Laskeutumisjälkiä merenpohjassa 500 miljoonan vuoden ajalta?

Vuodesta 1850 saakka ihmettelyä mikä jättää nämä lähes täydelliset kennomaiset jäljet syvälle merenpohjaan. Näytteistä ei ole löydetty mitään geneettistä eikä eloperäistä.

"Samankaltaisia jälkiä tunnetaan yli 500 miljoonan vuoden ajalta. Kuusikulmaisia verkkokuvioita on löydetty kaikilta puolilta Maata Alppien sedimenttikivilajeista Atlantin valtameren syvyyksiin"

500 miljoonaa vuotta on pitkä aika.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe795f84-4d3c-4888-a050-26bd3126b01e

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Huokoseläimen jälkiä

      • UUSI

        Todennäköisesti eläimen jälkiä mutta siinä on oltu pitkään parkissa jotta jälki jää jopa sadoiksi miljooniksi vuosiksi. Jälkiä on siis ajalta ennen dinosauruksia ja 435 miljoonaa vuotta ennen niiden tuhoa.


      • Anonyymi00002
        UUSI
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Todennäköisesti eläimen jälkiä mutta siinä on oltu pitkään parkissa jotta jälki jää jopa sadoiksi miljooniksi vuosiksi. Jälkiä on siis ajalta ennen dinosauruksia ja 435 miljoonaa vuotta ennen niiden tuhoa.

        Koska jäljet eivät ole ajan myötä tuhoutuneet vaikka joka vuosi tulee satoja maanjäristyksiä ja tulivuorenpurkauksia niin SE todistaa että teidän miljoonat vuodet on satua.
        Kaikki jäljet on vedenpaisumuksen ajalta 4500 vuotta sitten. Kaikki jäljet, fossiilit yms.

        Jos totuus ei kelpaa niin vapaasti saa rakastaa valheita. Mutta loppu tulee kaikille ja kaikki ihmiset jotka ikinä ovat eläneet kootaan Jumalan valtaistuimen eteen kuulemaan totuus ja tuomio. Sitten saatte tekin ufouskovaiset nähdä mitä on totuus. Siis NÄHDÄ.


      • Anonyymi00003
        UUSI
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Todennäköisesti eläimen jälkiä mutta siinä on oltu pitkään parkissa jotta jälki jää jopa sadoiksi miljooniksi vuosiksi. Jälkiä on siis ajalta ennen dinosauruksia ja 435 miljoonaa vuotta ennen niiden tuhoa.

        Ei ehkä eläinten jälkiä, vaan liskoillahan on tuolla tavoin kuvioitu nahka. Fossiileja ehkä?


      • Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Koska jäljet eivät ole ajan myötä tuhoutuneet vaikka joka vuosi tulee satoja maanjäristyksiä ja tulivuorenpurkauksia niin SE todistaa että teidän miljoonat vuodet on satua.
        Kaikki jäljet on vedenpaisumuksen ajalta 4500 vuotta sitten. Kaikki jäljet, fossiilit yms.

        Jos totuus ei kelpaa niin vapaasti saa rakastaa valheita. Mutta loppu tulee kaikille ja kaikki ihmiset jotka ikinä ovat eläneet kootaan Jumalan valtaistuimen eteen kuulemaan totuus ja tuomio. Sitten saatte tekin ufouskovaiset nähdä mitä on totuus. Siis NÄHDÄ.

        Taasko tätä paskaa? Eikö teille kretkuille ole omat karsinat, joissa saatte resuta mielenne mukaan?


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Vai että 500 miljoonaa vuotta? Eivät taida ymmärtää, kuinka pitkä aika se olisi.

      • Anonyymi00005
        UUSI

        Suviseuroilla tiedetään paremmin. Se kellä on suurin parta on kaikkein viisahin ja hurskain.


    • Anonyymi00006
      UUSI

      Siluurihypoteesi tutkii sitä, että millaisia jälkiä maapallolla miljoonia vuosia sitten elänyt ja sitten kadonnut teollinen sivilisaatio olisi voinut jättää jälkeensä ja miten niitä voisi tunnistaa. Se ei suoraan väitä, että planeetalla olisi kehittynyt meistä erillinen kehittynyt sivilisaatio. Selkeät merkit tällaisen teollisen sivilisaation olemassaolosta katoaisivat miljoonien ja satojen miljoonien vuosien aikana. Esimerkiksi laajamittainen fossiilisten polttoaineiden käyttö voisi näkyä sedimenttikerroksissa. mutta poikkeavia havaintoja voi selittää myös ilmastonmuutoksella.

      https://www.sciencefocus.com/planet-earth/this-bold-theory-says-were-not-earths-first-advanced-civilisation

      https://arxiv.org/pdf/1804.03748

      Tätä mahdollisuutta, että planeettaamme olisi joskus asuttanut toinen kehittynyt sivilisaatio, ei voi kokonaan sulkea poiskaan.

    • Anonyymi00008
      UUSI

      Maailmassa on ollut useita joukkosukupuuttoja ja lajeja on kuollut melkein 90 % useita kertoja .

      ehkä joukossa on ollut myös kuolleita ufomiehiä,?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe