kdenlive ja cli

Anonyymi-ap

Tietääkö joku ohjetta tai linkkiä ohjeeseen jossa neuvotaan miten cli:ssä saisi kdenlivellä videon konvertoitua ilman mlt-tiedostoa?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Eikös tuohon ole yleensä ffmpeg:iä käytetty.

• Anonyymi00002
        UUSI

Kysyinkö mä sitä? KYSYINKÖ?

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kysyinkö mä sitä? KYSYINKÖ?

Lukitsetko vastauksen?

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Lukitsetko vastauksen?

Ymmärsitkö alkuperäisen kysymyksen?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ymmärsitkö alkuperäisen kysymyksen?

Et ilmeisesti lukinnut, kun kyselet vielä?

• Anonyymi00005
      UUSI

Oikea vastaus on käyttää ffmpeg:iä.

• Anonyymi00006
      UUSI

mitä client-interfacea käytät?

• Anonyymi00007
        UUSI

Kysymyksen otsikossa lukee suoraan kdenlive ja siinä käytetään meltiä eikä mitään h**vetin ffmpegiä.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kysymyksen otsikossa lukee suoraan kdenlive ja siinä käytetään meltiä eikä mitään h**vetin ffmpegiä.

ffmpeg ei ole mikään helvetin, vaan hyvin tehokas työkalu. Kannattaa jokaisen videon ja audion kanssa työskentelevän opetella ainakin ffmpegin perusteet!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

ffmpeg ei ole mikään helvetin, vaan hyvin tehokas työkalu. Kannattaa jokaisen videon ja audion kanssa työskentelevän opetella ainakin ffmpegin perusteet!

Mutta kun haluan käyttää meltiä niin siinä on turha änkätä mistään ffmpegistä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mutta kun haluan käyttää meltiä niin siinä on turha änkätä mistään ffmpegistä.

onnee vaan yritykselle saada vastauksia tuolla asenteella

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

onnee vaan yritykselle saada vastauksia tuolla asenteella

Miksi pitäisi käyttää porukan ainoastaan tuntemaa ffmpegiä kun toinen vaihtoehto tekee parempaa jälkeä? Ihan sama kun menet lääkäriin valittamaan kirvestä päässä ja se määrää sulle laastarin sormeen. Anteeksi nyt vain jos kysyin. Mä meen jollekin asiaa tuntevammalle saitille kysymäään. Täällä kun ei saa alkuperäiseen kysymykseen minkäänlaista vastausta vaan kaikkea muuta selitetään kuten aina.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi pitäisi käyttää porukan ainoastaan tuntemaa ffmpegiä kun toinen vaihtoehto tekee parempaa jälkeä? Ihan sama kun menet lääkäriin valittamaan kirvestä päässä ja se määrää sulle laastarin sormeen. Anteeksi nyt vain jos kysyin. Mä meen jollekin asiaa tuntevammalle saitille kysymäään. Täällä kun ei saa alkuperäiseen kysymykseen minkäänlaista vastausta vaan kaikkea muuta selitetään kuten aina.

Katso googlesta tai kysy tekoälyltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe