien ohjelmien listassa. Tuota sarjaahan on pyöritetty jo useampi vuosi.Minä vain en sitä ollut aikaisemmin nähnyt.
Katsos,joku tekee töitäkin täällä?
Oletko kuullut joskus sanan työläinen?
Se vitsi:Järjestyksenvalvoja kysyi
Kuopiontorilla eräältä niinsanotulta "vetelehtijälätä"
Oletko koskaan kuullut sanaa työ?
Olenhan tokkiinsa!
Kerran poliisi kysyi: Yhäkö työ täällä seisoskelette..
Joten oletettavasti samalla sektorilla mennään.
Kuopiontori vain on vaihtunut tietokoneeseen
ja sen tuomaan kyselyikään. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä vain en sitä ollut aikaisemmin nähnyt.
Katsos,joku tekee töitäkin täällä?
Oletko kuullut joskus sanan työläinen?
Se vitsi:Järjestyksenvalvoja kysyi
Kuopiontorilla eräältä niinsanotulta "vetelehtijälätä"
Oletko koskaan kuullut sanaa työ?
Olenhan tokkiinsa!
Kerran poliisi kysyi: Yhäkö työ täällä seisoskelette..
Joten oletettavasti samalla sektorilla mennään.
Kuopiontori vain on vaihtunut tietokoneeseen
ja sen tuomaan kyselyikään.Anteeksi mutta miksi minulle kiukuttelet siitä, että tarkistin päivän tv-ohjelmat? Asia kiinnosti, halusin katsoa tuleeko uusintaa, ja kirjoitin mielestäni aivan asiallisesti "Mahdoitko erehtyä tv-kanavasta?"
Mikä tuossa sinua niin kovin loukkasi?
- Anonyymi00017
vanhukset varmaan tykkää, tuohan oli kuin ehtaa 70-lukua: ei voinut sanoa varmasti oliko kyseessä draama vai komedia. En nähnyt aivan alusta asti ja kuvittelin sen naisnäyttelijän esittävän jonkinlaista kovalla lääkityksellä olevaa mt-kuntoutujaa tms. oli sen verran ilmeetön ja poissaoleva...no, toiset kyllä ylinäyttelivät hänenkin edestään.
Seksikohtaus jossa naisella oli (jostain syystä) kummalliset kirpputorirääsyt ja joku ruskea mämmikypärä päässä oli kyllä hillitön! Lumisessa ryteikössä, ilmeettömänä ja ääntäkään päästämättä!
Ihan hyviä ideoita ohjaajalla noin periaatteessa, mutta olisiko kannattanut miettiä ainakin henkilöohjausta. Niin kovin teennäistä ja raakilemaista, että meni jo tahattoman komiikan puolelle Eveo-kanava näkyy kotona kaapeliTV:ssä, muttei näy mökillä antenniTV:ssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3281660Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341370Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369- 651071
- 741000
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen81814- 53796
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112775Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42733Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677