tanssivaa naista on ylitse muiden, molemmat kilpatason tanssijoita.
2000 luvulla vaan kaksi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Makunsa kullakin.
- Anonyymi00002
Ite oon seukannutkin kilpatanssijattaren kaa, mutta minusta hän oli tosi mukava ja ihana ihmsenäkin.
- Anonyymi00004
Tuo kilpatanssijatar sanoi monasti varsinkin suutuspäissään, että hän ei kertakaikkiaan käsittänyt, miksi hän yleensäkään seukkasi meitsin kaa?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo kilpatanssijatar sanoi monasti varsinkin suutuspäissään, että hän ei kertakaikkiaan käsittänyt, miksi hän yleensäkään seukkasi meitsin kaa?
Sitten minä jouduin lähtemään erikoisjoukkoihin ja hän sanoi, että hän lähtee sen takia siksi aikaa eräässä nimeltä mainitsemattomassa valtiossa asuvan tätinsä luokse miettimään sitä vähäksi aikaa. No hän jäi sille reissulle ja minä pääsin lopulta pois erikoisjoukoista. Erikoisjoukkojen komentajahan muuten lupasi, että hänellä ei ollut mitään sitä vastaan, jos saisin ylennyksiä sen jälkeen, kun pääsisin pois hänen komentamistaan erikoisjoukoista. Oi niitä aikoja!
- Anonyymi00003
Nainen joka katoo syötävästi on ihana tanssipari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399