Niin miestä haluan vaikka tiedän sen olevan väärin onko muita joiden kanssa voisi keskustella oon 12v halunnut miehiä ja on vähän.kokemuksia irti en pääse onko muita
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
on toki,mis keskulteistas yhdessä?
- Anonyymi00002
on todella paljon sellaisia miehiä. Olen yli70v ja olen antanut ajatuksille periksi ja miehiä tavannut salaisissa paikoissa. Pientä koskettelua ja suukottelua on ollut, mutta ei sen pidemmälle se minulle riittää. Rehellinen avoin jutustelu on tärkeä miesten kanssa. Koskettelu ym tulee luontevasti samalla. Älä kiduta itseäsi.
- Anonyymi00003
Pieni koskettelu housun päältä, suutelu johti siihen otettiin esille, tehtiin kädellä, haluja olisi ollut pidelmällekkin mennä, näin jälkeen päin ajattelen. Olen lähes 80v muutamia käsihommia on kokemuksessa,mietin muitakin juttuja tuolta netistä katellut.
- Anonyymi00004
Olen 80v ja muutamia tapaamisia on ollut miehen kanssa. runkkausta ja suudelmat ei pidemmälle. Sellaiset riittää minulle. Koskettelu toisen kalua ja vartaloa, kiihottaa kovasti. Paikka ei ole mutta luonto kesällä tarjoaa kivoja paikkoja. Uimahallissa käyn usein katselemassa. siellä katseet kiihottavasti kohtaavat ja käsi eksyy jalkoväliin. Sellaiset hetket on mahtavia.
- Anonyymi00005
Sama ikä, Hellät koskettelut, suudelmat ottaa kulli käteen, tuntea toisen käden kosketus, olisi mahtavaa.
- Anonyymi00006
Ei siitä irti pääse,haluja on ei voi mitään, nytkin haluttaa olla miehen kanssa, nähdä toisen halu, kädellä olen tehnyt kaverin kanssa muutaman kerran,suudeltu
- Anonyymi00007
Samat ajatukset. Olen 62v mies ja mieleeni ovat vanhemmat miehet. Nautin juuri kun kosketellaan suudellaan imetään nännejä ja samalla hyväillään ja runkataan. Koskettelu on tärkeää. Kaipaan myös sitä. Olisiko täällä halukasta näitä toteuttamaan kivan ja vähän ujon miehen kanssa
- Anonyymi00008
Jäi kesken, suutelu viimmeinen sana, puhelin tippui olin kiihottunut niin. Olen lähes 80v samat ajatukset on, ujo olen liiankin, jäänyt toteuttamatta olen ukm,Oletko kokenut kavari?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jäi kesken, suutelu viimmeinen sana, puhelin tippui olin kiihottunut niin. Olen lähes 80v samat ajatukset on, ujo olen liiankin, jäänyt toteuttamatta olen ukm,Oletko kokenut kavari?
En ole kokenut. Aina jänistänyt. Ukm olen minäkin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ole kokenut. Aina jänistänyt. Ukm olen minäkin.
Kaksi kertaa on mies runkannut minua,tykkäsin kovin, aikaa on jo parikymmentä vuotta. Itse en ole kulliin koskenut, olen kyllä nähnyt, kun runkataan jäi koskematta, jänistin
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaksi kertaa on mies runkannut minua,tykkäsin kovin, aikaa on jo parikymmentä vuotta. Itse en ole kulliin koskenut, olen kyllä nähnyt, kun runkataan jäi koskematta, jänistin
Nytkin kovasti kiihottunut. Olette ajatuksissani jotka tänne olette kirjoittaneet.
- Anonyymi00012
Miltä suunnalta nämä kirjoittajat ovat, mukava kiihottava lukea näitä, saa halut heräämään.
- Anonyymi00013
Itse olen Pirkanmaan seudulla siis 62v
- Anonyymi00014
00012 Oulu
- Anonyymi00015
Oulusta olen, Kohta 80v ukko, tykkäisin miehen kanssa olla lähekkäin ja kosketellakkin, mutta en ole moneen vuoteen saanut miehen kanssa olla lähekkäin. Kai olen liian ujo sellaiseen.
Uimahallissa käyn ja siellä ainakin näkee alastomia komeita ukkoja, kyllähän se kaipuuta herättää..
Voispa täältä löytää samanhenkistä kaveria. yhteydenpito on vaikeaa kun asun vaimon kanssa ja nämä asiat olen yrittänyt pitää salaisena.- Anonyymi00016
Saman ikäisiä ollaan,tykkäisin olla läheäin, kosketella,tuntea toisen halu. Olen ujo siksi kokemukset jäänyt vähiin, haluttaisi kosketella toistemme penistä muutakin voisi, mitä sinä?
- Anonyymi00017
Mukava viesti samoja aatoksia, ajattelen millaista olisi kohdata sinut, herättää tuntemuksia kalussa, hellät kosketukset ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1951484
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka181790- 49692
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm51687Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s32643Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät375635- 30521
- 18515
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19506Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11502