Eipä mennyt Avensis T27 läpi katsastuksesta vaan pitäisi vaihtaa nuo narinahelat. Missä tukivarressa tuo hela on? Onko pitkittkäis vai poikittaistukivarsi?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Minulla oli keväällä vasemman takatukivarren kuminen pusla väljä T27 vm -15.
Se on siinä takamatkustajan kohdalla.
Toyotalla sanottiin, että koko varsi pitää uusia ja hintaa osalle olisi tullut 300-400€
Vein tavalliseen korjaamoon, jossa se pusla vaihdettiin siihen vanhaan tukivarteen.
Hinta oli töineen reilusti alle 200€.
Minulle tuli paha ryppy rakkauteen ensimmäisen T27 kanssa, sillä toinen etu-umpio piti vaihtaa kun ei pitkät valot toimineet.
2024- Anonyymi00002
Vai ihan umpio piti vaihtaa, kun poltin tullut tiensä päähän.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Led?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siinä minäkin jouduin opiskelemaan aivan uusia asioita.
Tähän autoon oli jo laitettu korkeapurkausvalot (discharge). Xenon valot.
Siellä näyttää olevan polttimo, joka palaa jatkuvasti ja pitkät /lyhyet vaihdetaan kuulemma tässä Avessa eräänlaisen verhon avulla.
Näyttää siellä olevan lyhyet valot perusasetuksena päällä ja verholla saadaan siihen pitkät.
Tuo verho oli mennyt jumiin ja marmoritiskin virkailija ehdotti, että tilataan uusi umpio.
”Minä siihen, että tutkitaan asiaa.”
Menin tuttuun autotarvikeliikkeeseen ja esitin asiani. Siellä sitten kävi ilmi, että ei he sellaista löydä.
No, minä suuntasin luottokorjamolle ja pyysin heitä etsimään sen pirun umpion.
Meni viikko tai jotain ja sieltä tuli tieto, että jostain netin kautta voisi jonkun käytetyn saada.
Minä totesin siihen että sellaista en halua.
Menin takaisin Toyota liikkeeseen ja pantiin tilaus uudesta umpiosta vetämään.
Hinta 940€ ja viikon päästä tulee.
Vein sen ison laatikon sitten omalle korjaamolle vaihtoa varten ja sitten viikon päästä oli ajovalot kunnossa.
Minä kun luulin, että alle 150 tuhatta ajetulla Avella saa ajella pitempään rauhassa.
Kun ostin edellisen Aven( T22 ) saman verran ajettuna vuonna-12, niin vuosikausia se meni laakista leimaan.
Vasta 18 vuotiaana tuli ensimmäinen hitsaus eteen.
Mitään niveliä tai puslia ei tarvinnut 250 tuhanteen mennessä uusia, jolloin päästin sen maailmalle.
Taitaa Toyotan maine rapautua.
2024
- Anonyymi00003
Tarkistappa vikalistasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3131409Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma311159- 62912
- 72911
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html450885- 48681
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen73645Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M93635Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl464609- 38602