Voiko tätä mitenkään lopettaa. Pessimistit taas huutaa kuin hullut ihan kuin olisi hätä. Kyllä tässä lähellä on kärsimistä huutavat kuin päätä leikattaisiin. Voi helvetti.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ostaa rytkäytä korvatulpat
- Anonyymi00003
Osta rautakaupasta kuulosuojaimet jos niin häiritsee. On hyvä että tällä kylällä on kulttuuria ja monenlaista ohjelmaa monenlaiseen makuun.
On kesäteatterit Askanmäessä ja Pessimismitalolla. On Lankafestit ja monenlaisia muita musiikkitapahtumia.
Kaikesta ei tarvitse pitää mutta välillä senkin voi aikuinen ihminen pitää omana tietonaan.- Anonyymi00004
Ei kyllä minun makuun mitään tällä kylällä. Ei ees Kirjakauppaa, kioskia, sekatavarakauppaa, ei mitään.
- Anonyymi00005
Aika rohkeaa puhetta tuo kulttuurin esille tuonti. Puolankalassa ei ole koskaan kulttuuria ollut eikä ole luvassakaan. Kaikki kulttuurikyhäelmät väkertäjineen yrittävät vain kiusata veronmaksajia, joita on nykyiselläänkin huolestuttavan vähän.
Eli kaikki runoratsutytöt, hevimollukat, pessimistit ja muut hipit. Menkää muualle. Edes Ristijärvelle asti. Teitä ei täällä kaivata. Jos jotain kaivattaisiin niin Pentti Linkola olisi tervetullut kesävieras... taitaa tosin olla Penalla muita kiireitä tällä hetkellä.- Anonyymi00008
Tervetuloa Ristijärvelle, täällä ymmärretään kulttuuria.
- Anonyymi00006
Älkää hätäilkö kyllä kepu hoitaa asiat
- Anonyymi00007
Kyll nuo pessimistien huutelut kestää, mutta kun viikon ryyppää yhteen putkeen niin nuo pikku-ukot alkaa siivouskomerossa kolistelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46450