Onko sinulla muuta mielessä,

Anonyymi-ap

Kun Työ Työ ja Työ eikö ole muuta sisältöä elämässäsi?!?

16

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Tottakai. Viina ja p*llu myös

    • Anonyymi00002
      UUSI

      En ainakaan mitään pientä rottaa kuskaa pihalla pitkin päivää yötä paskomassa.

      • Anonyymi00003
        UUSI

        Tuskin kukaan muukaan rotanpoikasta yötäpäivää ulkona paskottaa. Ja jos niin tekeekin, onko se sulta pois?


      • Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Tuskin kukaan muukaan rotanpoikasta yötäpäivää ulkona paskottaa. Ja jos niin tekeekin, onko se sulta pois?

        Osu


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Osu

        Sattuiko


    • Anonyymi00005
      UUSI

      Outo kirjoitus, kun ei ole mitään tahoa jolle tämä osoitetaan.

      • Anonyymi00007
        UUSI

        Outoja on kirjoittajatkin


      • Anonyymi00008
        UUSI

        Yrittää keksiä jotain, että muut kirjoitukset menevät pois etusivulta. Mitään muuta vaikutusta ei ole. Sekin jää yritykseksi. Muutenkin tyhmää halveksia työtä. Työt ovat monille vain harrastuksia, jotka antaa haastetta ja on luovaa. Rikastuttaa tunne-elämää. Se ei silloin tunnu työltä, siitä saa rahaa ja liikunnan iloa. Itse ainakaan en voi osoittaa ketään jolla olisi työ kokoajan mielessä.


      • Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Yrittää keksiä jotain, että muut kirjoitukset menevät pois etusivulta. Mitään muuta vaikutusta ei ole. Sekin jää yritykseksi. Muutenkin tyhmää halveksia työtä. Työt ovat monille vain harrastuksia, jotka antaa haastetta ja on luovaa. Rikastuttaa tunne-elämää. Se ei silloin tunnu työltä, siitä saa rahaa ja liikunnan iloa. Itse ainakaan en voi osoittaa ketään jolla olisi työ kokoajan mielessä.

        Juuri näin! Kyllä työ antaa niin paljon, vaikka esimerkiksi aamuheräämiset eivät ole herkkua.

        Ennemmin ahkera työläinen, kuin huvikseen loisiva.


    • Anonyymi00010
      UUSI

      Taitaa olla demari aloituksen tekijä, he kun eivät paljon työtä arvosta.

      • Anonyymi00017
        UUSI

        Vai oisko kokoomuslainen? Tai peräti persu?


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Työ on sarja köyhyyden aiheuttamia pakkoliikkeitä

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Varmastikin jonkun rikollisen tai kultalusikka suussa kasvaneen mielestä, mutta silti juuri he joutuvat tekemään niitä varsinaisia pakkoliikkeitä kun ei ole mitään järkevää tekemistä.


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Varmastikin jonkun rikollisen tai kultalusikka suussa kasvaneen mielestä, mutta silti juuri he joutuvat tekemään niitä varsinaisia pakkoliikkeitä kun ei ole mitään järkevää tekemistä.

        Yleisesti ottaen, väitetään ,että olemme työhullua kansaa. No miten muute me oltas pärjättykään lumessa ja pakkasessa?
        Monilla "voima pakottaa lihaksia" ja halutaa näyttää, että tämä poika se tekee ja jaksaa. Hyvä niin.

        Yhtä paljon puhutaan nyt työuupuneesta kansasta, vaatimukset kasvavat, perässä ei tahdo pysyä, " piiskurit selkäämme ruoskaansa soittaa", jos et pysy mukana, sinut korvataan tehokkaammalla.

        On haastavaa ( ällö sanonta) tajuta omalla kohdallasn, missä menee raatamisen ja uupumuksen raja, moni venyttää jaksamistaan, suomalaisia kun ollasn.


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Yleisesti ottaen, väitetään ,että olemme työhullua kansaa. No miten muute me oltas pärjättykään lumessa ja pakkasessa?
        Monilla "voima pakottaa lihaksia" ja halutaa näyttää, että tämä poika se tekee ja jaksaa. Hyvä niin.

        Yhtä paljon puhutaan nyt työuupuneesta kansasta, vaatimukset kasvavat, perässä ei tahdo pysyä, " piiskurit selkäämme ruoskaansa soittaa", jos et pysy mukana, sinut korvataan tehokkaammalla.

        On haastavaa ( ällö sanonta) tajuta omalla kohdallasn, missä menee raatamisen ja uupumuksen raja, moni venyttää jaksamistaan, suomalaisia kun ollasn.

        Aloittaja on osunut kysymyksellään ainakin yhden asian ytimeen.
        Tiedetään, että jos ihmisellä on mielen painolastina paljon tunnepuolen käsittelemättä jääneitä asioita, hänestä voi tulla työppö eli työnarkomaani. Hän pakenee elämää työhön.


    • Anonyymi00016
      UUSI

      Samanlainen adiktio kuin päihteet...mutta rahaa kertyy

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe