Suuriin ikäluokkiin kuuluvat käppänät eivät välitä vähääkään pelastuslaitoksen eristämän alueen koskemattomuudesta. Toisen linjan raunioita oli tänäänkin tonkimassa kaksi suuriin ikäluokkiin kuuluvaa äijänkäppänää. Terassilautojako luulivat löytävänsä? Eräät suuriin ikäluokkiin kuuluvat kävelevät eristetyn alueen läpi muina miehinä- ja naisina. Vartiointiko sinne pittää järjestää suurten ikäluokkien mistään piittaaamattoman röyhkeyden vuoksi? Suuret ikäluokat. Kaiken pahan alkujuuri.
Palotalon tonkijat
31
126
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaajaa, tuo perussuomalaisten lanseeraama suurten ikäluokkien inhoaminen. Jotka sattumoisin rakensi tän maan. Mut kuka sitä muistaa! Muistetaan vain niitä asioita jotka tukee omaa agendaa.
- Anonyymi00002
Sattumoisin suuret ikäluokat eivät rakentaneet tätä maata. Sen rakensivat sotasukupolvi joita suuret ikäluokat moittivat ja pilkkasivat:” miks läksit sotimaan?” Jos suurten lähtökohdat olivatkin suhteellisen ankeat ovat he sittemmin ”korjanneet vahingon” moninkertaisesti. Vielä vanhoinakin kehtaavat olla uskomattoman röyhkeitä. Niin kuin aloittajan esimerkki hyvin osoittaa ja viitoittaa.
- Anonyymi00003
Näemmä tässä nyt joillakin eri käsitykset mikä täsmälleen on suuret ikäluokat
- Anonyymi00004
Eli syytät siis ihmisryhmää, jotka on pantu alulle heiltä kysymättä?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli syytät siis ihmisryhmää, jotka on pantu alulle heiltä kysymättä?
Yleisen käsityksen mukaan suuret ikäluokat sisältää 1945-1950 syntyneet ikäluokat, ja tosi on että he eivät ”rakentaneet tätä maata” muulta osin kuin sen sopivaksi itsellensä muiden ikäluokkien kustannuksella. Mitä taas syyttömyyteen tulee niin kaikki olemme syyttöminä syntyneet. Ei se silti oikeuta syyllistymään pelastuslaitoksen sulkunarujen loukkaamiseen mitä törkeimmillä tavoilla.
- Anonyymi00006
tapelkaa saatte sokeria. häpeisitte re,,,,,,t.
- Anonyymi00008
Ilmeisesti aihe kosketti sinua kovasti. Olemme kaikki pahoillamme!
- Anonyymi00007
kaikilla ei ole yhtään mitään muuta elämäniloa
- Anonyymi00009
Mitähän tämäkin tarkoittaa...
- Anonyymi00010
No on ikävää että joku tonkii , aika häpeällistä. Toivoisiko tonkijat että heidän jäännöksiään kaivellaan?
- Anonyymi00011
Siellä taas sama nettilammas määkii joka aiemmin rähjäsi myös em. ikäluokan autoilusta joka sekin oli silkkaa höyrypään omaa mutua. Onnettomuuden aiheuttaa liikenteessä erittäin harvoin 45-50 -syntyneiden joukkoon kuuluva. He osaavat ennakoida ja ajaa varovaisesti toisin kuin nuoremmat. Nokivasaramersuillaan ylinopeutta öykkärimäisesti kaahaavat keski-ikäiset (usein isomahaiset) äijät (usein persuja) , ovat kaikkein pahimpia ja vihamielisimpiä (uskallus vihannäyttöön kuitenkin vain netissä tai peltilehmän suojista!).
Mitäs ap muuten luulet, mihin ikäluokkaan kuuluu tämän 2-linjan palon sytyttänyt/ sytyttäneet? Ei varmasti ainakaan suuriin ikäluokkiin, on vihjeeni asiaan liittyen.
Ja mitä väliä jollain nauhoilla siellä palopaikalla enää on tässä vaiheessa? Ei siitä jos paikkaa vähän lähemmin tutkiskelee, ole mitään haittaa kenellekään , paitsi tietysti sinulle kun pahoitat siitäkin mielesi. Sulla ei taida olla muuta tekemistä kuin kytätä siellä että tutkiiko joku palaneen rotiskon jämiä? Tuu pois sieltä tai miehisty sen verran että valitat ihan livenä paikanpäällä jos sua niin kovasti haittaa toisten mielenkiinto asiaa kohtaan!
