Eläinmaailmassa alfayksilöt ovat lauman johtajia. Myös ihmisillä on luonnollinen tarve muodostaa hierarkioita, joiden huipulla on joko alfauros, alfanaaras tai peräti alfapari. Alfanaaraat pääsevät usein yhteisössä johtavaan asemaan sosiaalisten kykyjensä, ulkonäkönsä tai muiden myönteisten ominaisuuksiensa avulla. He ovat haluttuja seksikumppaneita.
Alfanaaraat ovat luonnollisen itsevarmoja, heillä on paljon seuraajia ja he vetävät hyviä asioita puoleensa magneetin tavoin. Alfanaaraiden elämä on toimiva paketti, joka ei murene kasaan vastoinkäymisistä. Alfanaaras on ihailtavassa tasapainossa jokaisen elämänalueensa suhteen.
Alfanaaraiden ei tarvitse keplotella tai lahjoa muita saadakseen haluamaansa. Ihmiset kunnioittavat näitä voimanaisia, jotka pääsevät elämässä eteenpäin puhtaasti henkilökohtaisten ominaisuuksien avulla. Alfanaaras puhuu asioista suoraan ja jopa raa’an rehellisesti. Supernaiset eivät pelkää tosiasioita tai niiden myöntämistä.
Voimanaiset eivät hätkähdä kritiikistä, vaan ottavat opikseen palautteesta. Kaiken toiminnan perustana on heidän järkkymätön maalaisjärkensä, joka pitää asenteen nöyränä. Alfanaaraat tietävät oman tyylinsä, eivätkä tunne tarvetta trendien seuraamiseen. Ainoa ketä vastaan alfanaaras elämässään kilpailee on hän itse.
Alfanaaraat osaavat kävellä pois huonosta parisuhteesta, vahingoittavasta ystävyydestä tai epäreilusta työpaikasta. He eivät anna ikävien tilanteiden haitata heidän hyvinvointiaan, vaan kääntävät kaiken voitoksi. Heidän ei tarvitse käyttää muita ihmisiä hyväksi, koska pystyvät omalla panoksellaan saavuttamaan kaiken haluamansa. Ongelmat ratkotaan usein alfanaaraiden ideoiden pohjalta, koska he eivät sorru asioiden monimutkaistamiseen.
Kun itsevarma ja jalat maassa oleva alfanaaras päättää jotain, sitoutuu hän asiaansa täysillä. Hän ei kuitenkaan pidä itseään kuolemattomana tai voittamattomana, ja tietää omat heikkoutensa.
Oletko alfanaaras, voimanainen ?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Alfanaaras on ihailtavassa tasapainossa jokaisen elämänalueensa suhteen."
Kuvaus saa epäilemään onko ?- Anonyymi00002
Ei taida ihan kaikilla olla noin, olen aika varma ettei yhdellä noin 45v henkilöllä ole noin!
- Anonyymi00003
Alla oleva ei pidä paikkaansa. En ole johtaja vaan omassa huoneessa töideni parissa nysväävä. En määrää ketään enkä sekaannu. En usko olevani seksuaalisesti vetävämpi kuin muutkaan. Ei ole seuraajia enkä ole magneetti.
"Eläinmaailmassa alfayksilöt ovat lauman johtajia. Myös ihmisillä on luonnollinen tarve muodostaa hierarkioita, joiden huipulla on joko alfauros, alfanaaras tai peräti alfapari. Alfanaaraat pääsevät usein yhteisössä johtavaan asemaan sosiaalisten kykyjensä, ulkonäkönsä tai muiden myönteisten ominaisuuksiensa avulla. He ovat haluttuja seksikumppaneita.
Myöskään tämä ei pidä paikkaansa kohdallani:
..... heillä on paljon seuraajia ja he vetävät hyviä asioita puoleensa magneetin tavoin. "
Myöskään tämä ei pidä paikkaansa: "Ongelmat ratkotaan usein alfanaaraiden ideoiden pohjalta, koska he eivät sorru asioiden monimutkaistamiseen."
Yleensä iso ryhmä ihmisiä on keskenään samaa mieltä ja minä eri, mutta en anna sen vaikuttaa, pidän suuni kiinni mielipiteistäni. Luovin parhaan tavan selvitä ettei tule riitaa ja annan periksi.
Muu tekstissä on aika lailla minua.
Ja tässä on yksi voimalauseeni: "Ainoa ketä vastaan alfanaaras elämässään kilpailee on hän itse."
Olen tavoitellut koko elämäni kuin kilpaurheilija ja saanut haluamani lähes aina. En jouda kadehtia muita. Liekö täysin kuvauksen kaltaista oikeasti todella olemassa?
- Anonyymi00004
Olen todennäköisesti voimanainen, ainakin uskallan tehdä ja olen uskaltanut tehdä elämässäni monen mielestä aika rohkeitakin ratkaisuja. En tosin halua olla johtaja, muuta kuin oman elämäni johtaja
Uskoisin, että minulla on myös terve itsetunto. Koulutukseni on auttanut varmasti tässä; minulla on sekä mielenterveyspuolen että psykologiaan liittyvät tutkinnot; näiden kautta on ollut pakko tutkiskella itseään, ajatuksia ja asenteita - Anonyymi00005
Näitä "tyyppejä" luodaan ja niistä tulee trendi ja muotti, johon jotkut
ehkä yrittävät pakottaa itsensä ?
Kunnianhimoisimmat muistuttavat ehkä osin alfanaaraita.
Onnekseni menestys ja raha ei ole ollut tavoitteeni.
Se ei sopisi luonteelleni, en kestäisi ainaista "suorittamista"
ja onnistumisen pakkoa.
Mielestäni elämä ei ole sitä varten.
Henkiseen puoleen panostaminen on antanut kohtuullisen hyvän
ja rauhallisen elämän ilman jatkuvaa stressiä, minkä täytyy painaa
noita alfanaaraita, vaikka olevinaan hallitsevatkin kaiken suvereenisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581051Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75745Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721