Ei oli ollut kiire.

Anonyymi-ap

24

151

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windows 11 ei todellakaan ole tunkeutunut ihmisten sydämiin ja lompakoihin Microsoftin toivomalla tavalla.

Vakoilu ja tekoäly pelottavat monia. Syystäkin.

• Anonyymi00001

Ensin haukutaan kun Microsoft lopettaa tuen ikivanhalle käyttikselle ja nyt haukutaan kun tukea jatketaan :)

Mistähän ihmeestä on peräisin tuo Microsoftiin kohdistuva viha joillakin ryhmillä? Kaupallinen yhtiö tekee kaupallisia tuotteita. Ulistaan että sen pitäisi olla joku sosiaalitoimisto. Haha

• Anonyymi00002
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Ensin haukutaan kun Microsoft lopettaa tuen ikivanhalle käyttikselle ja nyt haukutaan kun tukea jatketaan :)

Mistähän ihmeestä on peräisin tuo Microsoftiin kohdistuva viha joillakin ryhmillä? Kaupallinen yhtiö tekee kaupallisia tuotteita. Ulistaan että sen pitäisi olla joku sosiaalitoimisto. Haha

Missä sitä tuen jatkamista haukutaan?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Seppo on semmoinen höhhelö, että hän ottaa aina kierroksia kaikesta etäisestikin microsoft-kritiikkiä muistuttavasta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Limaattorin viestissä.

• Anonyymi00019

Neuvo askel askeleelta, miten asennan Windows 10 asennustiedoston muistikulle koneella, jossa on Windows 11.
        Tarkoitus on sitten saada W10 muistitikulta siirrettyä toisen koneen tyhjälle HDD-asemalle.

LATAUSLINKKI suomen kielisenä?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Neuvo askel askeleelta, miten asennan Windows 10 asennustiedoston muistikulle koneella, jossa on Windows 11.
        Tarkoitus on sitten saada W10 muistitikulta siirrettyä toisen koneen tyhjälle HDD-asemalle.

LATAUSLINKKI suomen kielisenä?

Kaikki ohjeet löytyvät netistä. Voin jo kysymyksestäsi päätellä ettei tule onnistumaan. Vie kone huoltoon.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kaikki ohjeet löytyvät netistä. Voin jo kysymyksestäsi päätellä ettei tule onnistumaan. Vie kone huoltoon.

Netistä? Ei minulla ole nettiä.

• Anonyymi00003

rikkinäinen linkki aloittajalla.. mitä yrititkään sanoa?

• Toimii minulla. Ilmeisesti käytät Windowsia? 😉

• Anonyymi00005
        kollimaattori kirjoitti:

Toimii minulla. Ilmeisesti käytät Windowsia? 😉

Kokeilepa uudestaan kymmenen vuoden päästä - en ole törmännyt vielä ainoaankaan linkkiin, joka toimisi..

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Kokeilepa uudestaan kymmenen vuoden päästä - en ole törmännyt vielä ainoaankaan linkkiin, joka toimisi..

Tuskinpa tuokaan linkki kymmenen vuoden kuluttua enää toimii. Nyt se toimii, aivan syyttömänä siihen, että oma selaimesi ei toimi.

• Anonyymi00007
        kollimaattori kirjoitti:

Toimii minulla. Ilmeisesti käytät Windowsia? 😉

Ei se linkin toimimattomuus käyttöjärjestelmästä johtu vaan luultavammin selaimesta.

• Anonyymi00008

Toimii tuo linkki ainakin minulla. Ihan on Windows käytössä selaimilla Firefox ja Edge ja kummallakin linkki toimii.
        Mutta jos ei tämäkään toimi sinulla, onkohan vika lähempänä kuin luuletkaan?

https://urly.fi/49Wk

• Anonyymi00009

Tulikin mieleen, että poistin käytöstä hyvin toimivan W10 koneen ja irrotin siitä SSD sekä HDD-asemat uuteen koneeseen ulkopuolisiksi asemiksi. Samalla tyhjensin nuo asemat. Jos nyt laittaisin HDD-aseman takaisin koneeseen, miten saan siihen W10 käyttöjärjestelmän palautettua? Sen koneen resurssit ei riitä W yksitoistaseen.

• Anonyymi00010

Lataamalla asennustiedoston Microsoftilta ja asentamalla sen. Tietenkin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Neuvo askel askeleelta, miten asennan asennustiedoston ulkoiselle SSD-asemalle koneella, jossa on Windows 11. Tarkoitus on sitten saada W10 ulkoiselta SSD-asemalta siirrettyä toisen koneen tyhjälle HDD-asemalle.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tekoälyltäkö kävit kysymässä ymmärtämättä asiasta itse mitään?

• Anonyymi00018

Jos laittaisi sen irrotetun HDD aseman usb:n kautta toiseen koneeseen, jolla lataisi jotain, en tiedä mitä ja sen jälkeen laittaisi sen HDD-aseman takaisin siihen toiseen koneeseen, onnistuisiko Windows kympin asennus niin?

• Anonyymi00011

Kotimikro-lehden tämän vuoden ensimmäisessä numerossa oli ohjeet vanhan tietokoneen päivittämiseksi W yhteentoista. Ainakin oman lähes 9 vuotta vanhan läppärini päivitys sujui oikein hyvin ilman mitään ongelmia.

Homma perustuu siihen, että koneelle asennetaan ensin pieni apuohjelma, joka uskottelee Microsoftille, että kone täyttää viralliset vaatimukset.

• Anonyymi00012

Ja Microsoft voi milloin tahansa sulkea käyttiksen joka on asennettu kepulikonstein.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja Microsoft voi milloin tahansa sulkea käyttiksen joka on asennettu kepulikonstein.

"Ja Microsoft voi milloin tahansa sulkea käyttiksen joka on asennettu kepulikonstein."

Jos näin tapahtuu, siitä ei ole minulle mitään haittaa. Toistaiseksi kaikki päivitykset ovat tulleet perille.

• Anonyymi00016

Sitäkö tässä on kysytty, mitä joku apuohjelma uskottelee Microsoftille?

• Anonyymi00014

Konekannan uusiminen on hidastunut koska muistipiirien hinnan nousu alkaa näkyä uusien koneiden hinnassa tai ei hinnassa niin ominaisuuksissa.

Moni Windows 10:neen jäävä kone on kuitenkin suorituskyvyltään aivan riittävä kaikkeen muuhun paitsi uusimmille peleille. Joten hyvä päätös Microsoftilta, päätös joka myös osaltaan hieman jarruttelee muistien hinnannousua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      293
      866
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      74
      714
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      621
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe