Postipalvelu loppui

Anonyymi-ap

Postilaatikoita on otettu pois. Kivelän kaupaltakin on viety niin missä lähin on nyt? Sokkarin edessä ? Missä muualla?
R kioski katosi ja nyt kirjakauppa ja posti. Postin Kotipaketti on hyvä juttu. Jos ei ole omaa autoa ja on ikään.
Postimerkit mistä. Kortit ja kirjeet vähenee vanhuksilta.
Kunta on keskittynyt vääriin asioihin. Verorahojen ym törsåämiseen.

9

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eikö r-kioskilta saa postimerkkejä, ainakin ennen on saanut.

    • Anonyymi00002

      Tätä siitä seuraa kun etenkin ulkolaisille verkkokauppoille pitää tarjota ilmeiseksi pakettipalveluita! Asiamiespostin paketeista saama korvaus ei riitä edes hiekkojen siivoamiseen lattialta.

    • Anonyymi00003

      Suomen verkkokaupan Postin tuomat Kotipaketit maksaa tilaajalle n 10e. Maksamme itse. Ilman sitä palvelua ei ole ostoja. Keuruulla ei ole sopivaa tavaroita myytävänä. Olen tilannut lattiakaivon kannesta rannekelloon Kärkkäiseltä ja muuta pientä kotitalous tarviketta. Ei tuletoimeen ellei saa verkkokaupasta. Paistinpannu, verhoja, pillimukeja, mattojakin. Ja muista kaupoista vaatetta ym.
      Ei autoton lähde 2 km päähän jos asuu Tervassa.

      • Anonyymi00004

        Siis asuu kauempana kuin Tervassa.


      • Anonyymi00005

        Kiitos! Todistat juuri niitä syitä, miksi asiamiespostien toiminta on kannattamatonta sen yrittäjälle. Posti kuljettaa kotiin10€ se on postille täysin kannattamatonta toimintaa. Kate pitää ottaa asiamiesyrittäjältä, joille posti antaa pakettien käsittelystä ja asiakaspalvelusta vain joitakin centtejä/ kappale.

        En moiti verkkokauppaliiketoimintaa, mutta kritiikki kohdistuu niiden tuotelähetysten kuljetuspalveluiden alihinnoitteluun, jonka seurauksena hyväksikäytetään asiamiespostien yrittäjiä!


      • Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kiitos! Todistat juuri niitä syitä, miksi asiamiespostien toiminta on kannattamatonta sen yrittäjälle. Posti kuljettaa kotiin10€ se on postille täysin kannattamatonta toimintaa. Kate pitää ottaa asiamiesyrittäjältä, joille posti antaa pakettien käsittelystä ja asiakaspalvelusta vain joitakin centtejä/ kappale.

        En moiti verkkokauppaliiketoimintaa, mutta kritiikki kohdistuu niiden tuotelähetysten kuljetuspalveluiden alihinnoitteluun, jonka seurauksena hyväksikäytetään asiamiespostien yrittäjiä!

        Asiamiespostit voi voi niitäkö meidän pitäisi elättää hah.
        Ei vain olla jonkun yksittäisen bisnes joten etsi oikeita tuloja ja yritä roikkua meidän kuntien tissillä.
        Et ymmärrä näköjään. Ei me KOTIPAKETIN KÄYTTÄJÄT TULLA HAKEMAAN JONKUN NURKISTA PAKETTEJA.
        ET VAIN NYT YMMÄRRÄ ASIAA !


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Asiamiespostit voi voi niitäkö meidän pitäisi elättää hah.
        Ei vain olla jonkun yksittäisen bisnes joten etsi oikeita tuloja ja yritä roikkua meidän kuntien tissillä.
        Et ymmärrä näköjään. Ei me KOTIPAKETIN KÄYTTÄJÄT TULLA HAKEMAAN JONKUN NURKISTA PAKETTEJA.
        ET VAIN NYT YMMÄRRÄ ASIAA !

        Älä yritä roikkua meidådän kunnan veronmaksajien tissillä..
        Ei ole muiden vikaa jos et kejsi parempia bisneksiä.


    • Anonyymi00009
      UUSI

      Keltaiseen postilaatikkoon laitoin kirjeen (Kelan) viimeksi vuonna 1999.

    • Anonyymi00010
      UUSI

      Jos pitää lähettää paketti joka ei mahdu lokeroon? Mentävä Haapamäelle siis.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe