Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan?
Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne.
Mitä aikuiset edellä sitä lapset perässä. Puhukaa vasta sitten koulukiusaamisesta kun oma käytös on päivänvaloa kestävää!
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
50
2350
Vastaukset 50
- Anonyymi00001
Kyllä on!! Ja sen naisvaltaisen paikan kiusaaja on monen tiedossa.
- Anonyymi00002
EI OLE aivan typerä aloitus
- Anonyymi00003
Mielenkiintoista. Naisvaltaisia paikkoja aika runsaasti mutta nähtävästi aloituksen mukaan joku niistä on erityisen tarkastelun alla?
- Anonyymi00004
Mikähän tämä paikka on ?
- Anonyymi00005
Nostetaan 😀
- Anonyymi00009
Kyllä on. En haluaisi siihen työpaikkaan todellakaan mitä paikasta kerrotaan.
- Anonyymi00010
No antaa tulla,missä?
- Anonyymi00014
Onko joku kauppa, tai kaupungin työvirka?.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko joku kauppa, tai kaupungin työvirka?.
Ei ei 😉
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ei 😉
seurakunta?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
seurakunta?
Ei
- Anonyymi00012
Ei ole kiusaamista.
- Anonyymi00013
Minä ainakin kiusasin.
- Anonyymi00016
Sitä on joka kaupungissa/paikkakunnalla
- Anonyymi00034
Sotkamossa ei kyllä kiusata ketään, siellä ollaan kaikkien kavereita ja sen vuoksi niillä menee paremmin kuin Kuhmossa.
- Anonyymi00018
Sellaista olen tietäjiltö kuullut että kissa on työpaikan pöydällä. Paskainen ja tauteja täynnä oleva karvaturfi
- Anonyymi00020
Yleensä naisvaltasissa työpaikoilla on kiusaamista.Pomo saattaa olla se pahin,Jos osaat työt paremmin niin saat kuulla siitä.Jos et osaa,olet toivoton.Monesti halutaan kaikkien kuullen moittia vaikka asiat täytyy sanoa ihmiselle henkilökohtaisesti.Nöyryytystä on paljon.Moni ei uskalla esiintuoda asioita koskaisompi pomo ei usko mitä työpaikalla tapahtuu,pitää tämän pikkupirun puolta.
- Anonyymi00021
Niiten akkojen kanssa ei seurustele kuin vajaaälyinen joka ei tajua yhtään mistään yhtään mitään.
- Anonyymi00022
Aiempiin kommentteihin viitaten, niin olettamuksia on mutta ei selkeää sanomaa, mikä se tämä kyseinen työpaikka on.
- Anonyymi00025
Mieti sitä. Ei taida olla montaakaan työpaikkaa mitä verrata ☺️
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mieti sitä. Ei taida olla montaakaan työpaikkaa mitä verrata ☺️
Ja kukaan ei kehtaa sanoa suoraan
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tietäjät tietää
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kehtaa.. eivät uskalla! Luulevat että joutuvat edesvastuuseen jos kirjottavat kyseisen työpaikan nimen tänne!🤣
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tietäjät tietää
Tuoksuuko siellä pulla?🤭
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tuoksuuko siellä pulla?🤭
Ei, jos eivät lämmitä eväspullia 😀
- Anonyymi00023
Onks peba vaisasta kiusattu?
- Anonyymi00039
Pebbu v. ei koska se tyätä ikään tehnynnä
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Pebbu v. ei koska se tyätä ikään tehnynnä
Kuka on peppu väisänen?
- Anonyymi00024
en ala ennää kivilehmäsillekkään erkin kaa ku se kiusaa minua myötiään.
- Anonyymi00028
Tiedän, se työpaikka on aivan keskustassa, Aina ollut vaikea paikka työskennellä. Moni ei valita, kun pakko olla jossakin töissä.
- Anonyymi00030
Yksityissektori?
- Anonyymi00029
Kysy ratamestarilta
- Anonyymi00035
Höpö höpö, taas sellainen aloitus että saadaampahan ihmiset puhumaan, aivan tuulesta temmattu juttu, kukaan ei muka halua mainita edes työpaikkaa missä tuota tapahtuu.
- Anonyymi00037
Varmaan juuri sen takia ettei kyseinen kirjoittaja jää kiinni ja sitten ollaan pulassa kuten Voro Harry Potterissa sanoo oy boy we are in big troble
- Anonyymi00036
Ne purkaa huonoa oloaan ja ajattelee että on kuin Yamalin ex tyttöystävä, joka onneksi ei tullut Yamalin pikkuveljen kanssa toimeen niin Yamal älysi hommata paremman naisen jonka kanssa myös hänen pikkuveli tulee paljon paremmin toimeen
Omalla kokemuksella kaikissa työpaikoissa jossa on pääosin naisia (paikkakunnasta huolimatta) on toksinen ilmapiiri.
T: kerran ainoana miestyöntekijänä 6v kokemuksella eräässä puutarhatarvikkeisiin erikoistuneessa myymälässä.- Anonyymi00040
Tunsin itseni naisten silmien edessä olevaksi seksiobjektiksi ja älysin paeta. 🫄👼🫠👍🏻
- Anonyymi00041
On, varsinkin hoitoalalla ja eräs tietty paikka Kuhmossa varsinkin, jossa sitä on paljon
- Anonyymi00050
Nyt ollaan ytimessä
- Anonyymi00043
Minä en uskalla mennä naisvaltaisiin työpaikkoihin koska saattaisin joutua siitosoriksi... kunto ei kestäisi!🤔
- Anonyymi00044
Täällä on vain yleistä valittamista. Milloin roska-astia täynnä . Mersut lataamossa...
- Anonyymi00045
No toi valittamis kortti otetaan heti esille kun itselle on sama vaikka elettäs kuin siat vatukoassa!
- Anonyymi00047
Facebookista voi nähdä kuvan kerran.Kuka näitä kommentteja antaa..
- Anonyymi00048
jospa se uudella leipomoyrittäjällä hotellin kiinteistössä olis hommat paremmin
- Anonyymi00049
no voi Oisko se Virego...kenties
- Anonyymi00052
No ei.
- Anonyymi00051
Ei suoranaista kiusaamista mutta eräässä paikassa jaetaan helpot työtehtävät sekä ylityöt joka kerta "hyville" tyypeille helpot massit ilman hikoilua periaatteella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487