Nyt tulikin lisäaikaa.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/6123bea2-47dd-4bf6-ad22-aad1728c156f
Ei oli ollut kiire.
13
70
Vastaukset
Windows 11 ei todellakaan ole tunkeutunut ihmisten sydämiin ja lompakoihin Microsoftin toivomalla tavalla.
Vakoilu ja tekoäly pelottavat monia. Syystäkin.- Anonyymi00001
Ensin haukutaan kun Microsoft lopettaa tuen ikivanhalle käyttikselle ja nyt haukutaan kun tukea jatketaan :)
Mistähän ihmeestä on peräisin tuo Microsoftiin kohdistuva viha joillakin ryhmillä? Kaupallinen yhtiö tekee kaupallisia tuotteita. Ulistaan että sen pitäisi olla joku sosiaalitoimisto. Haha - Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
Ensin haukutaan kun Microsoft lopettaa tuen ikivanhalle käyttikselle ja nyt haukutaan kun tukea jatketaan :)
Mistähän ihmeestä on peräisin tuo Microsoftiin kohdistuva viha joillakin ryhmillä? Kaupallinen yhtiö tekee kaupallisia tuotteita. Ulistaan että sen pitäisi olla joku sosiaalitoimisto. HahaMissä sitä tuen jatkamista haukutaan?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Missä sitä tuen jatkamista haukutaan?
Seppo on semmoinen höhhelö, että hän ottaa aina kierroksia kaikesta etäisestikin microsoft-kritiikkiä muistuttavasta.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Missä sitä tuen jatkamista haukutaan?
Limaattorin viestissä.
- Anonyymi00003
rikkinäinen linkki aloittajalla.. mitä yrititkään sanoa?
- Anonyymi00005UUSI
kollimaattori kirjoitti:
Toimii minulla. Ilmeisesti käytät Windowsia? 😉
Kokeilepa uudestaan kymmenen vuoden päästä - en ole törmännyt vielä ainoaankaan linkkiin, joka toimisi..
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kokeilepa uudestaan kymmenen vuoden päästä - en ole törmännyt vielä ainoaankaan linkkiin, joka toimisi..
Tuskinpa tuokaan linkki kymmenen vuoden kuluttua enää toimii. Nyt se toimii, aivan syyttömänä siihen, että oma selaimesi ei toimi.
- Anonyymi00007UUSI
kollimaattori kirjoitti:
Toimii minulla. Ilmeisesti käytät Windowsia? 😉
Ei se linkin toimimattomuus käyttöjärjestelmästä johtu vaan luultavammin selaimesta.
- Anonyymi00008UUSI
Toimii tuo linkki ainakin minulla. Ihan on Windows käytössä selaimilla Firefox ja Edge ja kummallakin linkki toimii.
Mutta jos ei tämäkään toimi sinulla, onkohan vika lähempänä kuin luuletkaan?
https://urly.fi/49Wk
- Anonyymi00009UUSI
Tulikin mieleen, että poistin käytöstä hyvin toimivan W10 koneen ja irrotin siitä SSD sekä HDD-asemat uuteen koneeseen ulkopuolisiksi asemiksi. Samalla tyhjensin nuo asemat. Jos nyt laittaisin HDD-aseman takaisin koneeseen, miten saan siihen W10 käyttöjärjestelmän palautettua? Sen koneen resurssit ei riitä W yksitoistaseen.
- Anonyymi00010UUSI
Lataamalla asennustiedoston Microsoftilta ja asentamalla sen. Tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624