Jaahas Naisten bileiden peniskeskeiset ohjelmanumerot.
Onko mauttomuuden raja kenties jo rikottu? Miksi wlw-naisten bileet eivät saisi olla munista ja biologisista miehistä vapaata aluetta? Miksi lesboille ja biinaisille ei saisi olla jotain omaa ilman fetisistejä ja munantyrkystä?
Kaikkien muiden "erityisyys" (siis suomeksi mt-ongelmat ja fetissit) kyllä huomioidaan.
Naisten bileiden mauton munaohjelma
Anonyymi-ap
4
119
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Sehän on selvä, ettei noita naistenbileiksi todellakaan voi kutsua! Lesbot ovat sp-vähemmistön vähemmistöä... Omia bileitä pitäisi olla vaatimassa, mutta riittääkö niihin porukkaa?!
- Anonyymi00003
No eipä tuollaiset bileet kyllä kiinnosta. Miehet tyrkyttämässä itseään naisten bileissä, kuulostaa lesbojen bileiltä todella. Pride on syvältä, ei kunnioita naisia
- Anonyymi00004
Bisset haluaa sitä munakeskeisyyttä joka paikkaan. Välillä voi käydä naisten bileissä, mutta ei ilman munaa.
- Anonyymi00005
Ne on nykyään musu-juhlat. Musuus on muotia nyt. Lesbous työnnetään taka-alalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493