Kerran virlä , miksi ?

Anonyymi-ap

Orimattilan kaupunginjohtaja on antanut jo aiemmin Ylelle haastattelun jossa kertoo näin
" Minun olisi pitänyt kaup.joht. varmistaa parempi tapa toimia. Kannan vastuun omasta toiminnastani ja olen pahoillani siitä mitä on tapahtunut.
Hän ymmärtää , että työnantajan on puututtava tilanteeseen hän pahoittelee luottamushenkilöille ja henkilöstölle aiheurunutta kuormitusta .
Hän vakuuttaa , että tästä eteenpäin hän antaa mm. riittävät tiedot oikeaan aikaan ja parantaa sekä selkeyttää asioiden valmistelua.

Niin että mitään ei sitten kuitenkasn ole tapahtunut ( pituri 23.6.) ?
Missä vastuun kanto ?
Joksinkin ristiriitaista höpinää.

46

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kalle on näyttänyt kyntensä kaupunginjohtajana. Ei jatkoon.

    • Anonyymi00002

      Hyvin kalle on homman hoitanut. Aina olisi voinut tiedottaa paremmin ja sitähän kalle pyytää anteeksi. Ei sitä että jotain isoa olisi tehty väärin. Tässä on sellaisii asioita varautumisesta taustalla ettei niistä voi puhua, tai alkaa tulemaan itku silimään, niinkuin artjärven uudella persuvaltuutetulla. Tämän muisti valiokuntakin mainita lausunnossaan.

    • Anonyymi00003

      29. kesäkuuta valtuusto ratkaisee kaupunginjohtajan kohtalon. 2/3 enemmistö tarvitaan erottamaan.
      Jos joku valtuutettu äänestää tyhjää, niin sitä ääntä ei noteerata. Silmukka kiristyy.
      T:entinen persu

    • Anonyymi00004

      Mites nää luottokortti hommelit ? Onko painettu villasella ?

      • Anonyymi00005

        Se liittyy erityistilintarkastukseen.


    • Anonyymi00006

      juu piturin luin ja ei voi ku ihmetellä miksi julkisesti pui ja kiistää kaiken ja syyttää muita??? vastuun kantaminen vaatii johtajuutta!!!

    • Anonyymi00007

      Kallelle kenkää! T: n kaupungin työntekijä. Päästäisiin tuosta rehentelijästä eroon.

    • Anonyymi00008

      Älkää ny kahestaa täällä huutako. Menkää kotiinne meuhkaamaan. Kännissä ajellaan pitkin kyliä ja piirrellään pi**un kuvia liikennemerkkeihin. Ihime kolloja. Hyvät vanhemmat ollu, mutta teistä on tullu tollaasia.

    • Anonyymi00009

      Kalle Larsson hakee Kustavin kunnanjohtajan virkaa.

      • Anonyymi00011

        Voi vidu! Jos Kalle jättää meidät niin miten Orimattilan käy ?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Voi vidu! Jos Kalle jättää meidät niin miten Orimattilan käy ?

        Orimattilan käy hyvin. Vain muutama persu parkuu.


      • Anonyymi00013

        Kalle tilasi viinaa uudella kotipaikkakunnallaan. Hänellä oli tasan tarkkaan yksi kysymys: koska se on Kustavissa?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Voi vidu! Jos Kalle jättää meidät niin miten Orimattilan käy ?

        Heluna kyttää jo nurkan takana hommaa.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Heluna kyttää jo nurkan takana hommaa.

        Ei mitään mahiksia.


      • Anonyymi00016

        Luulin että tää oli läppä , mutta näin on oikeasti!
        Toivottavasti valitaan . Ehkä ne on siellä paremmin kustavissa .


      • Anonyymi00019

        Häntä on oikein kysytty tähän hommaan Kustavissa.
        Melkonen yhteensattuma vai meneekö varautumis juttujen kategoriaan.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Orimattilan käy hyvin. Vain muutama persu parkuu.

        Kyllä se niin on että jos Kalle jää niin muutama kokkari, parturi ja pennalan demari parkuu. Nykypäivän mielensäpahottajia.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Häntä on oikein kysytty tähän hommaan Kustavissa.
        Melkonen yhteensattuma vai meneekö varautumis juttujen kategoriaan.

        Selittelyn mestari tämä mies. Hyvää jatkoa hänelle kutsumusammatissaan.


    • Anonyymi00017

      Tosi vahinko ja en ole persu.
      Joku mauton ja hajuton mitättömyys otetaan tilalle tai LP, joka paikkaa kyttää jo nytkin.

      • Anonyymi00018

        L.P :n voi ilomielin ottaa mukaansa. On niim äryttävä eukko.


    • Anonyymi00022

      oikkeuteen vaan valtuuston jälkeen koko soppa ne kattoo mitä on tehty ja kuka on tehny väärin. tännään puhuivat marenkissa että sitä valiokuntaa pittäis tutkia tai hutkia.

    • Anonyymi00023

      Toi valtuusto on kyllä huono. Suorastaan *aska. Noi veden hinnat ja kaikki tämä pelleily! Luulis hävetävän

      • Anonyymi00024

        Vesimaksut on päätetty jo -21


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Vesimaksut on päätetty jo -21

        kahvitädin mies oli silloin vielä valtuutettu? oishaa pitän arvaa 🤣


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        kahvitädin mies oli silloin vielä valtuutettu? oishaa pitän arvaa 🤣

        Kokoomus on läysky kun antaa kahvi tädin ukon mellastaa.


    • Anonyymi00027

      Hyvä et on joku järkevä kokkari.

      • Anonyymi00028

        On tosi järkevä. Putos valtuustostakin.


    • Anonyymi00029

      Eikös Kustavi ole ruotsinkielistä aluetta? Siellä tarvitaan JE:n kielitaitoa ja Hankenin osaamista kallen apuna.

      • Anonyymi00030

        Ehdottamasti !!! Myös kalan käsittely taidot on plussaa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Ehdottamasti !!! Myös kalan käsittely taidot on plussaa.

        Je
        E on vaan niin hyvä kaikessa.


    • Anonyymi00032

      Kommentti: Kallen sekoiluistahan on jo tehty listaus, mutta nostetaan yksi uudempikin juttu esiin. Säästöjen takia nyt mietitään onko liikuntajohtajalle/kulttuurijohtajalle palkkarahoja v. 2027. Mutta meillä on varaa palkata osallisuuskoordinaattori?

    • Anonyymi00033

      Toivottavasti pääsee Kustaviin :)

      • Anonyymi00034

        Minä menen sunnuntaina kirkkoon rukoilemaan valtuutetuille viisautta tekemään hyvän päätöksen maanantain kokouksessa. Päteviä johtajia tulossa hakukierroksille.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Minä menen sunnuntaina kirkkoon rukoilemaan valtuutetuille viisautta tekemään hyvän päätöksen maanantain kokouksessa. Päteviä johtajia tulossa hakukierroksille.

        Onko hakijoitten joukossa myös Hankenin korkeakoulun käynyt? Pätevyys virkaan AMK.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Onko hakijoitten joukossa myös Hankenin korkeakoulun käynyt? Pätevyys virkaan AMK.

        Hanken in korkeakoulussa käynyt.. varmaan tarkoitit 😂


    • Anonyymi00036

      Aika loppuu tiimalasissa. Seuraava kaupunginjohtaja voisi olla nainen. Yleensä he ovat tehokkaampi kuin ukot.

      • Anonyymi00037

        Totta, ja jämäkkä nuori kokoomuslainen nainen. Hänet olisi jo viime kerralla pitänyt valita.
        Ei olisi taatusti tullut tällaista sekasotkua mitä nyt käydään. Orimattilan maine on mennyt ja meille nauretaan maailmalla.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Totta, ja jämäkkä nuori kokoomuslainen nainen. Hänet olisi jo viime kerralla pitänyt valita.
        Ei olisi taatusti tullut tällaista sekasotkua mitä nyt käydään. Orimattilan maine on mennyt ja meille nauretaan maailmalla.

        Totta turiset! Maine mennä ton amatööri valio kunnan takkii!!! Hah!


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Totta turiset! Maine mennä ton amatööri valio kunnan takkii!!! Hah!

        Siitä ei ole kysymys vaan Kallen kohelluksista.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Totta turiset! Maine mennä ton amatööri valio kunnan takkii!!! Hah!

        Tuon valiokunnan nimesi ja valitsi kaupunginvaltuusto yksimielisesti. Tosin Erola ja Kaitaranta pullikoi sitä vastaan, mutta eivät tajunneet viedä sitä äänestykseen. Mestareita ovat.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Tuon valiokunnan nimesi ja valitsi kaupunginvaltuusto yksimielisesti. Tosin Erola ja Kaitaranta pullikoi sitä vastaan, mutta eivät tajunneet viedä sitä äänestykseen. Mestareita ovat.

        Ovat niin mestareita ja fiksuja ukkoja etteivät osaa äänestää vastaan. Sitten vikistä vinkuvat kun muka väärin valittu !


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Ovat niin mestareita ja fiksuja ukkoja etteivät osaa äänestää vastaan. Sitten vikistä vinkuvat kun muka väärin valittu !

        Näin kävi. Vellihousuja ovat.


    • Anonyymi00043

      Hei kurahousut! Hallinto-oikeus päättää lopuksi. Ette te!

    • Anonyymi00044

      Jep valtuuston yläpuolella on laki. Odotan sitä päivää kun hallinto-oikeus antaa tuomionsa. Sitten nimet julki ketä äänesti lainvastaisesti.

    • Anonyymi00045

      Kaikki tapahtumat voidaan kyseenalaistaa, varsinkin jos valtuutetuilla ei älli toimi. Myös valiokunnan kokoonpano menee hallinto oikeuteen.

      T:salainen pilliinpuhaltaja taho ja artjärven älykkö

      • Anonyymi00047

        Toivottavasti ei jää pelkäksi hallinto-oikeuden asiaksi. Käräjille myös.
        Aivan hirvittäviä ihmisiä tuossa jahtiporukassa.
        Ja olen lukenut kaikki julkiset dokumentit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe