Oonko ainut

Anonyymi-ap

Niin miestä haluan vaikka tiedän sen olevan väärin onko muita joiden kanssa voisi keskustella oon 12v halunnut miehiä ja on vähän.kokemuksia irti en pääse onko muita

20

250

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

on toki,mis keskulteistas yhdessä?

• Anonyymi00002

on todella paljon sellaisia miehiä. Olen yli70v ja olen antanut ajatuksille periksi ja miehiä tavannut salaisissa paikoissa. Pientä koskettelua ja suukottelua on ollut, mutta ei sen pidemmälle se minulle riittää. Rehellinen avoin jutustelu on tärkeä miesten kanssa. Koskettelu ym tulee luontevasti samalla. Älä kiduta itseäsi.

• Anonyymi00003

Pieni koskettelu housun päältä, suutelu johti siihen otettiin esille, tehtiin kädellä, haluja olisi ollut pidelmällekkin mennä, näin jälkeen päin ajattelen. Olen lähes 80v muutamia käsihommia on kokemuksessa,mietin muitakin juttuja tuolta netistä katellut.

• Anonyymi00004

Olen 80v ja muutamia tapaamisia on ollut miehen kanssa. runkkausta ja suudelmat ei pidemmälle. Sellaiset riittää minulle. Koskettelu toisen kalua ja vartaloa, kiihottaa kovasti. Paikka ei ole mutta luonto kesällä tarjoaa kivoja paikkoja. Uimahallissa käyn usein katselemassa. siellä katseet kiihottavasti kohtaavat ja käsi eksyy jalkoväliin. Sellaiset hetket on mahtavia.

• Anonyymi00005

Sama ikä, Hellät koskettelut, suudelmat ottaa kulli käteen, tuntea toisen käden kosketus, olisi mahtavaa.

• Anonyymi00006

Ei siitä irti pääse,haluja on ei voi mitään, nytkin haluttaa olla miehen kanssa, nähdä toisen halu, kädellä olen tehnyt kaverin kanssa muutaman kerran,suudeltu

• Anonyymi00007

Samat ajatukset. Olen 62v mies ja mieleeni ovat vanhemmat miehet. Nautin juuri kun kosketellaan suudellaan imetään nännejä ja samalla hyväillään ja runkataan. Koskettelu on tärkeää. Kaipaan myös sitä. Olisiko täällä halukasta näitä toteuttamaan kivan ja vähän ujon miehen kanssa

• Anonyymi00008

Jäi kesken, suutelu viimmeinen sana, puhelin tippui olin kiihottunut niin. Olen lähes 80v samat ajatukset on, ujo olen liiankin, jäänyt toteuttamatta olen ukm,Oletko kokenut kavari?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jäi kesken, suutelu viimmeinen sana, puhelin tippui olin kiihottunut niin. Olen lähes 80v samat ajatukset on, ujo olen liiankin, jäänyt toteuttamatta olen ukm,Oletko kokenut kavari?

En ole kokenut. Aina jänistänyt. Ukm olen minäkin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En ole kokenut. Aina jänistänyt. Ukm olen minäkin.

Kaksi kertaa on mies runkannut minua,tykkäsin kovin, aikaa on jo parikymmentä vuotta. Itse en ole kulliin koskenut, olen kyllä nähnyt, kun runkataan jäi koskematta, jänistin

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kaksi kertaa on mies runkannut minua,tykkäsin kovin, aikaa on jo parikymmentä vuotta. Itse en ole kulliin koskenut, olen kyllä nähnyt, kun runkataan jäi koskematta, jänistin

Nytkin kovasti kiihottunut. Olette ajatuksissani jotka tänne olette kirjoittaneet.

• Anonyymi00012

Miltä suunnalta nämä kirjoittajat ovat, mukava kiihottava lukea näitä, saa halut heräämään.

• Anonyymi00013

Itse olen Pirkanmaan seudulla siis 62v

• Anonyymi00014

00012 Oulu

• Anonyymi00015

Oulusta olen, Kohta 80v ukko, tykkäisin miehen kanssa olla lähekkäin ja kosketellakkin, mutta en ole moneen vuoteen saanut miehen kanssa olla lähekkäin. Kai olen liian ujo sellaiseen.
      Uimahallissa käyn ja siellä ainakin näkee alastomia komeita ukkoja, kyllähän se kaipuuta herättää..
      Voispa täältä löytää samanhenkistä kaveria. yhteydenpito on vaikeaa kun asun vaimon kanssa ja nämä asiat olen yrittänyt pitää salaisena.

• Anonyymi00016

Saman ikäisiä ollaan,tykkäisin olla läheäin, kosketella,tuntea toisen halu. Olen ujo siksi kokemukset jäänyt vähiin, haluttaisi kosketella toistemme penistä muutakin voisi, mitä sinä?

• Anonyymi00017

Mukava viesti samoja aatoksia, ajattelen millaista olisi kohdata sinut, herättää tuntemuksia kalussa, hellät kosketukset ihanaa.

• Anonyymi00018

Mukavia ajatuksia, kaipaan kovasti hellää koskettelua toisen kanssa. Tekee niin mieli olla lähekkäin, tuntea toisen halu omaani vasten.

• Anonyymi00019

Ei se ole syntiä.

• Anonyymi00020

Ei ole, kaipaa läheisyyttä toisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      17
      1184
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1131
    3. 60
      1066
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      979
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      60
      929
    6. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      82
      888
    7. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      180
      854
    8. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      852
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      77
      781
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      751
    11. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      39
      694
    12. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      608
    13. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      606
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      56
      580
    15. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      46
      576
    16. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      82
      541
    17. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      534
    18. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      517
    19. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      286
      484
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      46
      452
    Aihe