Nyt tulikin lisäaikaa.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/6123bea2-47dd-4bf6-ad22-aad1728c156f
Ei oli ollut kiire.
24
151
Vastaukset 24
Windows 11 ei todellakaan ole tunkeutunut ihmisten sydämiin ja lompakoihin Microsoftin toivomalla tavalla.
Vakoilu ja tekoäly pelottavat monia. Syystäkin.- Anonyymi00001
Ensin haukutaan kun Microsoft lopettaa tuen ikivanhalle käyttikselle ja nyt haukutaan kun tukea jatketaan :)
Mistähän ihmeestä on peräisin tuo Microsoftiin kohdistuva viha joillakin ryhmillä? Kaupallinen yhtiö tekee kaupallisia tuotteita. Ulistaan että sen pitäisi olla joku sosiaalitoimisto. Haha - Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
Ensin haukutaan kun Microsoft lopettaa tuen ikivanhalle käyttikselle ja nyt haukutaan kun tukea jatketaan :)
Mistähän ihmeestä on peräisin tuo Microsoftiin kohdistuva viha joillakin ryhmillä? Kaupallinen yhtiö tekee kaupallisia tuotteita. Ulistaan että sen pitäisi olla joku sosiaalitoimisto. HahaMissä sitä tuen jatkamista haukutaan?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Missä sitä tuen jatkamista haukutaan?
Seppo on semmoinen höhhelö, että hän ottaa aina kierroksia kaikesta etäisestikin microsoft-kritiikkiä muistuttavasta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Missä sitä tuen jatkamista haukutaan?
Limaattorin viestissä.
- Anonyymi00019
Neuvo askel askeleelta, miten asennan Windows 10 asennustiedoston muistikulle koneella, jossa on Windows 11.
Tarkoitus on sitten saada W10 muistitikulta siirrettyä toisen koneen tyhjälle HDD-asemalle.
LATAUSLINKKI suomen kielisenä? - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Neuvo askel askeleelta, miten asennan Windows 10 asennustiedoston muistikulle koneella, jossa on Windows 11.
Tarkoitus on sitten saada W10 muistitikulta siirrettyä toisen koneen tyhjälle HDD-asemalle.
LATAUSLINKKI suomen kielisenä?Kaikki ohjeet löytyvät netistä. Voin jo kysymyksestäsi päätellä ettei tule onnistumaan. Vie kone huoltoon.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kaikki ohjeet löytyvät netistä. Voin jo kysymyksestäsi päätellä ettei tule onnistumaan. Vie kone huoltoon.
Netistä? Ei minulla ole nettiä.
- Anonyymi00003
rikkinäinen linkki aloittajalla.. mitä yrititkään sanoa?
- Anonyymi00005
kollimaattori kirjoitti:
Toimii minulla. Ilmeisesti käytät Windowsia? 😉
Kokeilepa uudestaan kymmenen vuoden päästä - en ole törmännyt vielä ainoaankaan linkkiin, joka toimisi..
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kokeilepa uudestaan kymmenen vuoden päästä - en ole törmännyt vielä ainoaankaan linkkiin, joka toimisi..
Tuskinpa tuokaan linkki kymmenen vuoden kuluttua enää toimii. Nyt se toimii, aivan syyttömänä siihen, että oma selaimesi ei toimi.
- Anonyymi00007
kollimaattori kirjoitti:
Toimii minulla. Ilmeisesti käytät Windowsia? 😉
Ei se linkin toimimattomuus käyttöjärjestelmästä johtu vaan luultavammin selaimesta.
- Anonyymi00008
Toimii tuo linkki ainakin minulla. Ihan on Windows käytössä selaimilla Firefox ja Edge ja kummallakin linkki toimii.
Mutta jos ei tämäkään toimi sinulla, onkohan vika lähempänä kuin luuletkaan?
https://urly.fi/49Wk
- Anonyymi00009
Tulikin mieleen, että poistin käytöstä hyvin toimivan W10 koneen ja irrotin siitä SSD sekä HDD-asemat uuteen koneeseen ulkopuolisiksi asemiksi. Samalla tyhjensin nuo asemat. Jos nyt laittaisin HDD-aseman takaisin koneeseen, miten saan siihen W10 käyttöjärjestelmän palautettua? Sen koneen resurssit ei riitä W yksitoistaseen.
- Anonyymi00010
Lataamalla asennustiedoston Microsoftilta ja asentamalla sen. Tietenkin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Neuvo askel askeleelta, miten asennan asennustiedoston ulkoiselle SSD-asemalle koneella, jossa on Windows 11. Tarkoitus on sitten saada W10 ulkoiselta SSD-asemalta siirrettyä toisen koneen tyhjälle HDD-asemalle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tekoälyltäkö kävit kysymässä ymmärtämättä asiasta itse mitään?
- Anonyymi00018
Jos laittaisi sen irrotetun HDD aseman usb:n kautta toiseen koneeseen, jolla lataisi jotain, en tiedä mitä ja sen jälkeen laittaisi sen HDD-aseman takaisin siihen toiseen koneeseen, onnistuisiko Windows kympin asennus niin?
- Anonyymi00011
Kotimikro-lehden tämän vuoden ensimmäisessä numerossa oli ohjeet vanhan tietokoneen päivittämiseksi W yhteentoista. Ainakin oman lähes 9 vuotta vanhan läppärini päivitys sujui oikein hyvin ilman mitään ongelmia.
Homma perustuu siihen, että koneelle asennetaan ensin pieni apuohjelma, joka uskottelee Microsoftille, että kone täyttää viralliset vaatimukset.- Anonyymi00012
Ja Microsoft voi milloin tahansa sulkea käyttiksen joka on asennettu kepulikonstein.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja Microsoft voi milloin tahansa sulkea käyttiksen joka on asennettu kepulikonstein.
"Ja Microsoft voi milloin tahansa sulkea käyttiksen joka on asennettu kepulikonstein."
Jos näin tapahtuu, siitä ei ole minulle mitään haittaa. Toistaiseksi kaikki päivitykset ovat tulleet perille. - Anonyymi00016
Sitäkö tässä on kysytty, mitä joku apuohjelma uskottelee Microsoftille?
- Anonyymi00014
Konekannan uusiminen on hidastunut koska muistipiirien hinnan nousu alkaa näkyä uusien koneiden hinnassa tai ei hinnassa niin ominaisuuksissa.
Moni Windows 10:neen jäävä kone on kuitenkin suorituskyvyltään aivan riittävä kaikkeen muuhun paitsi uusimmille peleille. Joten hyvä päätös Microsoftilta, päätös joka myös osaltaan hieman jarruttelee muistien hinnannousua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609