Fakta tietoa

Anonyymi-ap

Ylläpitäjä, joka laittoi henkilön nimen esiin, ei ole siihen oikeutta. Ainoastaan poliisilla on siihen oikeus tarvittaessa tutkintaa varten. Hän laittoi nimen, sekä lääke määräyksen , voiko enää törkeämpää olla kun ei edes pidä paikkaansa.

Tämä on poistettu täältä. On se kummsa ettei kestetä totuutta.

33

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mikä juttu?

      • Anonyymi00003

        Eräs paikaiinen ylläpitäjä läväytti nimen esiin ja lääkemääräyksen, jossa ei ole edes perää. On törkeetä toimintaa, sillä ylläpitällä ei ole oikeutta toimia näin.

        Vain poliisilla on oikeus päästä ihmisen nimiin mikäli he tarvitsevat tutkinnallisista syistä.

        Tämä käytös on todella ala-arvoista ylläpitän toimesta. Sitten siellä kommentoija antavat omia tulkintojaan aiheesta .

        Tämän tapainen juttu on ollut siemminkin , josta lankesi tuomiokin.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eräs paikaiinen ylläpitäjä läväytti nimen esiin ja lääkemääräyksen, jossa ei ole edes perää. On törkeetä toimintaa, sillä ylläpitällä ei ole oikeutta toimia näin.

        Vain poliisilla on oikeus päästä ihmisen nimiin mikäli he tarvitsevat tutkinnallisista syistä.

        Tämä käytös on todella ala-arvoista ylläpitän toimesta. Sitten siellä kommentoija antavat omia tulkintojaan aiheesta .

        Tämän tapainen juttu on ollut siemminkin , josta lankesi tuomiokin.

        Näitä täältä poistellaan ensin itse toimitaan mielivaltaisest yksityisyyttä loukaten. Pitää kestää kun on itse lähtenyt tätä kirjoittelemaan.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Näitä täältä poistellaan ensin itse toimitaan mielivaltaisest yksityisyyttä loukaten. Pitää kestää kun on itse lähtenyt tätä kirjoittelemaan.

        Suomi 24 ylläpitäjät eivät anna kenenkään nimiä julkisuuteen - nämä ovat paikallisia yp -pitäjiä.
        Ei kuitenkaan yleistetä kaikkia sillä yksi vain on tapaus on kyseessä.
        Voisiko tämä ukko mennä käymään hän varmasti tietää kenestä on kyse?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eräs paikaiinen ylläpitäjä läväytti nimen esiin ja lääkemääräyksen, jossa ei ole edes perää. On törkeetä toimintaa, sillä ylläpitällä ei ole oikeutta toimia näin.

        Vain poliisilla on oikeus päästä ihmisen nimiin mikäli he tarvitsevat tutkinnallisista syistä.

        Tämä käytös on todella ala-arvoista ylläpitän toimesta. Sitten siellä kommentoija antavat omia tulkintojaan aiheesta .

        Tämän tapainen juttu on ollut siemminkin , josta lankesi tuomiokin.

        Tarkoitatko, että tällä palstalla on joku paikallinen ylläpitäjä, jonka nimen tiedät?


    • Anonyymi00006

      Ja suomi24 ylläpitäjät ei poista juttuja mitä täällä on jotka ei tartteisi edes olla kun ei ole aihetta niitä pitää esillä..Mutta kun tekevät rahaa ja näkyvyyttä niin eivät välitä mistään mitään vaikka olisi liki rikollista toimintaa tälläinen..
      Ainut on että tekee koko palstasta rikos ilmoituksen.

    • Anonyymi00007

      Keskustelupalstojen kaikki viestit säilyvät arkistoissa. Suomi24:llä on velvollisuus voimassaolevien lakien mukaisesti luovuttaa viestien kirjoittajien tiedot poliisille. Tiedot luovutetaan myös poistetuista viesteistä. Rekisteröityjen nimimerkkien rekisteritiedot ovat myös viranomaisen saatavilla virallisen tutkinnan yhteydessä.

      • Anonyymi00009

        Kyllä tämä on tiedossa, että poliisille pitää luovuttaa tiedot silloin kun he tutkivat jotain rikosta esimerkiksi. Kaikki säilyvät ja ovat tallessa. Tässä tapauksessa on kyse ylläpitäjän toimesta, joka saa meidät hämilleen, niinkuin edellä kerrotaan.,
        ”Ylläpitäjä ei saa tuoda ihmisen nimeä julki -ilman henkilön omaa suostumusta” se, että hän tässä kirjoituksessaan mainitsee lääkityksestä jne.. Ensinnäkin , vaikka jolla kulla olisikin lääkitys ne eivät kuulu repostelun piiriin julkisesti niidtä voi tulla seuraamuksia niinkuin siemmin on käynytkin.
        Tässä tapauksessa ei ole minkäänlaista perää. Tuntuu tämä sana lääkitys ja muistitko ottaa lääkkeesi näillä sivuillakin jollekkin olevan aika yleinen ilmaisumuoto. Eikä ole kovinkaan kaukana arvailuista , kenen käsi tällaista kirjoittelee?
        Näitä kun kirjoitellaan omalla nimellä ja yritetään leimaa saada uhrille otsaan. Muutama vuosi sitten on samantapaisesta jutusta tullut tuomio, jossa myös olivat lääkitys ym.. perättömät jutut esillä.


      • Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kyllä tämä on tiedossa, että poliisille pitää luovuttaa tiedot silloin kun he tutkivat jotain rikosta esimerkiksi. Kaikki säilyvät ja ovat tallessa. Tässä tapauksessa on kyse ylläpitäjän toimesta, joka saa meidät hämilleen, niinkuin edellä kerrotaan.,
        ”Ylläpitäjä ei saa tuoda ihmisen nimeä julki -ilman henkilön omaa suostumusta” se, että hän tässä kirjoituksessaan mainitsee lääkityksestä jne.. Ensinnäkin , vaikka jolla kulla olisikin lääkitys ne eivät kuulu repostelun piiriin julkisesti niidtä voi tulla seuraamuksia niinkuin siemmin on käynytkin.
        Tässä tapauksessa ei ole minkäänlaista perää. Tuntuu tämä sana lääkitys ja muistitko ottaa lääkkeesi näillä sivuillakin jollekkin olevan aika yleinen ilmaisumuoto. Eikä ole kovinkaan kaukana arvailuista , kenen käsi tällaista kirjoittelee?
        Näitä kun kirjoitellaan omalla nimellä ja yritetään leimaa saada uhrille otsaan. Muutama vuosi sitten on samantapaisesta jutusta tullut tuomio, jossa myös olivat lääkitys ym.. perättömät jutut esillä.

        Onko jossain ylläpitäjä omalla nimellään kirjoittanut henkilöstä hänen nimellään? Ei kuulosta uskottavalta.


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Onko jossain ylläpitäjä omalla nimellään kirjoittanut henkilöstä hänen nimellään? Ei kuulosta uskottavalta.

        No ei olekaan. Joku höperehtii.


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Onko jossain ylläpitäjä omalla nimellään kirjoittanut henkilöstä hänen nimellään? Ei kuulosta uskottavalta.

        Kyllä tämä on totta omin silmin nähty yp:kirjoitus - tästä asiasta on muiden turha väitellä keskustella /arvailla mitään muuta.


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        No ei olekaan. Joku höperehtii.

        Silmät näyttävät tähän liittyvään juttuun aivan oikein.
        Tällaista ei ole ennen tapahtunut yp:n toimesta.


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kyllä tämä on totta omin silmin nähty yp:kirjoitus - tästä asiasta on muiden turha väitellä keskustella /arvailla mitään muuta.

        Missä se näkyi?


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Missä se näkyi?

        Alottajan verkkokalavolle oli yöllä ilimestyny.


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Alottajan verkkokalavolle oli yöllä ilimestyny.

        Sinun verkkokalvolla tuntuu olevan kovin hämärää / urputat etkä tiedä yhtään mitään asiasta.


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sinun verkkokalvolla tuntuu olevan kovin hämärää / urputat etkä tiedä yhtään mitään asiasta.

        Ei tiedä kukaan muukaan. Lado todisteet pöytään, niin katsotaan sitten. Jos ei ole todisteita, niin sitten voit vaieta tästä assiesta.


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Missä se näkyi?

        Tähän voisi jopa laittaa kopion kirjoituksesta, mutta se on sääntöjen vastaista. Nimet eivät saa olla näkyvillä -tässä tapauksessa näkyy yp:n nimi sekä hänen törkeä kirjoituksensa eräästä henkilöstä. Tämä yp oli entuudestaan tiedossa erään kirpputorin antamien tietojen perusteella. Hän kertoi omat kommenttinsa huh huh..


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        No ei olekaan. Joku höperehtii.

        ..näyt höperihtävän asiasta tietämätön.


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tähän voisi jopa laittaa kopion kirjoituksesta, mutta se on sääntöjen vastaista. Nimet eivät saa olla näkyvillä -tässä tapauksessa näkyy yp:n nimi sekä hänen törkeä kirjoituksensa eräästä henkilöstä. Tämä yp oli entuudestaan tiedossa erään kirpputorin antamien tietojen perusteella. Hän kertoi omat kommenttinsa huh huh..

        Laita ilman nimiä.


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ei tiedä kukaan muukaan. Lado todisteet pöytään, niin katsotaan sitten. Jos ei ole todisteita, niin sitten voit vaieta tästä assiesta.

        Ei niitä tänne ladota koita ymmärtää etes jonkinverrsn.


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ei tiedä kukaan muukaan. Lado todisteet pöytään, niin katsotaan sitten. Jos ei ole todisteita, niin sitten voit vaieta tästä assiesta.

        On niitä todisteita ennenkin ladottu pöytään vaan ei tänne sinä et ole mikään niitä vaatimaan. Joka paikassa kirjoittelet mitä sattuu näillä alustoilla.


    • Anonyymi00023
      UUSI

      Väärään paikkaan tullut höpisemään...aiemmin sama jorina ihan eri alustalla...

      • Anonyymi00024
        UUSI

        Eli jäänyt levy päälle ja ei muista missä kaikkialla asiasta jankannut.


      • Anonyymi00027
        UUSI

        Uli uli älä roiku täällä


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eli jäänyt levy päälle ja ei muista missä kaikkialla asiasta jankannut.

        Sinut kyllä muistetaan…


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eli jäänyt levy päälle ja ei muista missä kaikkialla asiasta jankannut.

        Jep jep.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Jep jep.

        666


      • Anonyymi00036
        UUSI

        Niinhä sinä joriset joka alustalla sama nuotti.


    • Anonyymi00032
      UUSI

      Ylläpito ei edes noudata sääntöjä jos käsketään poistaa joku aiheeton juttu niin sitä ei sitten poisteta

      • Anonyymi00033
        UUSI

        Tuokin on totta.


      • Anonyymi00035
        UUSI

        Sinulla ei ole 'voimaa' käskeä. Terv exmode


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sinulla ei ole 'voimaa' käskeä. Terv exmode

        Voimaa on piilossa;)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe