Moi! Liityin DiscoverEU arvontaan viimevuoden lopussa ja siihen osallistui kaksi mun muuta kaveria. Yksi heistä ei saanut koskaan vastausta (tod. Ei tehnyt kyselyä loppuun) ja toisella vanheni lomake, joten olen ainoa joka sai 7 päivän interrail liput 30 päivälle :(
Olen siis 19v mies helsingistä ja olen ekstrovertti&aktiivinen. Käyn mm. Salilla & lenkkeilen silloin tällöin. Harrastuksia on useita ja monitaitoisuutta löytyy :)
Olisi siis kiva saada joku toinenkin tonne mukaan mieluiten omasta ikäryhmästä. Jos on samass tilanteessa kuin mä niin voi rohkeasti laittaa viestiä
Interrail matkustamiseen kaveri
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1321264- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät66820PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51638- 59637
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30513
- 63503
- 39497
- 16487