Kun Työ Työ ja Työ eikö ole muuta sisältöä elämässäsi?!?
Onko sinulla muuta mielessä,
16
72
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tottakai. Viina ja p*llu myös
- Anonyymi00002UUSI
En ainakaan mitään pientä rottaa kuskaa pihalla pitkin päivää yötä paskomassa.
- Anonyymi00003UUSI
Tuskin kukaan muukaan rotanpoikasta yötäpäivää ulkona paskottaa. Ja jos niin tekeekin, onko se sulta pois?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuskin kukaan muukaan rotanpoikasta yötäpäivää ulkona paskottaa. Ja jos niin tekeekin, onko se sulta pois?
Osu
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Osu
Sattuiko
- Anonyymi00005UUSI
Outo kirjoitus, kun ei ole mitään tahoa jolle tämä osoitetaan.
- Anonyymi00007UUSI
Outoja on kirjoittajatkin
- Anonyymi00008UUSI
Yrittää keksiä jotain, että muut kirjoitukset menevät pois etusivulta. Mitään muuta vaikutusta ei ole. Sekin jää yritykseksi. Muutenkin tyhmää halveksia työtä. Työt ovat monille vain harrastuksia, jotka antaa haastetta ja on luovaa. Rikastuttaa tunne-elämää. Se ei silloin tunnu työltä, siitä saa rahaa ja liikunnan iloa. Itse ainakaan en voi osoittaa ketään jolla olisi työ kokoajan mielessä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Yrittää keksiä jotain, että muut kirjoitukset menevät pois etusivulta. Mitään muuta vaikutusta ei ole. Sekin jää yritykseksi. Muutenkin tyhmää halveksia työtä. Työt ovat monille vain harrastuksia, jotka antaa haastetta ja on luovaa. Rikastuttaa tunne-elämää. Se ei silloin tunnu työltä, siitä saa rahaa ja liikunnan iloa. Itse ainakaan en voi osoittaa ketään jolla olisi työ kokoajan mielessä.
Juuri näin! Kyllä työ antaa niin paljon, vaikka esimerkiksi aamuheräämiset eivät ole herkkua.
Ennemmin ahkera työläinen, kuin huvikseen loisiva.
- Anonyymi00010UUSI
Taitaa olla demari aloituksen tekijä, he kun eivät paljon työtä arvosta.
- Anonyymi00017UUSI
Vai oisko kokoomuslainen? Tai peräti persu?
- Anonyymi00011UUSI
Työ on sarja köyhyyden aiheuttamia pakkoliikkeitä
- Anonyymi00012UUSI
Varmastikin jonkun rikollisen tai kultalusikka suussa kasvaneen mielestä, mutta silti juuri he joutuvat tekemään niitä varsinaisia pakkoliikkeitä kun ei ole mitään järkevää tekemistä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Varmastikin jonkun rikollisen tai kultalusikka suussa kasvaneen mielestä, mutta silti juuri he joutuvat tekemään niitä varsinaisia pakkoliikkeitä kun ei ole mitään järkevää tekemistä.
Yleisesti ottaen, väitetään ,että olemme työhullua kansaa. No miten muute me oltas pärjättykään lumessa ja pakkasessa?
Monilla "voima pakottaa lihaksia" ja halutaa näyttää, että tämä poika se tekee ja jaksaa. Hyvä niin.
Yhtä paljon puhutaan nyt työuupuneesta kansasta, vaatimukset kasvavat, perässä ei tahdo pysyä, " piiskurit selkäämme ruoskaansa soittaa", jos et pysy mukana, sinut korvataan tehokkaammalla.
On haastavaa ( ällö sanonta) tajuta omalla kohdallasn, missä menee raatamisen ja uupumuksen raja, moni venyttää jaksamistaan, suomalaisia kun ollasn. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Yleisesti ottaen, väitetään ,että olemme työhullua kansaa. No miten muute me oltas pärjättykään lumessa ja pakkasessa?
Monilla "voima pakottaa lihaksia" ja halutaa näyttää, että tämä poika se tekee ja jaksaa. Hyvä niin.
Yhtä paljon puhutaan nyt työuupuneesta kansasta, vaatimukset kasvavat, perässä ei tahdo pysyä, " piiskurit selkäämme ruoskaansa soittaa", jos et pysy mukana, sinut korvataan tehokkaammalla.
On haastavaa ( ällö sanonta) tajuta omalla kohdallasn, missä menee raatamisen ja uupumuksen raja, moni venyttää jaksamistaan, suomalaisia kun ollasn.Aloittaja on osunut kysymyksellään ainakin yhden asian ytimeen.
Tiedetään, että jos ihmisellä on mielen painolastina paljon tunnepuolen käsittelemättä jääneitä asioita, hänestä voi tulla työppö eli työnarkomaani. Hän pakenee elämää työhön.
- Anonyymi00016UUSI
Samanlainen adiktio kuin päihteet...mutta rahaa kertyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603