Jengi tulee ryskyttämään

Anonyymi-ap

Saunan ovea ja mä olen se ongelma kun en avaa? Ajattelin että saunan ulkopuolella oleva aikuinen voi hoitaa asian? No virhearvio kai.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Meriitti sinänsä että vain sinä

    • Anonyymi00002

      Otetaan se niin. Siis hilpeää kun sekä lapsi että mies ryskyttäö ovea kun lapsi tarvitsee jotain? Kuulostaako hullulta jonkun toisen mielestä? Ai itse järjestänyt noin? Perustele? Ei muuten ole. Aina puhunut toisenlaisten toiminnan puolesta. Kamala kun ei avannut ovea että mitä tarvitaan?
      Niin jos joku sanoi, että sellaista se on, jos on kasvattanut väärin niin kasvattanut tuon toisen vanhemmankin? Hehheh? Syyllistämisen huippu taas. Olisiko hänelle ollut mahdotonta puuttua . Ai et kai pahastu? En, koska tiedän mikä on oikein ja järkevää käytöstä tilanteeseen nähden ja mikä ei.

    • Anonyymi00003

      Lapsi haluaa vain äidin? Siitä huolimatta yrittikö toinen edes puuttua? Ei. Sen sijaan rynkytti ovea, että avaa ovi siis tuo aikuinen.
      Mitä olisi pitänyt tehdä?
      No edes yrittää rauhallisesti sanoa että äiti on saunassa ja jos haluat jotain niin iskä
      järjestää. .

      Mutta ei . Sen sijaan äiti ei avaa ovea ja ei ole silloin kuulemma kunnon äiti ja asia käsitellään kun olisi riitelevä pariskunta? Siis kenen syytä tuo riita? Kenen olisi pitänyt toimia toisin? Sellaista se on kun on äiti ja ei arvosteta? Ja paskan marjat! Ei tuo ole mikään normi tilanne ollenkaan. Normi tilanteessa se isä ottais lapsen pois ovelta vaikka kuinka lapsi itse toimisi typerästi. Ei voi syyttää edes lasta pelkästään.
      Hilpeää! No, jos pitää toimia kun olisi yksin toimitaan sitten. Kuitenkin ei voi syyttää siitä että oletus on toisin.

      Koska ilmeisesti mielipide on: Kyllä äidin olisi pitänyt avata ovi ja järjestää syöminen, äiti tekee niin jatkossa, jotta on se äiti. Sopii myös niin. No problem. Ollaan samaa mieltä. Olen pahoillani. Niin kato se loma aikataulullm on vai äidin asia. Niin. No en mä sitä tosissani ota ja tuskin kukaan muukaan täysjärkinen.
      Oi joi kamalaa kun syyllistetään äitejä? Ei, mutta joku järki pitää ola väitteissä aina. Ettei ne ole naurettavia Tästä kävin mun1 aikuinen ja yksi aikuinen on lapsi. Sopii. Ja mikä hilpeää sitä ketä on käyttäytynyt aikuisemman on väitetty lapsellliseksi. . Tämä on surkuhupsisaa ja säälittävää.
      Nut tiedät mitä on olla äiti?
      Ei saatanan hullut. Nyt tiedän mitä
      On kun muut aikuiset käyttäytyy hullusti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe