Tietääkö joku ohjetta tai linkkiä ohjeeseen jossa neuvotaan miten cli:ssä saisi kdenlivellä videon konvertoitua ilman mlt-tiedostoa?
kdenlive ja cli
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eikös tuohon ole yleensä ffmpeg:iä käytetty.
- Anonyymi00002UUSI
Kysyinkö mä sitä? KYSYINKÖ?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kysyinkö mä sitä? KYSYINKÖ?
Lukitsetko vastauksen?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lukitsetko vastauksen?
Ymmärsitkö alkuperäisen kysymyksen?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ymmärsitkö alkuperäisen kysymyksen?
Et ilmeisesti lukinnut, kun kyselet vielä?
- Anonyymi00005UUSI
Oikea vastaus on käyttää ffmpeg:iä.
- Anonyymi00006UUSI
mitä client-interfacea käytät?
- Anonyymi00007UUSI
Kysymyksen otsikossa lukee suoraan kdenlive ja siinä käytetään meltiä eikä mitään h**vetin ffmpegiä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kysymyksen otsikossa lukee suoraan kdenlive ja siinä käytetään meltiä eikä mitään h**vetin ffmpegiä.
ffmpeg ei ole mikään helvetin, vaan hyvin tehokas työkalu. Kannattaa jokaisen videon ja audion kanssa työskentelevän opetella ainakin ffmpegin perusteet!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
ffmpeg ei ole mikään helvetin, vaan hyvin tehokas työkalu. Kannattaa jokaisen videon ja audion kanssa työskentelevän opetella ainakin ffmpegin perusteet!
Mutta kun haluan käyttää meltiä niin siinä on turha änkätä mistään ffmpegistä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta kun haluan käyttää meltiä niin siinä on turha änkätä mistään ffmpegistä.
onnee vaan yritykselle saada vastauksia tuolla asenteella
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
onnee vaan yritykselle saada vastauksia tuolla asenteella
Miksi pitäisi käyttää porukan ainoastaan tuntemaa ffmpegiä kun toinen vaihtoehto tekee parempaa jälkeä? Ihan sama kun menet lääkäriin valittamaan kirvestä päässä ja se määrää sulle laastarin sormeen. Anteeksi nyt vain jos kysyin. Mä meen jollekin asiaa tuntevammalle saitille kysymäään. Täällä kun ei saa alkuperäiseen kysymykseen minkäänlaista vastausta vaan kaikkea muuta selitetään kuten aina.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi pitäisi käyttää porukan ainoastaan tuntemaa ffmpegiä kun toinen vaihtoehto tekee parempaa jälkeä? Ihan sama kun menet lääkäriin valittamaan kirvestä päässä ja se määrää sulle laastarin sormeen. Anteeksi nyt vain jos kysyin. Mä meen jollekin asiaa tuntevammalle saitille kysymäään. Täällä kun ei saa alkuperäiseen kysymykseen minkäänlaista vastausta vaan kaikkea muuta selitetään kuten aina.
Katso googlesta tai kysy tekoälyltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381