Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta Goalmakers oy puhelinmyynnin työpaikasta? Googlailin sillä on työhaastattelu edessä mutta aika negatiivista palautetta ja kokemusta ihmisillä on, ne noin 6kk takaa tai pidemmältä, ja isoja ongelmia firmalla. Onko ketään siellä nyt, kesällä 26,että saisi tietoa onko mikään muuttunut vai annanko vaan olla...?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Olin siellä töissä huhtikuusta heinäkuun alkuun asti, ja oma kokemus oli pääosin positiivinen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että kyse on puhelinmyynnistä, joten mitään huippupalkkoja ei kannata odottaa. Itse olen 19-vuotias, ja noin 2 000 €/kk riitti itselleni oikein hyvin.
Kesällä porukka vaihtui melko nopeasti ja uusia työntekijöitä tuli parin viikon välein. Omasta näkökulmastani suurin osa lopettaneista ei lähtenyt firman ongelmien takia, vaan siksi, että työ oli nimenomaan myyntityötä. Jos ei oikeasti halua tehdä myyntiä, puhelinmyynti ei todennäköisesti ole oikea ala. Ainakaan omalla ajallani en kohdannut sellaisia isoja ongelmia, joista netissä on aiemmin kirjoiteltiin.
Itsekin menin sinne aluksi hieman skeptisenä, mutta kyllä palkka tuli ajallaan, kun teki myös töitä sovitusti. Tein töitä kevytyrittäjänä, mutta käsittääkseni siellä on mahdollisuus työskennellä myös tavallisena työntekijänä. Itseäni kiinnosti lähinnä ansiot, joten kevytyrittäjyys sopi minulle hyvin, kun laskuttaminen oli mahdollista.
Yhteenvetona sanoisin, että ilmapiiri oli hyvä, työajat olivat mukavat ja jos myyntityö kiinnostaa, niin kannattaa hakea. Mutta jos ei ole valmis puhumaan asiakkaiden kanssa puhelimessa ja tekemään aktiivisesti myyntiä, tämä työ ei luultavasti ole oikea valinta. Itse lopetin heinäkuun alussa, koska koulu alkaa pian ja haluan myös kesästä ehtiä nauttimaan. - Anonyymi00002
Työskentelin Etänä noin 2kk. Työ ok, koulutus ok, porukka mukava ja palkka ajoissa. En voi jaksaa koska yritys ei voi toimittaa minulle omaa tietokonetta sillä nykyinen hajosi. Sinäänsä aika paskamainen temppu, että nyt kun juuri oppinut hyvin myymään niin yritys ei voi minulle lähettää omaa tietokonetta LAINAAN
- Anonyymi00004
Jos myynti käy niin mikset vaan ostanut uutta konetta itsellesi? En tiedä saako edes IT kaverit tässä maassa koneita itselleen kun veroihin ne kaikki rahat käytetään
- Anonyymi00003
Aloitin vasta niin vaikea vielä sanoa. Koulutus oli hyvä ja porukka vaikuttaa oikein mukavalta. En ole myyntityötä tehnyt ennnen niin vähän jännittää, mutta olen kumminkin jo muutaman kaupan saanut joka päivä tehtyä joka riittää ihan siihen minimi 13,50€/h tahtiin. Teen tosin osarina töitä sen 3x4h vk niin vaikea sanoa mitä työ olisi kokoaikaisena.
- Anonyymi00005
Olin töissä etänä noin 6kk kyseisessä firmassa ennen kun sain koulupaikan. Firmasta, esihenkilöistä tai työkavereista ei ole mitään pahaa sanottavaa. Palkka maksettiin aina ajallaan ja sain aina sen mitä pitikin saada. Koulutus ja ohjeet työskentelyyn oli selkeät ja sain aina apua kun sitä tarvitsin ja pyysin.
Omasta kokemuksesta voin sanoa että jos myyntityö kiinnostaa ja haluaa tienata hyvin niin voin suositella kyseistä firmaa ja olisinkin jatkanut töissä ellen olisi koulupaikkaa saanut.- Anonyymi00006
Myynti on ihan puhtaasti tuurista kiinni niin miten missään myyntiyrityksessä muka edes voi tienata? Tein 1 päivän etänä ja lopetin. Ei voi olla, että asiakkaan mielen pystyy kääntämään Jos hän ei tarvitse tuotetta tai hänellä ei tällä hetkellä ole rahaa. Raksalle vaan suoraan hommiin vaikka päivät onkin pitkät ja työ on aivan perseestä niin sentään saateessa ei tarvitse miettiä miten jonkun ihmisen pään saa käännettyä
- Anonyymi00007
Helppo paikka tienaa jos oikeesti on itsevarma ja antaa 💯 parhaansa. Tienaat varmuudella 1700 ja oot 1 indeksillä niin helposti 2800.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56502
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427