Tästä on varmaan ollut puhetta aiemminkin, mutta olen uusi palstalla. Sen verran huomasin, että sanottiin romanien olevan innokkaita pesäpallon pelaajia.
Mitkä muut lajit ovat romanien suosiossa? Entä moottoriurheilu, romanithan autoilevat aika paljon?
Mitä urheilulajeja romanit harrastavat?
8
94
Vastaukset
- Anonyymi00004
Puukko hippaset
- Anonyymi00005
Puukkomiekkailu ja ammunta.
- Anonyymi00006
Puukkomiekkailu ja ammunta ovat perinteisiä suomalaisia urheilulajeja. Tottakai romanitkin niitä harrastavat kuten kaikki muutkin suomalaiset. Yhdestä perinteisestä vähemmistöstä saamelaisista en tiedä, en ole kuullut heidän harrastuksistaan paitsi poron purennasta. Siitäkään en tiedä mitä se merkitsee. Olisiko kotouksen paikka saamelaisvähemmistöllä?
Ammunan harrastuksesta on paljon hyötyä. Esimerkkinä voin mainita Simo Häyhän.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Simo_Häyhä
- Anonyymi00012
Uintia mie harrastan. Käsipohjaa lasten altaassa.
- Anonyymi00013
Oikein hyvä, että otat turvallisuusnäkökohdat huomioon harrastuksessasi. Suomessa onkin aivan liian paljon hukkumisia. Entäs käytkö talvella pilkkimässä? Pilkkimistäkin on turvallisinta harrastaa kuivalla maalla vähintään 100 metrin päässä rannasta. Itse harrastan kalastusta sisätiloissa kuten Prisma, Citymarket, Lidl ym enkä ole saaliitta jäänyt. Sisätilat ovatkin ihmiskunnan suurin keksintö. Ulkona tuulee, haisee, sataa, pyryttää lunta, on liian kuuma ja on vaikka minkälaisia tulivuorenpurkauksia ja maanjäristyksiä. Suosittelen kaikille sisätiloissa pysyttäytymistä.
- Anonyymi00016UUSI
On jopa ammattilaisena otellut ja aika hyvin menestynyt romaninyrkkeilijä, nimeään en nyt muista. Asiaa on näillä sivuilla käsitelty aiemminkin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454