Kangaskauppoja netissä?

muamo

Mistähän löytyisi edullisia kangaskauppoja netistä?

16

7838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku

      myy edullisesti ainakin jotain, ompelulankoja ja käsityölankoja.

      • myy kankaita

        Joku uusi kangaskauppa netissä. Näkyy olevan ihania kankaita. Eurooppalaisia. Itse ainakin kokeilen tilata jossain vaiheessa.


    • peikkoäiti

      japanilaisia kankaita & ohjekirjoja lähinnä ..

      lisäksi myös valmiita käsitöitä

    • jlaksudfioagioa
    • Liisa Ihmemaasta
    • Antassu

      www.antassu.com

      Kiva pieni valikoima fleecejä, karvakankaita, villakankaita, puuvillakankaita ym. Valikoima kasvaa koko ajan.

    • valivali seliseli

      www.piskuinen.fi on edullisempi kuin monet muut. Löytyy vähän Tildaakin - ja sekin edullisemmin kuin muilta. Tuntuu käsittämättömältä, että monessa kaupassa hinnat on ihan samaa tasoa kuin paikallisessa kangaskaupassa. Noilla verkkokauppiailla ei kuitenkaan ole juoksevia kuluja mm. liiketiloista. Mutta njoo. Mikäpä minä olen tuomitsemaan.

      • tiedänpä vaan

        Ihan tiedoksi Valivalille, että on verkkokaupoillakin juoksevia kuluja mm. serverikustannuksista ja markkinoinnista. Usein enemmän kuin tavallisilla "kivijalka" liikkeillä ja noi ei todellakaan ole halpoja juttuja. Tuo mainitsemasi www.piskuinen.fi on uusi kauppa. Tuskin vielä osaa arvioida oikeita kustannuksia ja hinnat takuulla pomppaa samalle tasolle muiden kanssa kunhan todellisuus iskee vasten kasvoja.

        Postitus, paketointi, tietokoneet, digijärkkärit, ohjelmointi... näistä ei tavallinen kangaskauppias maksa mitään. Mutta saahan sitä alle katteen myydä. Hyvin nopeasti tippuu vaan pois pelistä ;)


      • peräkylän muori
        tiedänpä vaan kirjoitti:

        Ihan tiedoksi Valivalille, että on verkkokaupoillakin juoksevia kuluja mm. serverikustannuksista ja markkinoinnista. Usein enemmän kuin tavallisilla "kivijalka" liikkeillä ja noi ei todellakaan ole halpoja juttuja. Tuo mainitsemasi www.piskuinen.fi on uusi kauppa. Tuskin vielä osaa arvioida oikeita kustannuksia ja hinnat takuulla pomppaa samalle tasolle muiden kanssa kunhan todellisuus iskee vasten kasvoja.

        Postitus, paketointi, tietokoneet, digijärkkärit, ohjelmointi... näistä ei tavallinen kangaskauppias maksa mitään. Mutta saahan sitä alle katteen myydä. Hyvin nopeasti tippuu vaan pois pelistä ;)

        Hohhoijaa. Taidatpa olla joku leipiintynyt kangaskauppias, kun kerran noin hyvin tiedät. Kummasti monet muut verkkokaupat myyvät tavaraa edullisemmin. Miksi kangaskaupat olisivat poikkeus? Ja jos Piskuisessa mielestäsi myydään tavaraa alle katteen, niin sinne vaan ostamaan. Turha täällä on kitistä. Minusta on TERVETTÄ, että nettikangaskauppoihinkin saadaan vähän kilpailua. Alkoi jo tuntua siltä, ettei meillä peräkylien asukkailla ole mahdollista tehdä edullisia kangasostoksia ollenkaan. Onneksi ajat muuttuvat.


      • itsekäs asiakas
        peräkylän muori kirjoitti:

        Hohhoijaa. Taidatpa olla joku leipiintynyt kangaskauppias, kun kerran noin hyvin tiedät. Kummasti monet muut verkkokaupat myyvät tavaraa edullisemmin. Miksi kangaskaupat olisivat poikkeus? Ja jos Piskuisessa mielestäsi myydään tavaraa alle katteen, niin sinne vaan ostamaan. Turha täällä on kitistä. Minusta on TERVETTÄ, että nettikangaskauppoihinkin saadaan vähän kilpailua. Alkoi jo tuntua siltä, ettei meillä peräkylien asukkailla ole mahdollista tehdä edullisia kangasostoksia ollenkaan. Onneksi ajat muuttuvat.

        Jos Piskuinen kuolla kupsahtaa pois myytyään tavaraa liian halvalla, niin... so what? Kauppoja tulee uusia enkä todellakaan aio karsia omista ostotarpeistani siksi että "kauppias on epäreilu, kun myy niin halvalla" tai "kauppias saattaa mennä konkkaan kun myy alle katteen". Eiköhän jokainen alalle ryhtynyt ole tehnyt kannattavuuslaskelmia ja ymmärrä missä mennään. Ja jos ei ymmärrä, niin ei se ainakaan asiakkaan vika ole!

        Uskon, että jokaisella kauppiaalla on mahdollisuus ostaa samoja tuotteita. Erot kauppiaiden välillä syntyvät siinä vaiheessa kun tuotteita hinnoitellaan ja minä olen ainakin niin itsekäs asiakas, että tuo ero on se peruste joka vaikuttaa ostopäätökseeni enemmän kuin mikään muu. Palvelu kun tuntuisi pelaavan ihan yhä hyvin joka paikassa.


      • liisi225

        monella verkkokauppiaalla voi olla myös ihan oikea kauppa josain kylässä, kyllä niillä silloin on enemmänki niitä kuluja, verkossa ja myymälässä ei kyllä voi silloin pitää eri hintoja


      • hintoja seurannut
        tiedänpä vaan kirjoitti:

        Ihan tiedoksi Valivalille, että on verkkokaupoillakin juoksevia kuluja mm. serverikustannuksista ja markkinoinnista. Usein enemmän kuin tavallisilla "kivijalka" liikkeillä ja noi ei todellakaan ole halpoja juttuja. Tuo mainitsemasi www.piskuinen.fi on uusi kauppa. Tuskin vielä osaa arvioida oikeita kustannuksia ja hinnat takuulla pomppaa samalle tasolle muiden kanssa kunhan todellisuus iskee vasten kasvoja.

        Postitus, paketointi, tietokoneet, digijärkkärit, ohjelmointi... näistä ei tavallinen kangaskauppias maksa mitään. Mutta saahan sitä alle katteen myydä. Hyvin nopeasti tippuu vaan pois pelistä ;)

        Ei tuolla piskusessa noi hinnat mun mielestäni ole mitenkään edullisemmat, kuin vastaavat kankaat muissa kaupoissa. Kyllä mä luulen, että ottaa saman katteen ku muutkin liikkeet. He ostaa/myy vaan halvempaa kangasta.


    • titsu85
      • Sarsa3

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe