Hang em high in Assi

Anonyymi-ap

Potilas siis hirtti itsensä Assissa, psykiatrisella osastolla.

Kai se oli sellainen käypä hoito.

18

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Perätön huhu jo täälläkin. Käypä huhu.

    • Anonyymi00003

      Tiedän tapauksen, ei voi sairaalaa syyttää.

    • Anonyymi00004

      Potilaat kuin pienet lapset, käännä selkä viideksi sekunniksi niin on sukkapuikko sieraimessa ja toinen pyllyssä.

    • Anonyymi00006

      Jos joku idiootti itsensä maailmasta poistaa niin migäs se siinä.

      • Anonyymi00007

        Kauhutaide helpottaa päätöksentekoa.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kauhutaide helpottaa päätöksentekoa.

        Sulla on hyvä harrastus onnea päätöksentekoon.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sulla on hyvä harrastus onnea päätöksentekoon.

        Huonoa taidetta kaverilta.


    • Anonyymi00010

      Ei kuulu julkisuuteen asia.

      WHO on ohjeistanut pakkoa vastaan. Siinä äkkiä käy ikävästi jos suljetaan lukkojen taakse.

    • Anonyymi00011

      Aina kun tapahtuu jotain tälläistä ikävää tälle palstalle ilmestyy jonkun täysin tunteeton, uteleva ja törkeyksiä täynnä oleva ketju. Mahtaa olla hieman kusta jonkun päässä. Kaikilla on yleensä läheisiä eikä tällä mulkulla ole pienintäkään empatiakykyä.

      • Anonyymi00016

        Kirjoitustyyli paljastaa erään eläämäänsä kyllästyneen Kaurialasta


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kirjoitustyyli paljastaa erään eläämäänsä kyllästyneen Kaurialasta

        Jos olisin mode olisit bannattu jo aikoja sitten.


    • Anonyymi00013

      Säästän empatiani niille, jotka sen ansaitsevat. En superluusereille.

      • Anonyymi00014

        Empatisoit siis vain menestyviä ja terveitä?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Empatisoit siis vain menestyviä ja terveitä?

        Sanoin mitä sanoin. Menestyvien ja terveiden lisäksi on iso joukko kunnon ihmisiä, jotka sitkeydessään ja persoonallisuudessaan ovat enemmän symppiksiä kuin ns. eliitti. Mutta superluuserit, se on oma, onneksi pieni joukkonsa. Pahimmat nistit, huru-ukot, vaimonhakkaajat, murhaajat ja vandaalit kuuluvat siihen joukkoon.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sanoin mitä sanoin. Menestyvien ja terveiden lisäksi on iso joukko kunnon ihmisiä, jotka sitkeydessään ja persoonallisuudessaan ovat enemmän symppiksiä kuin ns. eliitti. Mutta superluuserit, se on oma, onneksi pieni joukkonsa. Pahimmat nistit, huru-ukot, vaimonhakkaajat, murhaajat ja vandaalit kuuluvat siihen joukkoon.

        Mutta nythän kuitenkin unohdit superluuserilistastasi oman käden kautta lähteneet sekä heidän omaisensa. Ylemmissä viesteissäsi hekin kuuluivat sinne. Minusta olet melkoinen takinkääntäjä eli omalla listallani hyperluuseri.


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Mutta nythän kuitenkin unohdit superluuserilistastasi oman käden kautta lähteneet sekä heidän omaisensa. Ylemmissä viesteissäsi hekin kuuluivat sinne. Minusta olet melkoinen takinkääntäjä eli omalla listallani hyperluuseri.

        Hyperluuseri.... on sullakin jutut. Ehkä sinun pulinasi ei paljon kiinnosta.


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sanoin mitä sanoin. Menestyvien ja terveiden lisäksi on iso joukko kunnon ihmisiä, jotka sitkeydessään ja persoonallisuudessaan ovat enemmän symppiksiä kuin ns. eliitti. Mutta superluuserit, se on oma, onneksi pieni joukkonsa. Pahimmat nistit, huru-ukot, vaimonhakkaajat, murhaajat ja vandaalit kuuluvat siihen joukkoon.

        Unohdit Hitlerin, ja siinä sivussa koko äärioikeiston ja heitä komppaavan kokoomuksen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe