Potilas siis hirtti itsensä Assissa, psykiatrisella osastolla.
Kai se oli sellainen käypä hoito.
Hang em high in Assi
18
130
Vastaukset
- Anonyymi00001
Perätön huhu jo täälläkin. Käypä huhu.
- Anonyymi00003
Tiedän tapauksen, ei voi sairaalaa syyttää.
- Anonyymi00004
Potilaat kuin pienet lapset, käännä selkä viideksi sekunniksi niin on sukkapuikko sieraimessa ja toinen pyllyssä.
- Anonyymi00006
Jos joku idiootti itsensä maailmasta poistaa niin migäs se siinä.
- Anonyymi00007
Kauhutaide helpottaa päätöksentekoa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kauhutaide helpottaa päätöksentekoa.
Sulla on hyvä harrastus onnea päätöksentekoon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sulla on hyvä harrastus onnea päätöksentekoon.
Huonoa taidetta kaverilta.
- Anonyymi00010
Ei kuulu julkisuuteen asia.
WHO on ohjeistanut pakkoa vastaan. Siinä äkkiä käy ikävästi jos suljetaan lukkojen taakse. - Anonyymi00011
Aina kun tapahtuu jotain tälläistä ikävää tälle palstalle ilmestyy jonkun täysin tunteeton, uteleva ja törkeyksiä täynnä oleva ketju. Mahtaa olla hieman kusta jonkun päässä. Kaikilla on yleensä läheisiä eikä tällä mulkulla ole pienintäkään empatiakykyä.
- Anonyymi00016
Kirjoitustyyli paljastaa erään eläämäänsä kyllästyneen Kaurialasta
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kirjoitustyyli paljastaa erään eläämäänsä kyllästyneen Kaurialasta
Jos olisin mode olisit bannattu jo aikoja sitten.
- Anonyymi00013
Säästän empatiani niille, jotka sen ansaitsevat. En superluusereille.
- Anonyymi00014
Empatisoit siis vain menestyviä ja terveitä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Empatisoit siis vain menestyviä ja terveitä?
Sanoin mitä sanoin. Menestyvien ja terveiden lisäksi on iso joukko kunnon ihmisiä, jotka sitkeydessään ja persoonallisuudessaan ovat enemmän symppiksiä kuin ns. eliitti. Mutta superluuserit, se on oma, onneksi pieni joukkonsa. Pahimmat nistit, huru-ukot, vaimonhakkaajat, murhaajat ja vandaalit kuuluvat siihen joukkoon.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sanoin mitä sanoin. Menestyvien ja terveiden lisäksi on iso joukko kunnon ihmisiä, jotka sitkeydessään ja persoonallisuudessaan ovat enemmän symppiksiä kuin ns. eliitti. Mutta superluuserit, se on oma, onneksi pieni joukkonsa. Pahimmat nistit, huru-ukot, vaimonhakkaajat, murhaajat ja vandaalit kuuluvat siihen joukkoon.
Mutta nythän kuitenkin unohdit superluuserilistastasi oman käden kautta lähteneet sekä heidän omaisensa. Ylemmissä viesteissäsi hekin kuuluivat sinne. Minusta olet melkoinen takinkääntäjä eli omalla listallani hyperluuseri.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mutta nythän kuitenkin unohdit superluuserilistastasi oman käden kautta lähteneet sekä heidän omaisensa. Ylemmissä viesteissäsi hekin kuuluivat sinne. Minusta olet melkoinen takinkääntäjä eli omalla listallani hyperluuseri.
Hyperluuseri.... on sullakin jutut. Ehkä sinun pulinasi ei paljon kiinnosta.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sanoin mitä sanoin. Menestyvien ja terveiden lisäksi on iso joukko kunnon ihmisiä, jotka sitkeydessään ja persoonallisuudessaan ovat enemmän symppiksiä kuin ns. eliitti. Mutta superluuserit, se on oma, onneksi pieni joukkonsa. Pahimmat nistit, huru-ukot, vaimonhakkaajat, murhaajat ja vandaalit kuuluvat siihen joukkoon.
Unohdit Hitlerin, ja siinä sivussa koko äärioikeiston ja heitä komppaavan kokoomuksen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532