Elämäni paras seksikokemus sattui minulle nuorena 18-vuotiaana Sveitsissä kesällä 2000. Eräs äitini vanha lapsuudenkaveri, joka asuu perheineen Sveitsissä, olin heidän vieraanaan vaeltamassa Sveitsin alpeilla. Eräänä iltana lähdimme ravintolaan syömään. Tämä perheen nelikymppinen rouva oli hieman sairaana, joten hän jäi majapaikkaamme. Itsellenikin tuli illan aikana hieman huono olo, joten lähdin kesken kaiken takaisin majapaikkaamme. Kun tulin kämpille, rouva seisoi ilkosen alastomana keskellä huonetta! Hän ei varmasti osannut odottaa että kukaan tulisi. Kun näin hänet meinasin pyörtyä! Jäin suu auki tuijottamaan häntä ja sydämeni alkoi hakata tuhatta ja sataa. Rouva oli niin lumoava näky valtavine tisseineen, suurine ruusunpunaisine nänneineen, uhkeine takamuksineen, viehkeine kasvoineen ja pikimustine tuuheine laajallelevinneine pillukarvoineen. Pitkään vain seisoimme ja tuijotimme hiljaa toisiamme. Lopulta kävelin häntä kohti ja laitoin käteni hänen rinnoilleen. Rouva ei vastustellut mitenkään ja seuraavaksi jo silitin hänen tuuheaa karvamattoaan. Samantien olimme jo kiinni toisissamme ja vaatteeni lensivät päältäni hetkessä. Vetäidyimme makuuhuoneen puolelle ja rouva kävi selälleen sängylle ja tulin hänen päälleen ja työnsin kullini hänen kosteaan ja liukkaaseen pilluunsa. Se kiihko oli jotain niin uskomatonta! Laukkamme yltyi yltymistään ja lopulta kun tulin, olin menettää järkeni! Huudosta päätellen rouvakin taisi tulla juuri samaan aikaan. Uskomaton kokemus kaikkiaan! Kun akti oli ohi ja olimme hengähtäneet niin olimme oikein ylpeitä saavutuksestamme ja naureskelimme ja päätimme tietenkin pitää kohtaamisemme keskinäisenä salaisuutenamme ja puimme nopeasti vaatteet päällemme ennenkuin kukaan tulisi ja näkisi meitä, viimeisenä rouvan aviomies.
Eikä siinä vielä kaikki. Hieman yli 9 kuukautta tämän matkan jälkeen sain kuulla että tälle kyseiselle rouvalle oli syntynyt vauva! Mietin että voiko olla sattumaa? Valitettavasti oli mahdoton tietää varmasti. Viimein odotukseni palkittiin kun sain nähdä lapsesta kuvia kun hän oli 1-vuotias. Suureksi riemukseni sain huomata että poika oli hyvin samannäköinen kuin itse olin pienenä! Niin samannäköinen että ei voi olla sattumaa! Ihmettelen ettei edes äitini, jonka vanha lapsuudenkaveri rouva siis on, ei epäillyt mitään. On sanomattakin selvää että rouva tietenkin laittoi syyn raskaudestaan aviomiehensä tilille. Paremmin ei siis olisi voinut käydä! Sain paitsi elämäni parhaan kokemuksen, niin sain samalla vielä siirrettyä geeninikin eteenpäin, ilman että tarvitsee itse ruveta kasvattamaan lapsia!
Elämäni paras seksikokemus
Anonyymi-ap
1
1315
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574