En kykene hyväksymään!

Minut on tuomittu vankeuteen mm., koska "seurasin" erästä henkilöä kaupassa muutamia kertoja - oikeuden mukaan.

Seuraamiset oikeus todensi "uhrin" kertomuksella, joka oli: "siltä musta tuntui".

No joo... hain tuomioon muutosta loppuun saakka, ja yhdyskuntapalvelua jouduin sitten suorittamaan. Joka aina alkoi siten, että piti tunti vaan olla ja istuskella - kokeilkaapa.

Sitten Validia ilmoitti, että en ollut tehnyt jotain hommaa, vaikka mitään tehtävää ei ollut annettu. Tuosta seurasi, että ykp muunnettiin vankeudeksi.

Tuolla validiassa, kun olin ykp suorittamassa niin totesin, että toivottavasti itse en sinne koskaan asiakkaaksi joudu. Ehkä se suututti heidät?

www.ihmisille.fi
577
5Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Olitko lähettänyt aiemmin WhatsApp- ja tekstiviestejä/puheluita? Tms.
Seurustelitko aiemmin sen naisen kanssa?

2Äänestä

Olitko ilkeä. Vainositko tahallasi tai sanoit pahasti hänelle jossain?

2Äänestä

Oliko sinulla seuraamista ennen parisuhde tai halu aloittaa parisuhde?

1Äänestä
  • Olitko ennen oikeuteen joutumista laajennetussa lähestymiskiellossa ? Sen rikkomisesta seuraa
    vankeutta.

1Äänestä

Oliko uutisissa juttua. Joku Ilta-Sanomien ja Iltalehden uutinen kaupassa vainon kohteeksi joutumisesta?

2Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minut on tuomittu vankeuteen mm., koska "seurasin" erästä henkilöä kaupassa muutamia kertoja - oikeuden mukaan.

Seuraamiset oikeus todensi "uhrin" kertomuksella, joka oli: "siltä musta tuntui".

No joo... hain tuomioon muutosta loppuun saakka, ja yhdyskuntapalvelua jouduin sitten suorittamaan. Joka aina alkoi siten, että piti tunti vaan olla ja istuskella - kokeilkaapa.

Sitten Validia ilmoitti, että en ollut tehnyt jotain hommaa, vaikka mitään tehtävää ei ollut annettu. Tuosta seurasi, että ykp muunnettiin vankeudeksi.

Tuolla validiassa, kun olin ykp suorittamassa niin totesin, että toivottavasti itse en sinne koskaan asiakkaaksi joudu. Ehkä se suututti heidät?

www.ihmisille.fi

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu