Olen saanut kahdenlaista vastausta - useampaa ei taida olla.
Vesijotoputkien liittämisestä alaslasketun katon yläpuolelle.
Ns. jakotukin avulla suoritettu putkitus vaikuttaa turvallisemmalta koska katon yläpuolelle ei tule putkiliitoksia kun jakotukki on esim kylpyhuoneen seinällä..
Toinen vaihtoehto on "oksastaa" katon yläpuolella eri puolille tulevat vesipisteiden putket. jolloin katon yläpuolelle tulee paljon vesiputkiliitoksia.
Vaatiiko tämmönen tiettyjä vesivuotovarottimia tai suojauksia
Pitäisi päättää kumpi parempi - hinta ei vertailussa mukana. Mutta saa siitäkin sanasen sanoa.
Vesijohtoliitokset
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Aloituksessa ei ole ainuttakaan kysymysmerkkiä, eikä siten myöskään kysymystä. Ilman kysymystä ei vastaustakaan ole olemassa.
Itse laittaisin jakotukin lattiaviemärillä varustettuun tilaan, vaatiipa määräykset sitä tai ei. Vesijohtojen (kylmä ja kuuma) lisäksi vaatisin myös vesikiertoisen lattialämmityksen osalta saman periaatteen noudattamista. Eli ei jatkoja tai liitoksia sellaiseen paikkaan, josta mahdollinen vuoto ei valu viemäriin vesivahinkoa aiheuttamatta.
Kun on helppoa ja kohtuuhintaista toimia niin, miksen sitä vaatisi?- Anonyymi00004
Eikös siinä selvästi pähkäillä kahden vaihtoehton välillä ja kysellä mielipiteitä. Onko liian vaikeaa. Kannattaa olla hiljaa, jos pipo kiristää.
- Anonyymi00002
Turha kyselyikäisen tekemä aloitus ilman kysymystä...
- Anonyymi00003
Turha kommentti vain itsesi vuoksi.
- Anonyymi00005
Onko loma-aika ankeaa, kun joutuu olemaan perheen kanssa eikä näe moneen viikkoon sitä seksikästä "konttorin Kirstiä"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568