Ikää kun tulee niin oman lärvin kuvaaminen ei miehille varsinkaan ole enää tarpeellista eikä mieluista.
https://ibb.co/1tVyFSBX
Ikäää kun tuleee.
12
57
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kuva on manipuloitu photoflitre 7 ohjelmalla.
- Anonyymi00002
Mitä? Eikö tuo mies olekaan noin kaunis oikeasti?
- Anonyymi00003
Koitas Posso kirjoittaa asioista oikealla nimellä. Mikä softa on photoflitre 7?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koitas Posso kirjoittaa asioista oikealla nimellä. Mikä softa on photoflitre 7?
On se niin pienestä kiinni tällä rakkaalla kaikki mahdollinen, kaikesta löytyy huomauttamista, mutta senhän takia hän saa orkkunsa vain omatoimisesti.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se niin pienestä kiinni tällä rakkaalla kaikki mahdollinen, kaikesta löytyy huomauttamista, mutta senhän takia hän saa orkkunsa vain omatoimisesti.
Tyypillistä trollaamista, kirjoitusvirheisiin puuttuminen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tyypillistä trollaamista, kirjoitusvirheisiin puuttuminen.
Osoittaa ainakin mulle, että että tuo tyyppi on erittäin ongelmallinen kaikessa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Osoittaa ainakin mulle, että että tuo tyyppi on erittäin ongelmallinen kaikessa.
Se on kolme tyyppiä yhdessä kattilassa, laiffila, 2010 ja eläkeläinen... ja varmasti muitakin on listoilla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on kolme tyyppiä yhdessä kattilassa, laiffila, 2010 ja eläkeläinen... ja varmasti muitakin on listoilla.
Syylittåjåå ja TeeTeetä unohtamatta ja kaiken maailman hellakoukkuja ja pallonlyöjiä nurmikoilla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eipä akateemiselta pullakuskilta voi oikeinkirjoitusta odottaa!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eipä akateemiselta pullakuskilta voi oikeinkirjoitusta odottaa!
Sun varpaat on seksyt, voisitko laittaa lisää varvaskuvia, pohkeetkin käy?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sun varpaat on seksyt, voisitko laittaa lisää varvaskuvia, pohkeetkin käy?
Laita sinä sensukka SE kuva missä Hui Hain vuokra lääväsi ruokapöydällä oli intialaisen massaman kai kuppisi vieressä silsaisia varpaankynsien siivuja.
- Anonyymi00012
ECU 2 - 1 GER
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013628Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721133- 501122
- 73909
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit94872Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi51727- 94717
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32700- 53698
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121686