Ylläpitäjä, joka laittoi henkilön nimen esiin, ei ole siihen oikeutta. Ainoastaan poliisilla on siihen oikeus tarvittaessa tutkintaa varten. Hän laittoi nimen, sekä lääke määräyksen , voiko enää törkeämpää olla kun ei edes pidä paikkaansa.
Tämä on poistettu täältä. On se kummsa ettei kestetä totuutta.
Fakta tietoa
33
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä juttu?
- Anonyymi00003
Eräs paikaiinen ylläpitäjä läväytti nimen esiin ja lääkemääräyksen, jossa ei ole edes perää. On törkeetä toimintaa, sillä ylläpitällä ei ole oikeutta toimia näin.
Vain poliisilla on oikeus päästä ihmisen nimiin mikäli he tarvitsevat tutkinnallisista syistä.
Tämä käytös on todella ala-arvoista ylläpitän toimesta. Sitten siellä kommentoija antavat omia tulkintojaan aiheesta .
Tämän tapainen juttu on ollut siemminkin , josta lankesi tuomiokin. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eräs paikaiinen ylläpitäjä läväytti nimen esiin ja lääkemääräyksen, jossa ei ole edes perää. On törkeetä toimintaa, sillä ylläpitällä ei ole oikeutta toimia näin.
Vain poliisilla on oikeus päästä ihmisen nimiin mikäli he tarvitsevat tutkinnallisista syistä.
Tämä käytös on todella ala-arvoista ylläpitän toimesta. Sitten siellä kommentoija antavat omia tulkintojaan aiheesta .
Tämän tapainen juttu on ollut siemminkin , josta lankesi tuomiokin.Näitä täältä poistellaan ensin itse toimitaan mielivaltaisest yksityisyyttä loukaten. Pitää kestää kun on itse lähtenyt tätä kirjoittelemaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näitä täältä poistellaan ensin itse toimitaan mielivaltaisest yksityisyyttä loukaten. Pitää kestää kun on itse lähtenyt tätä kirjoittelemaan.
Suomi 24 ylläpitäjät eivät anna kenenkään nimiä julkisuuteen - nämä ovat paikallisia yp -pitäjiä.
Ei kuitenkaan yleistetä kaikkia sillä yksi vain on tapaus on kyseessä.
Voisiko tämä ukko mennä käymään hän varmasti tietää kenestä on kyse? - Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eräs paikaiinen ylläpitäjä läväytti nimen esiin ja lääkemääräyksen, jossa ei ole edes perää. On törkeetä toimintaa, sillä ylläpitällä ei ole oikeutta toimia näin.
Vain poliisilla on oikeus päästä ihmisen nimiin mikäli he tarvitsevat tutkinnallisista syistä.
Tämä käytös on todella ala-arvoista ylläpitän toimesta. Sitten siellä kommentoija antavat omia tulkintojaan aiheesta .
Tämän tapainen juttu on ollut siemminkin , josta lankesi tuomiokin.Tarkoitatko, että tällä palstalla on joku paikallinen ylläpitäjä, jonka nimen tiedät?
- Anonyymi00006
Ja suomi24 ylläpitäjät ei poista juttuja mitä täällä on jotka ei tartteisi edes olla kun ei ole aihetta niitä pitää esillä..Mutta kun tekevät rahaa ja näkyvyyttä niin eivät välitä mistään mitään vaikka olisi liki rikollista toimintaa tälläinen..
Ainut on että tekee koko palstasta rikos ilmoituksen. - Anonyymi00007
Keskustelupalstojen kaikki viestit säilyvät arkistoissa. Suomi24:llä on velvollisuus voimassaolevien lakien mukaisesti luovuttaa viestien kirjoittajien tiedot poliisille. Tiedot luovutetaan myös poistetuista viesteistä. Rekisteröityjen nimimerkkien rekisteritiedot ovat myös viranomaisen saatavilla virallisen tutkinnan yhteydessä.
- Anonyymi00009
Kyllä tämä on tiedossa, että poliisille pitää luovuttaa tiedot silloin kun he tutkivat jotain rikosta esimerkiksi. Kaikki säilyvät ja ovat tallessa. Tässä tapauksessa on kyse ylläpitäjän toimesta, joka saa meidät hämilleen, niinkuin edellä kerrotaan.,
”Ylläpitäjä ei saa tuoda ihmisen nimeä julki -ilman henkilön omaa suostumusta” se, että hän tässä kirjoituksessaan mainitsee lääkityksestä jne.. Ensinnäkin , vaikka jolla kulla olisikin lääkitys ne eivät kuulu repostelun piiriin julkisesti niidtä voi tulla seuraamuksia niinkuin siemmin on käynytkin.
Tässä tapauksessa ei ole minkäänlaista perää. Tuntuu tämä sana lääkitys ja muistitko ottaa lääkkeesi näillä sivuillakin jollekkin olevan aika yleinen ilmaisumuoto. Eikä ole kovinkaan kaukana arvailuista , kenen käsi tällaista kirjoittelee?
