RTK-palvelut työpaikkana?

Anonyymi-ap

Näkyy olevan ruohonleikkaajan/lumityökuskin paikka auki? Millainen firma lie kyseessä? En ole ennen kuullut Sotkamossa työhelleen.

8

260

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä ja asiallinen työnantaja firma ei moittimista.

• Anonyymi00002

RTK-Palvelu Oy on suomalainen kiinteistöpalvelujen monialayhtiö jo 50 vuoden kokemuksella. Yhtiön 3000 ammattilaista antaa asiakkailleen päivittäin mahdollisuuden keskittyä olennaiseen. Olemme aidosti ylpeitä liiketoimintamme jalommasta tarkoituksesta, jonka myötä olemme omistajamme kautta jo vuosikymmenten ajan tukeneet lasten ja nuorten urheilua ja hyvinvointia valtakunnallisesti.

Pidätkö ulkotöistä ja kausivaihteluiden tuomista haasteista? Liity mukaan pitämään Sotkamon alueen kiinteistöjen pihat turvallisina ja siisteinä ympäri vuoden.

Haemme nyt tiimiimme koneajotaistoista ulkoaluetyöntekijää Sotkamoon!

Työnkuva ja odotukset

Työ pitää sisällään piha alueiden kiinteistönhoitoa kuten esimerkiksi ruohonleikkausta ja talvella konelumityötkonelumitöitä ja hiekoituksia. Hommat vaihtelevat säätilan ja tarpeen mukaan, joten tarjolla on taatusti monipuolista tekemistä ulkoalueilla.

Toivomme, että hallitset niin päältä ajettavan ruohonleikkurin, traktorin kuin pyöräkuormaajan käytön. Kokemus konelumitöistä ja muista ulkoalueiden töistä on työssä onnistumisen kannalta välttämätöntä. Työssä pärjää, kun on oma-aloitteinen ja osaa toimia koneiden kanssa turvallisesti. B-ajokortti on tehtävässä pakollinen.

Tarjoamme sinulle

Pääset osaksi motivoitunutta ja yhteistyökykyistä tiimiä, jossa arvostetaan jokaisen panosta. Yhteisömme ilmapiiri on avoin ja kannustava, mikä luo parhaat mahdolliset edellytykset onnistumiseesi.

Pidämme huolta henkilöstömme osaamisen kehittämisestä sekä työhyvinvoinnista. Pyrimme siihen, että työntekijämme työskentelevät meillä tyytyväisinä ja pitkään.

Panostamme työturvallisuuteen vahvasti - tarjoamme esimerkiksi työturvallisuuskorttikoulutuksia sitä tarvitseville, ja kehitämme turvallisia työskentelytapoja jatkuvasti

Tarjoamme monipuolisia henkilöstöetuja, jotka tukevat hyvinvointiasi sekä arkeasi - etuihimme kuuluu muun muassa matkailuun, hyvinvointiin ja autoiluun liittyviä etuja.

RTK-Palvelu tarjoaa osaajilleen kattavan perehdytyksen ja sisäisten koulutus- ja etenemismahdollisuuksien lisäksi täyden tuen ammattitutkintojen suorittamiseen työn ohessa.

Yrityksessämme vaalitaan hyvää työilmapiiriä ja auttamisen kulttuuria - tukenasi ovat osaavat kollegat ja kannustava esihenkilö.

Meille on myös tärkeää, että viihdyt työssäsi! - vuosittaisessa työvirekyselyssä saimme työntekijäkokemuksesta erinomaisen arvosanan 4,1/5.

Työsuhde

Työsuhde on vakituinen päivätyö. Työtä tehdään osa-aikaisesti 20-37,5h / viikossa. Noudatamme työsuhteessa ja palkkauksessa kiinteistöpalvelualan työehtosopimusta.

Jos koet hyvän työyhteisön olevan sinulle merkityksellinen, viihdyt meillä varmasti!

Lähetä hakemuksesi tai vinkkaa kaverille, toimi kuitenkin mahdollisimman pian, sillä haastattelut aloitetaan jo hakuaikana! (Toivomme, että olet tavoitettavissa puhelimitse, jotta voimme sopia haastattelusta sujuvasti. Emme käsittele sähköpostitse saapuneita hakemuksia.)

Meille on tärkeää, että jokainen voi kokea olevansa arvostettu ja osallinen - siksi panostamme monimuotoisuuteen ja yhdenvertaisuuteen. Huomioimme kaikki hakijat tasapuolisesti ja toivomme hakemuksia erilaisista taustoista tulevilta henkilöiltä.

Jätä hakemus: https://rtkpalvelu.rekrytointi.com/paikat/index.php?o=A_A&jid=5851&jbid=15
      Työpaikan osoite: Sotkamo
      Työaika: Osa-aikatyö
      Työn kesto: Toistaiseksi voimassa oleva
      Hakuaika päättyy: 05.07.2026 20:59
      Ilmoitus jätetty: 22.06.2026 08:15
      Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: f8cb2dc8-02ac-4eb8-a7bf-b8ed08e9d2d9

• Anonyymi00003

Pistin hakemuksen menemään

• Anonyymi00004

Osa-aikainen.Ei kiitos.

• Anonyymi00005

No kyllä siitä silti hyvän palkan saa

• Anonyymi00006

Hyvät tunnit silti tarjolla 👍 eikä mitään höpö höpö nollatuntisopparia

• Anonyymi00007

Minä voin tulla lumityöntekijäksi kesätöihin, jos sovitaan että palkkaus on kohdillaan.

• Anonyymi00008

Hehhehheeeh! Työkkärin vinopäitä täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe