Sanoi forssan lehti. Tätäpä ei olisi mitenkään voinutkaan arvata etukäteen. :D :D
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
kannattaa antaa paikallisille rakennusmiehille kenkää ja ottaa virolaisia tilalle.
- Anonyymi00004
Ei ole rakenusmiesten syy, vaan suunnittelijoiden. Paittsi jos rakennusmiehet on olleet jotenkin huonoja. Sitä me ei koskaan saada tietää.
- Anonyymi00002
Joskus kävellyt ohi ja kovasti työmiähet pulisseet noita ulkomaankieliä. Alun perin olisi tullut valita kahdesta vaihtoehdosta. Rakennus maan tasalle ja uusi tilalle, tai parempi vaihtoehto, maan tasalle ja ulkoilupuisto tilalle.
- Anonyymi00003
Turha kuluerä koko kusihelmi.
Se vanha Kartanonkadun uimahalli oli riittävä. Lapsillekin oli joku pakastearkun näköinen "harjoitteluallas". - Anonyymi00005
Kyllähän tuo pääurakoitsija näyttää olevan täynnä ulkomaalaisia
- Anonyymi00006
Taas on kilpailutuksen jälkeen otettu halvin paska ja nyt sitten itketään kun ei mennytkään ihan putkeen.
Turhahan se koko remontti oli muutenkin mutta Forssassa rahaa riittää tyhmyyden takia ihan pöljiin kohteisiin. Esimerkkeinä mm..tää Vesihelmi, Pumppaamon ja Korko-ojan ja Yhtiönkadun kevyenliikenteensiltojen uusiminen sekä Lamminrannan sauna johon ei enää ole varaa kuin porvareilla joita niitäkään ei montaa Fokesta löydy.
- Anonyymi00007
Hihi...ei pääse nyt silmäätekevät pieremään lauteille...
Tuosta kannattaa vaatia rahat takaisin ja korvauksia!
Terapiaaltaaseen olisi syytä heti syksyllä.
Olen käynyt muissakin kylpylöissä, mutta vesihelmi paras!!
Terapia-allas rauhoittaa oikeasti ja siellä kokenut monta ahaa elämystä.
Hyppytornista on joskus mukava hypätä.
Kaipaamaan olen jäänyt sitä iloista kahvilanpitäjää,joka siellä vuosia sitten oli sekä siivoojaa joka huolehti ettei saunaan menty uima-asussa!
Kaikkia kävijöitä en kaipaa...
En varsinkaan niitä kovaäänisiä tai sanomalehden takaa vakoilevia tirkistelijöitä.- Anonyymi00008
Mula oli 5 ja 6-vuotiaat veljen lapset. He tykkäs joka tilanteessa sanoa pieru.
- Anonyymi00009
Kuulin huhua, että juuri laitetut laatat olisivat irtoilemassa osittain. Onko tämä huhu paikkansa pitävä? Jos siellä uima-altaan tai seinien laatat irtoaa jo, ennen kuin koko paikka on edes auki, niin näyttäisi raha menneen kankkulan kaivoon.
- Anonyymi00011
Forssassa ei mitään muuta kuulekaan kuin huhuja ha oletuksia.
- Anonyymi00010
Huhupuheita kun eihän siellä ole edes laattoja vielä.
- Anonyymi00012
Tämän päivän tiedon mukaan Vesihelmi voi aueta maaliskuussa 2027 vasta.
Tällä hetkellä remontoidaan vielä altaita ja suihkutiloja.
Forssan kaupungin Facebook-seinällä päivitystä ei voi kommentoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498