Näitä kun kirjoitellaan omalla nimellä ja yritetään leimaa saada uhrille otsaan. Muutama vuosi sitten on samantapaisesta jutusta tullut tuomio, jossa myös olivat lääkitys ym.. perättömät jutut esillä. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä tämä on tiedossa, että poliisille pitää luovuttaa tiedot silloin kun he tutkivat jotain rikosta esimerkiksi. Kaikki säilyvät ja ovat tallessa. Tässä tapauksessa on kyse ylläpitäjän toimesta, joka saa meidät hämilleen, niinkuin edellä kerrotaan.,
”Ylläpitäjä ei saa tuoda ihmisen nimeä julki -ilman henkilön omaa suostumusta” se, että hän tässä kirjoituksessaan mainitsee lääkityksestä jne.. Ensinnäkin , vaikka jolla kulla olisikin lääkitys ne eivät kuulu repostelun piiriin julkisesti niidtä voi tulla seuraamuksia niinkuin siemmin on käynytkin.
Tässä tapauksessa ei ole minkäänlaista perää. Tuntuu tämä sana lääkitys ja muistitko ottaa lääkkeesi näillä sivuillakin jollekkin olevan aika yleinen ilmaisumuoto. Eikä ole kovinkaan kaukana arvailuista , kenen käsi tällaista kirjoittelee?
Näitä kun kirjoitellaan omalla nimellä ja yritetään leimaa saada uhrille otsaan. Muutama vuosi sitten on samantapaisesta jutusta tullut tuomio, jossa myös olivat lääkitys ym.. perättömät jutut esillä.Onko jossain ylläpitäjä omalla nimellään kirjoittanut henkilöstä hänen nimellään? Ei kuulosta uskottavalta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko jossain ylläpitäjä omalla nimellään kirjoittanut henkilöstä hänen nimellään? Ei kuulosta uskottavalta.
No ei olekaan. Joku höperehtii.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko jossain ylläpitäjä omalla nimellään kirjoittanut henkilöstä hänen nimellään? Ei kuulosta uskottavalta.
Kyllä tämä on totta omin silmin nähty yp:kirjoitus - tästä asiasta on muiden turha väitellä keskustella /arvailla mitään muuta.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No ei olekaan. Joku höperehtii.
Silmät näyttävät tähän liittyvään juttuun aivan oikein.
Tällaista ei ole ennen tapahtunut yp:n toimesta. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä tämä on totta omin silmin nähty yp:kirjoitus - tästä asiasta on muiden turha väitellä keskustella /arvailla mitään muuta.
Missä se näkyi?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä se näkyi?
Alottajan verkkokalavolle oli yöllä ilimestyny.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Alottajan verkkokalavolle oli yöllä ilimestyny.
Sinun verkkokalvolla tuntuu olevan kovin hämärää / urputat etkä tiedä yhtään mitään asiasta.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinun verkkokalvolla tuntuu olevan kovin hämärää / urputat etkä tiedä yhtään mitään asiasta.
Ei tiedä kukaan muukaan. Lado todisteet pöytään, niin katsotaan sitten. Jos ei ole todisteita, niin sitten voit vaieta tästä assiesta.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä se näkyi?
Tähän voisi jopa laittaa kopion kirjoituksesta, mutta se on sääntöjen vastaista. Nimet eivät saa olla näkyvillä -tässä tapauksessa näkyy yp:n nimi sekä hänen törkeä kirjoituksensa eräästä henkilöstä. Tämä yp oli entuudestaan tiedossa erään kirpputorin antamien tietojen perusteella. Hän kertoi omat kommenttinsa huh huh..
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No ei olekaan. Joku höperehtii.
..näyt höperihtävän asiasta tietämätön.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tähän voisi jopa laittaa kopion kirjoituksesta, mutta se on sääntöjen vastaista. Nimet eivät saa olla näkyvillä -tässä tapauksessa näkyy yp:n nimi sekä hänen törkeä kirjoituksensa eräästä henkilöstä. Tämä yp oli entuudestaan tiedossa erään kirpputorin antamien tietojen perusteella. Hän kertoi omat kommenttinsa huh huh..
Laita ilman nimiä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei tiedä kukaan muukaan. Lado todisteet pöytään, niin katsotaan sitten. Jos ei ole todisteita, niin sitten voit vaieta tästä assiesta.
Ei niitä tänne ladota koita ymmärtää etes jonkinverrsn.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei tiedä kukaan muukaan. Lado todisteet pöytään, niin katsotaan sitten. Jos ei ole todisteita, niin sitten voit vaieta tästä assiesta.
On niitä todisteita ennenkin ladottu pöytään vaan ei tänne sinä et ole mikään niitä vaatimaan. Joka paikassa kirjoittelet mitä sattuu näillä alustoilla.
- Anonyymi00023UUSI
Väärään paikkaan tullut höpisemään...aiemmin sama jorina ihan eri alustalla...
- Anonyymi00024UUSI
Eli jäänyt levy päälle ja ei muista missä kaikkialla asiasta jankannut.
- Anonyymi00027UUSI
Uli uli älä roiku täällä
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eli jäänyt levy päälle ja ei muista missä kaikkialla asiasta jankannut.
Sinut kyllä muistetaan…
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eli jäänyt levy päälle ja ei muista missä kaikkialla asiasta jankannut.
Jep jep.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jep jep.
666
- Anonyymi00036UUSI
Niinhä sinä joriset joka alustalla sama nuotti.
- Anonyymi00032UUSI
Ylläpito ei edes noudata sääntöjä jos käsketään poistaa joku aiheeton juttu niin sitä ei sitten poisteta
- Anonyymi00033UUSI
Tuokin on totta.
- Anonyymi00035UUSI
Sinulla ei ole 'voimaa' käskeä. Terv exmode
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sinulla ei ole 'voimaa' käskeä. Terv exmode
Voimaa on piilossa;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761747
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html201959- 45915
- 57832
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660