Uskaltaako tässä enää syödä munia ollenkaan kun lähes joka viikko jonkun kanalan munia on salmonellan saastuttamia. Itse olen tottunut syömään aamiaiseksi yhden keitetyn munan joka aamu. Näin tehnyt ainakin viimeiset parikymmentä vuotta.
Kuka niitä koodeja jaksaa lukea joka kerta kun jotain pistää suuhunsa. Luulen syöneeni melko monta salmonellamunaa ja kaupat tuskin vähät veisaa omista tuotteistaan, pääasia että kauppa käy. Oli salmonellaa tai ei.
Salmonellamunat
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Parempi siirtyä muihin tuotteisiin. On lattiamunia , Laitilanmunia ja kaikenlaista muuta joista ei ota selvää erkkikään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bf48d539-602a-4e63-9aa1-14c45d90c5b8 - Anonyymi00002
Tarkistin heti tuon uutisen luettuani nuo merkinnät kanamunista mitä kotona oli. Ei ollut samoja koodeja.
Ne salmonellamunathan eivät olleet edes ehtineet kauppoihin. Varotoimenpiteenä vain varoittivat naapurikanalan munistakin.
Muistanko oikein kun joskus oli lehdessä, ettei salmonella vaaraa ole keitetyissä munissa? Huolellinen pitää olla vain käsitellessään raakoina eli pestä kädet kunnolla. - Anonyymi00003
Kananmunista on nykyään vaikka mitä vähemmän mukavia löydöksiä. Itse en paljoa enää niitä syökään.
- Anonyymi00004
Tarkistin oman 8 kappaleen rasian. Ei ollut vaaraa.
Mutta yhden opin. Tykkään kakkutaikinasta, pienestä pitäen tapeltiin kuka saa rapsia taikinantekokipon. Äiti koetti olla tasapuolinen katraallensa. Ehkä tämän jälkeen rapsutan huolellisesti kaikki nuolijalla vuokaan, enkä ahmi itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731959Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661229- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241003- 90714
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa109686- 44675
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59645
- 58590