Muisti täynnä

Anonyymi-ap

Ohjelmisto päivitysten asennus ei onnistu ja puhelin herjaa,että muisti on täynnä. Sovelluksia ei voi poistaa,koska ne on tarpeellisia.

Puhelimen malli on A20e. Se on 7 vuotta vanha.

Itse asennetut sovellukset
112 sovellus.
YouTube studio
Facebook messenger
WhatsApp
Elisa Tietoturva.
Elisa Viihde
OP mobiili
MTV Katsomo

Valokuvat ja videot ovat muistikortilla,ei puhelimen muistissa.

Mitä teen. Petteri Orpon köyhiin kohdistettujen säästöjen vuoksi ei ole rahaa ostaa uuttaa puhelinta.

11

80

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarkennuksena, puhelimen malli on Galaxy A20e

• Anonyymi00002

Menet kehittäjäasetuksiin ja sallit sovellusten tallennuksen muistikortille, niin saat lisää tilaa laitteen omaan muistiin.

• Anonyymi00003

Elisa tietoturva mäkeen. Ei tee yhtään mitään.

• Anonyymi00004

Ja puhelin on jo liian vanha jotta sitä edes voisi käyttää tietoturvallisesti. Eli uuden hankinta edessä

• Anonyymi00005

Eiköhän aloittaja siinä vaiheessa kun Op mobiili ilmoittaa että ei tueta enää puhelinta, tällä hetkellä android 10 on viimeinen jossa Op toimii. A20 sai viellä 11.

• Anonyymi00007

Olen aloittaja. Minun luottotiedot eivät ole kunnossa niin ei varmasti saa uutta laitetta osamaksulla. Ehkä puhelinliittymä operaattorin myymälästä(Elisa) saattaa saada osamaksulla.

• Jos ei sovellusten väliaikainen poisto riitä, niin tehdasasetusten palautus, sitten järjestelmän päivitys ja sitten sovellukset takaisin ja asetukset kuntoon.

• Anonyymi00006

Ei kannata moinen touhu enään

• Anonyymi00009

7 vuotta vanhaan halpapuhelimeen ei varmasti ole päivityksiä tarjolla ollut enää vuosiin.

• Anonyymi00008

Miksi pelleilet puhelimella kun läppärit ja pöytäkoneet on keksitty?

• Anonyymi00010

Valmiiksi asennetuista sovelluksista kannattaa poistaa sellaiset, jotka pystyy poistamaan eikä ole tarvetta.
      Välimuistin tyhjennys sovelluksista, varsinkin nettiselaimesta, auttaa ainakin hetkellisesti. Voi auttaa päivitysongelmaan. Juuri tyhjensin selaimesta 1,8 gigan verran välimuistia.

Ikävä tosiasia, että nykysovellukset ja niiden varastoima data ovat paisuneet niin mammuttimaisiksi, että muutama vuosi takaperin riittäväksi mitoitettu talletustila ei enää riitä. Pahimpia tuntuu olevan Metan ja Microsoftin sovellukset. Ja tietysti Google itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      894
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      186
      676
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      62
      606
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      567
    Aihe