Nyt alkaa olla kaikki elementit koossa. Suoritin viime viikolla kottikärrypassin! Nyt on trukkikortti, työturvakortti, tulityökortti, hygieniapassi, nosturikortti, S-kortti, anniskelulupa, säiliötyölupa, abc ajokortti, linkkikortti, vartijakortti, museokortti ja nyt tuo kottikärrykortti.
Luulen että aloitan piakkoin työuran vaikka joosakin rakennusfirmassa.
Pian lähden ehkä töihin!
23
86
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suosittelen lämpimästi taksirengin tehtävää. Automyyjä on ehkä vielä hieman liikaa, mutta kun ajokokemusta karttuu, niin mikä ettei. Pohjalta on moni pomokin lähtenyt!
- Anonyymi00003
Ja kaikki tuo vain oman mielikuvituksesi tuotosta
- Anonyymi00013
Kateellinen ja syrjäytynyt taas räksyttää. Yrittäisit itsekin jotakin järkevää eikä pelkkää paskanjauhantaa. Ei taida korvien väli riittää edes tuohon.
- Anonyymi00004
Vielä puuttuu Suvimäen klubitalon "oman elämänsä tohtorin" tutkinto.
- Anonyymi00006
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Sama sinulle 😂.
- Anonyymi00005
Tärkein vielä puuttuu american express musta luottokortti rajaton luotto, tuo on pakollinen
- Anonyymi00009
Ketä kiinnostaa höhöhöö
- Anonyymi00033UUSI
T. Mode
- Anonyymi00011
Ainoa mitä en halua on kellokortti!
- Anonyymi00020
Ei riitä, pitäsi olla B-miehen kortti niin sitten ehkä saisit jonkinlaisen suojatyöpaikan, ruokarahalla sitten saisit tehdä joitain hommeleita ajan kuluksesi
- Anonyymi00021
Nuo mulla on kaikki, mutta se tärkein puuttuu. Eli KELA GOLD-kortti. Sitä ku ei oo tota koirasnp@skan värinen, niin ei saa.
- Anonyymi00026
Kela Gold kortin saavat ainoastaan moniosaaja kunniakansalaiset, joille kaikki tulee kuin Manulle illallinen
- Anonyymi00022
Mää olin B-miäs intissä. Saunamajurina lämmittelin saunaa. Ne ei sillon tienneet että olen homo. Aatelkaa mikä paikka! Kymmenittäin alastomia miehiä. Välillä oli vaikeeta pitää oma kanki aisoissa, piti vaan käydä usein vessassa tumpulla.
- Anonyymi00025
Talonko tiet kun elementit ovat jo tontilla ?
- Anonyymi00027
Voi että sä oot sitten reipastunut hyvä@
- Anonyymi00028
Mulla on kirjasto kortti ja verenpaknekoetti. Pääsenkö trukikuskiksi.
- Anonyymi00029
Sulla on siis kirjasto, kortti ja verenpaknekoetti. Onko myös Syyrian passi?
- Anonyymi00030
Suorititko yksipyöräisellä kottikärryllä C- kortin, vai tuplapyöräisellä pelkän AB- kortin?
- Anonyymi00031
Minullani on trukki kortit taksi kortit voi aja myos bussila
- Anonyymi00032
Suoritin C kortin täydellä hiekkakuormalla ja 90:n asteen käännöksellä kakkosnelosen päällä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011571
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58981Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 61866
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t265754Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10750Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä339694Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74686Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58684