Ja lopuksi sanon että hyvä kun paloi, mokoma tattiviljelmä olisi pitänyt purkaa tai kunnostaa jo viime vuosituhannella. Kummasti ja sopivasti paloi juuri nyt kun FL hiljattain kertoi miten kaupunki oli alkanut omistajia uhkailemaan maksuilla ellei jotain tönölle aleta tekemään. Tais olla vakuutukset kunnossa....- Anonyymi00012
Toivot oikein että historialliset rakennukset tuhottaisiin? Tyypillistä suuriin ikäluokkiin kuuluvan ääliön ajatuksenjuoksua. Ilmankos suuret ikäluokat tuhosivat 60-70 luvuilla kaiken kauniin ja rakensivat luokattomia betonikolosseja tilalle. Joita nyt sitten vuorostaan tulisi suojella. Rumia kuin suuret ikäluokat. Pelastuslaitoksen narut ovat syystä että asian tutkiminen on kesken. Suuret ikäluokat käyvät tuhoamassa todisteita. Suuret ikäluokat ovat vaaraksi liikenteessä. Aina ja kaikkialla. Minä minä sukupolvelta ajoluvat pois ja heti. Suuret ikäluokat.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toivot oikein että historialliset rakennukset tuhottaisiin? Tyypillistä suuriin ikäluokkiin kuuluvan ääliön ajatuksenjuoksua. Ilmankos suuret ikäluokat tuhosivat 60-70 luvuilla kaiken kauniin ja rakensivat luokattomia betonikolosseja tilalle. Joita nyt sitten vuorostaan tulisi suojella. Rumia kuin suuret ikäluokat. Pelastuslaitoksen narut ovat syystä että asian tutkiminen on kesken. Suuret ikäluokat käyvät tuhoamassa todisteita. Suuret ikäluokat ovat vaaraksi liikenteessä. Aina ja kaikkialla. Minä minä sukupolvelta ajoluvat pois ja heti. Suuret ikäluokat.
Vai historialliset? Täysin hoitamatta jätetty murju se palanut mörskä oli. Puita kasvoi jo talon läpi ja sisällä hometta ja kosteusvaurioita.
Tattiviljelmä on termi joka kuvaa palaneen tönön kuntoa.
Mutta se on nyt onneksi historiallinen viimeinkin, palon ansiosta. Saas nähdä koska loppuosa ja palosta jääneet romut saadaan poistettua.
Mitä suuriin ikäluokkiin tulee niin he eivätkä ketkään muutkaan siellä mitään todisteita tuhoa, sun mielikuvitus ja viha tuon ikäisiä ihmisiä kohtaan vaan ovat taas ottaneet vallan pääkopassasi.
Olet varmasti saanut suurten ikäluokkien lapsena heiltä kunnon selkäsaunan useampaan otteeseen omasta typerästä käytöksestäsi johtuen ja siitä on jäänyt sinulle trauma heitä kohtaan.
Otan osaa, täällä nillittäminen kuitenkaan ei auta yhtään mitään, muut lukijat näkevät sinussa vain katkeran aikuisvauvan joka ei vieläkään uskalla livenä tilittää traumojaan vaan nettilampaana jatkat määkimistäsi. Kasva nyt jo ja yritä päästä ylitse kaunaisista muistoistasi. Teet itsestäsi ainoastaan naurettavan dissaamalla suuria ikäluokkia joka asiassa. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vai historialliset? Täysin hoitamatta jätetty murju se palanut mörskä oli. Puita kasvoi jo talon läpi ja sisällä hometta ja kosteusvaurioita.
Tattiviljelmä on termi joka kuvaa palaneen tönön kuntoa.
Mutta se on nyt onneksi historiallinen viimeinkin, palon ansiosta. Saas nähdä koska loppuosa ja palosta jääneet romut saadaan poistettua.
Mitä suuriin ikäluokkiin tulee niin he eivätkä ketkään muutkaan siellä mitään todisteita tuhoa, sun mielikuvitus ja viha tuon ikäisiä ihmisiä kohtaan vaan ovat taas ottaneet vallan pääkopassasi.
Olet varmasti saanut suurten ikäluokkien lapsena heiltä kunnon selkäsaunan useampaan otteeseen omasta typerästä käytöksestäsi johtuen ja siitä on jäänyt sinulle trauma heitä kohtaan.
Otan osaa, täällä nillittäminen kuitenkaan ei auta yhtään mitään, muut lukijat näkevät sinussa vain katkeran aikuisvauvan joka ei vieläkään uskalla livenä tilittää traumojaan vaan nettilampaana jatkat määkimistäsi. Kasva nyt jo ja yritä päästä ylitse kaunaisista muistoistasi. Teet itsestäsi ainoastaan naurettavan dissaamalla suuria ikäluokkia joka asiassa.Ja tiedoksesi vielä: minä en kuuluu suuriin ikäluokkiin. Olen syntynyt 70-luvulla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja tiedoksesi vielä: minä en kuuluu suuriin ikäluokkiin. Olen syntynyt 70-luvulla.
Tämä olikin merkittävä tieto. Joko on perintöä tullut vai vieläkö pitää toista vuotta odottaman?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tämä olikin merkittävä tieto. Joko on perintöä tullut vai vieläkö pitää toista vuotta odottaman?
Onhan se merkittävä tieto koska aiemmin ketjussa viestiäni kommentointiin "tyypillistä suuriin ikäluokkiin kuuluvan ääliön ajatuksenjuoksua".
Näinpä oli syytä oikaista tuokin harhaluulo ihan kuten saman pässin harhaluulo mm. suurten ikäluokkien huonoista ajotaidoista.
Tyhmyys on ikävä ominaisuus, se aiheuttaa monia harhaluuloja jotka syntyvät päässä johon ei tieto ole tarttunut.
Perintöasiat eivät uteliaille kuuluisi lainkaan, mutta sen verran voin vinkata etten ole ennustaja joka tietäisi elääkö isäukko vielä viikon vai 20 vuotta mutta jos itse elän pitempään, kilahtaa 6-numeroinen määrä euroja. Mieti sitä. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onhan se merkittävä tieto koska aiemmin ketjussa viestiäni kommentointiin "tyypillistä suuriin ikäluokkiin kuuluvan ääliön ajatuksenjuoksua".
Näinpä oli syytä oikaista tuokin harhaluulo ihan kuten saman pässin harhaluulo mm. suurten ikäluokkien huonoista ajotaidoista.
Tyhmyys on ikävä ominaisuus, se aiheuttaa monia harhaluuloja jotka syntyvät päässä johon ei tieto ole tarttunut.
Perintöasiat eivät uteliaille kuuluisi lainkaan, mutta sen verran voin vinkata etten ole ennustaja joka tietäisi elääkö isäukko vielä viikon vai 20 vuotta mutta jos itse elän pitempään, kilahtaa 6-numeroinen määrä euroja. Mieti sitä.Se on merkittävä määrä euroja kyllä, mutta en mieti sitä. Mietin sitä mistä tiedät suuriin ikäluokkiin kuuluvan ajotaidoista jos et itse ole? Empiirisen kokemukseni mukaan he, ne suuret ikäluokat, eivät välitä suojateille pyrkivistä vaan ajavat vaikka varpaiden päältä tarvittaessa. Maanteillä ohittavat maantienlaitaa kävelevät ja pyöräilevät senttien päästä vaikka tilaa olisi antaa tilaa. Kyläteillä oikaisevat kaarteet törkeästi sisäkurvista. Refleksit ovat hitaita ja takkuisia, ympäristön havainnointi heikkoa. Kamalia turvallisuusriskejä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vai historialliset? Täysin hoitamatta jätetty murju se palanut mörskä oli. Puita kasvoi jo talon läpi ja sisällä hometta ja kosteusvaurioita.
Tattiviljelmä on termi joka kuvaa palaneen tönön kuntoa.
Mutta se on nyt onneksi historiallinen viimeinkin, palon ansiosta. Saas nähdä koska loppuosa ja palosta jääneet romut saadaan poistettua.
Mitä suuriin ikäluokkiin tulee niin he eivätkä ketkään muutkaan siellä mitään todisteita tuhoa, sun mielikuvitus ja viha tuon ikäisiä ihmisiä kohtaan vaan ovat taas ottaneet vallan pääkopassasi.
Olet varmasti saanut suurten ikäluokkien lapsena heiltä kunnon selkäsaunan useampaan otteeseen omasta typerästä käytöksestäsi johtuen ja siitä on jäänyt sinulle trauma heitä kohtaan.
Otan osaa, täällä nillittäminen kuitenkaan ei auta yhtään mitään, muut lukijat näkevät sinussa vain katkeran aikuisvauvan joka ei vieläkään uskalla livenä tilittää traumojaan vaan nettilampaana jatkat määkimistäsi. Kasva nyt jo ja yritä päästä ylitse kaunaisista muistoistasi. Teet itsestäsi ainoastaan naurettavan dissaamalla suuria ikäluokkia joka asiassa.Nillittäminen ja dissaus. Paljastit juuri olevasi yli 60-vuotias.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nillittäminen ja dissaus. Paljastit juuri olevasi yli 60-vuotias.
Paljastit juuri olevasi luulosairas.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Paljastit juuri olevasi luulosairas.
Paljastit juuri olevasi hyvin hyvin ilkeä.
- Anonyymi00013
Mitäs ny? Suuret ikäluokat ovat siirtäneet syrjään Forssan kaupungin rakennustoimen tulvaportit molemmista päistä palotaloa. Vain siksi koska ovat liian laiskoja kiertelemään yläpuolelta linjojen taikka kirkon kautta. Ei, läpi on päästävä vaikka laittomastikin. Eihän sitä nyt eläkeläisellä ole aikaa kierrellä ja kaarrella. Kuolema saattaa yllättää kesken kiertelyn kaartelun.
- Anonyymi00018
Teinit ne siirsi että pääsevät siitä läpi, joten lopetas nyt se harhojesi levittely. Sitäpaitsi siitä kulkeminen ei ole kielletty eikä haittaa kuin sinua.
Mene paikalle vahtimaan ja estä kulkeminen jos se sinua niin vaivaa äläkä täällä inise! - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Teinit ne siirsi että pääsevät siitä läpi, joten lopetas nyt se harhojesi levittely. Sitäpaitsi siitä kulkeminen ei ole kielletty eikä haittaa kuin sinua.
Mene paikalle vahtimaan ja estä kulkeminen jos se sinua niin vaivaa äläkä täällä inise!Inisen mitä inisen, niin kuin sinäkin teet. Oletko ollut oikein näkemässä että ihan teinit? Itse kun olen tarkkaillut tilanteita niin aina ovat olleet suuriin ikäluokkiin, toistan: suuriin ikäluokkiin, kuuluvia ihmisolentoja. Terveisin tilanteen tarkkailija.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Inisen mitä inisen, niin kuin sinäkin teet. Oletko ollut oikein näkemässä että ihan teinit? Itse kun olen tarkkaillut tilanteita niin aina ovat olleet suuriin ikäluokkiin, toistan: suuriin ikäluokkiin, kuuluvia ihmisolentoja. Terveisin tilanteen tarkkailija.
Niin ja ihan vain huvin vuoksiko ja ihmisten kiusaksi ne tulvivien ikäluokkien sulkuportit on siihen toiselle linjalle asennettu? Ei tietenkään. Niillä on vissi tarkoitus eikä niitä ole siirtäminen syrjään vaikka kuinka kuuluisi niihin oikeisiin ikäluokkiin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Inisen mitä inisen, niin kuin sinäkin teet. Oletko ollut oikein näkemässä että ihan teinit? Itse kun olen tarkkaillut tilanteita niin aina ovat olleet suuriin ikäluokkiin, toistan: suuriin ikäluokkiin, kuuluvia ihmisolentoja. Terveisin tilanteen tarkkailija.
Asutko siis lähellä niin että ikkunasta näet, vai kyyläätkö puskissa vai onko sulla kiikari tai jopa kaukoputki?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Asutko siis lähellä niin että ikkunasta näet, vai kyyläätkö puskissa vai onko sulla kiikari tai jopa kaukoputki?
Havaintovälineitä on runsaasti. Radiokuuntelua kaikuluotaamista ja ilmahavaintoja unhoittamatta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Inisen mitä inisen, niin kuin sinäkin teet. Oletko ollut oikein näkemässä että ihan teinit? Itse kun olen tarkkaillut tilanteita niin aina ovat olleet suuriin ikäluokkiin, toistan: suuriin ikäluokkiin, kuuluvia ihmisolentoja. Terveisin tilanteen tarkkailija.
Joopa joo. Samalla paljastat ettet uskaltanut puuttua asiaan mitenkään vaikka muka näit kaiken. Seisoit sitten vaan hiljaa paskat housussa ja odotit että jo pian pääsisit taas tänne kitisemään.
On siinä kans yks halvatun sankari! - Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin ja ihan vain huvin vuoksiko ja ihmisten kiusaksi ne tulvivien ikäluokkien sulkuportit on siihen toiselle linjalle asennettu? Ei tietenkään. Niillä on vissi tarkoitus eikä niitä ole siirtäminen syrjään vaikka kuinka kuuluisi niihin oikeisiin ikäluokkiin.
Siirretty on jo etkä magmhtanut asialle yhtään mitään.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Siirretty on jo etkä magmhtanut asialle yhtään mitään.
En mahtanut en, ja kitisemäänkin pääsin. Nyt on hyvä olla. Toivottavasti sinullakin. Älä jää ryyppy päälle vaan muista nauttia kesästäkin.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
En mahtanut en, ja kitisemäänkin pääsin. Nyt on hyvä olla. Toivottavasti sinullakin. Älä jää ryyppy päälle vaan muista nauttia kesästäkin.
Sen verran puutun tähän kapinaan että kyllä ne esteet II-linjalta on siirtänyt sivuun ihan Vorssan kaupungin miehet. Ei siellä ole minkäänlaista syytä estää läpikulkua enää.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sen verran puutun tähän kapinaan että kyllä ne esteet II-linjalta on siirtänyt sivuun ihan Vorssan kaupungin miehet. Ei siellä ole minkäänlaista syytä estää läpikulkua enää.
OHO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560