Mistähän löytyisi edullisia kangaskauppoja netistä?
Kangaskauppoja netissä?
16
7892
Vastaukset
- Joku
myy edullisesti ainakin jotain, ompelulankoja ja käsityölankoja.
- myy kankaita
Joku uusi kangaskauppa netissä. Näkyy olevan ihania kankaita. Eurooppalaisia. Itse ainakin kokeilen tilata jossain vaiheessa.
- peikkoäiti
japanilaisia kankaita & ohjekirjoja lähinnä ..
lisäksi myös valmiita käsitöitä - jlaksudfioagioa
Täältä löytyy mm. pellavakankaita ja kotimaisia trikoita, collaria ja resoria:
http://www.tanssivalanka.fi/ - Liisa Ihmemaasta
Tämä on uusi
http://valkeakani.com - Antassu
www.antassu.com
Kiva pieni valikoima fleecejä, karvakankaita, villakankaita, puuvillakankaita ym. Valikoima kasvaa koko ajan. - valivali seliseli
www.piskuinen.fi on edullisempi kuin monet muut. Löytyy vähän Tildaakin - ja sekin edullisemmin kuin muilta. Tuntuu käsittämättömältä, että monessa kaupassa hinnat on ihan samaa tasoa kuin paikallisessa kangaskaupassa. Noilla verkkokauppiailla ei kuitenkaan ole juoksevia kuluja mm. liiketiloista. Mutta njoo. Mikäpä minä olen tuomitsemaan.
- tiedänpä vaan
Ihan tiedoksi Valivalille, että on verkkokaupoillakin juoksevia kuluja mm. serverikustannuksista ja markkinoinnista. Usein enemmän kuin tavallisilla "kivijalka" liikkeillä ja noi ei todellakaan ole halpoja juttuja. Tuo mainitsemasi www.piskuinen.fi on uusi kauppa. Tuskin vielä osaa arvioida oikeita kustannuksia ja hinnat takuulla pomppaa samalle tasolle muiden kanssa kunhan todellisuus iskee vasten kasvoja.
Postitus, paketointi, tietokoneet, digijärkkärit, ohjelmointi... näistä ei tavallinen kangaskauppias maksa mitään. Mutta saahan sitä alle katteen myydä. Hyvin nopeasti tippuu vaan pois pelistä ;) - peräkylän muori
tiedänpä vaan kirjoitti:
Ihan tiedoksi Valivalille, että on verkkokaupoillakin juoksevia kuluja mm. serverikustannuksista ja markkinoinnista. Usein enemmän kuin tavallisilla "kivijalka" liikkeillä ja noi ei todellakaan ole halpoja juttuja. Tuo mainitsemasi www.piskuinen.fi on uusi kauppa. Tuskin vielä osaa arvioida oikeita kustannuksia ja hinnat takuulla pomppaa samalle tasolle muiden kanssa kunhan todellisuus iskee vasten kasvoja.
Postitus, paketointi, tietokoneet, digijärkkärit, ohjelmointi... näistä ei tavallinen kangaskauppias maksa mitään. Mutta saahan sitä alle katteen myydä. Hyvin nopeasti tippuu vaan pois pelistä ;)Hohhoijaa. Taidatpa olla joku leipiintynyt kangaskauppias, kun kerran noin hyvin tiedät. Kummasti monet muut verkkokaupat myyvät tavaraa edullisemmin. Miksi kangaskaupat olisivat poikkeus? Ja jos Piskuisessa mielestäsi myydään tavaraa alle katteen, niin sinne vaan ostamaan. Turha täällä on kitistä. Minusta on TERVETTÄ, että nettikangaskauppoihinkin saadaan vähän kilpailua. Alkoi jo tuntua siltä, ettei meillä peräkylien asukkailla ole mahdollista tehdä edullisia kangasostoksia ollenkaan. Onneksi ajat muuttuvat.
- itsekäs asiakas
peräkylän muori kirjoitti:
Hohhoijaa. Taidatpa olla joku leipiintynyt kangaskauppias, kun kerran noin hyvin tiedät. Kummasti monet muut verkkokaupat myyvät tavaraa edullisemmin. Miksi kangaskaupat olisivat poikkeus? Ja jos Piskuisessa mielestäsi myydään tavaraa alle katteen, niin sinne vaan ostamaan. Turha täällä on kitistä. Minusta on TERVETTÄ, että nettikangaskauppoihinkin saadaan vähän kilpailua. Alkoi jo tuntua siltä, ettei meillä peräkylien asukkailla ole mahdollista tehdä edullisia kangasostoksia ollenkaan. Onneksi ajat muuttuvat.
Jos Piskuinen kuolla kupsahtaa pois myytyään tavaraa liian halvalla, niin... so what? Kauppoja tulee uusia enkä todellakaan aio karsia omista ostotarpeistani siksi että "kauppias on epäreilu, kun myy niin halvalla" tai "kauppias saattaa mennä konkkaan kun myy alle katteen". Eiköhän jokainen alalle ryhtynyt ole tehnyt kannattavuuslaskelmia ja ymmärrä missä mennään. Ja jos ei ymmärrä, niin ei se ainakaan asiakkaan vika ole!
Uskon, että jokaisella kauppiaalla on mahdollisuus ostaa samoja tuotteita. Erot kauppiaiden välillä syntyvät siinä vaiheessa kun tuotteita hinnoitellaan ja minä olen ainakin niin itsekäs asiakas, että tuo ero on se peruste joka vaikuttaa ostopäätökseeni enemmän kuin mikään muu. Palvelu kun tuntuisi pelaavan ihan yhä hyvin joka paikassa. - liisi225
monella verkkokauppiaalla voi olla myös ihan oikea kauppa josain kylässä, kyllä niillä silloin on enemmänki niitä kuluja, verkossa ja myymälässä ei kyllä voi silloin pitää eri hintoja
- hintoja seurannut
tiedänpä vaan kirjoitti:
Postitus, paketointi, tietokoneet, digijärkkärit, ohjelmointi... näistä ei tavallinen kangaskauppias maksa mitään. Mutta saahan sitä alle katteen myydä. Hyvin nopeasti tippuu vaan pois pelistä ;)Ei tuolla piskusessa noi hinnat mun mielestäni ole mitenkään edullisemmat, kuin vastaavat kankaat muissa kaupoissa. Kyllä mä luulen, että ottaa saman katteen ku muutkin liikkeet. He ostaa/myy vaan halvempaa kangasta.
- titsu85
http://www.pikku-aurinko.fi
Näköjään nettikaupoillakin alennusmyyntejä kesällä. - Anonyymi
https://www.laatukangas.fi/
Trikoo- ja joustocollegekankaat lastenvaatteiden ompeluun suosituilta merkeiltä. Nopeat toimitukset!
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977