Suolahden uimahalli

Anonyymi-ap

Suolahden peruskorjattu uimahalli avataan yleisölle keskiviikkona 12.8. Uimahallin altaat, poreallas ja tilojen neliömäärä pysyvät pääosin ennallaan, mutta kaikki pinnat on uusittu. Lasten liukumäki on uusittu valamalla ja hyppytelineet on säilytetty. Uimahalliin mahtuu noin 150 asiakasta kerrallaan.

Suolahden uimahallin peruskorjauksen kustannusarvio oli noin viisi miljoonaa euroa ja tämänhetkinen loppukustannusennuste on noin 5,2 miljoonaa euroa.

Kysymys herää,kenelle tämä on tehty?

15

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Muutamalle mummolle ja parin valtuutetun toimesta.

      • Anonyymi00014
        UUSI

        Fg 59dhjl ulv


    • Anonyymi00002

      lava aikoo mennä suoraan pulipenkiltä köntsät housuissa polskimaan

    • Anonyymi00004

      Tuota ihmettelin minäkin silloin kun oli päätöksen teon aika ja pidin sitä virheenä.
      Päätös oli kuitenkin enemmistön päätös ja sen kanssa on nyt vaan tultava toimeen.
      Tuollainen kytkentä koulu-uimahalli-jäähalli pitää saada jatkossa piurettua.

    • Anonyymi00005

      Kosketon suolilahden pulipenkiltä ilmoittaa, että 12.8 rokat housuun kurssi järjestetään suolilahden uimahallissa, kaikki joukolla päästämään rokkaa altaaseen

    • Anonyymi00007

      Taitaa olla Suomen ainut kunta/kaupunki jossa on kaksi uimahallia asukaslukuun suhteutettuna. Lisäksi rakennettu velkarahalla.Ei ole järkeä taloudenhoidossa.
      Paljonko luulette mitä tulevat lippujen hinnat maksamaan niin Äänekoskella kuin Suolahdessa?
      Niin paljon ,että käyttöaste putoaa,varmasti.
      Onko järkee…vai ei!!!!

      • Anonyymi00010

        Kaikki poliittiset pulipersulat halusi rakentaa pätkällä dynaamisen hallin. Riittäisi jo koko porukan ampumiseen kuuta kiertävälle radalle, omalla rahalla etukäteen laskutettuna.


      • Anonyymi00011

        Riippuen mitä kausikortti maksaa kannattaako omaa saunaa ja vessaa käyttää.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kaikki poliittiset pulipersulat halusi rakentaa pätkällä dynaamisen hallin. Riittäisi jo koko porukan ampumiseen kuuta kiertävälle radalle, omalla rahalla etukäteen laskutettuna.

        Tekeekö noin kipeetä.hyvä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tekeekö noin kipeetä.hyvä.

        Kunnallisveroa maksaessa kyllä. Sinä et luultavasti maksa mitään ääslahden kelapummi


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kunnallisveroa maksaessa kyllä. Sinä et luultavasti maksa mitään ääslahden kelapummi

        En maksakaan,sinä maksat minun oleilun hyvin pärjään,eikä pomot kiusaa,niinkuin sinua.mähän taas rehkimään.minä pidän retun vihkiäiset.


    • Anonyymi00016
      UUSI

      Kaksi uimahallia kriisikunnassa on ILMIÖ.

      • Anonyymi00017
        UUSI

        Myös suur suolahtelaiset päästiin rikkaisiin naimisiin ÄÄNEKOSKEN (TOSIN KOSKETTOMAN) kanssa, kiitos kunnan päättäjien se loi synergia etuja.tervetuloa sinäkin valottoman nelikulman (ent.viiskulma)tallustelija pian avattavaan uusittuun uimahalliin polskimaan.SLAVA SUOLAHTI.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Myös suur suolahtelaiset päästiin rikkaisiin naimisiin ÄÄNEKOSKEN (TOSIN KOSKETTOMAN) kanssa, kiitos kunnan päättäjien se loi synergia etuja.tervetuloa sinäkin valottoman nelikulman (ent.viiskulma)tallustelija pian avattavaan uusittuun uimahalliin polskimaan.SLAVA SUOLAHTI.

        Pulipenkillä on tunnelmaa, pulipenkillä matka katkeaa ja rokat housuun loiskahtaa


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Myös suur suolahtelaiset päästiin rikkaisiin naimisiin ÄÄNEKOSKEN (TOSIN KOSKETTOMAN) kanssa, kiitos kunnan päättäjien se loi synergia etuja.tervetuloa sinäkin valottoman nelikulman (ent.viiskulma)tallustelija pian avattavaan uusittuun uimahalliin polskimaan.SLAVA SUOLAHTI.

        Slava oli pride bileissä, se on sitä heimoa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe