kuukauden tanssilomalla, kun naisia on niin paljon ja ei kerkeä kaikkia tanssittaa?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
No nyt ollaan tanssiasian ytimen äärellä! Sanoisin, että ainakin siinä tapauksessa saa, jos on kuukausi lomaa. Nimittäin kaikki miehethän ei edes saa koko kuukautta kerrallaan pitää ja jotkut eivät hiisku siitä mitääänm että heillä on itseasiassa lähes tai yli kaksi kuukautta lomaa.
- Anonyymi00006
Tämän vuoden tanssit on olleet pettymyksiä naisten suhteen, kiva tanssia, mutta rivinaiset out.
- Anonyymi00002
Tottakai saa , ei sua varmaan kukaan sinne tansseihin väkisin vie. Vai oletko niin tossukka että olet vietävissä vasten tahtoasi.
- Anonyymi00007
Parit viimeiset tanssit, kirppinaisia naisten hakumuurissa. Olen hyvä tanssija ja komea ja ihminen, ennen kaikkea ihminen. Tanssissa luyovuus ja osaaminen tanssikansan huippua.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Parit viimeiset tanssit, kirppinaisia naisten hakumuurissa. Olen hyvä tanssija ja komea ja ihminen, ennen kaikkea ihminen. Tanssissa luyovuus ja osaaminen tanssikansan huippua.
Omakehu haisoo, sano.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Omakehu haisoo, sano.
Kuka sen kissan hännän nostaa jos ei...''
- Anonyymi00003
Ei voi olla, tiskaamaan siitä.
- Anonyymi00008
Kone tiskaa ja menen katsomaan Saijaa Aikuisena naisena Jaalaan.
- Anonyymi00004
Tähän ongelmaan on olemassa useitakin ratkaisumalleja, joista ainakaan kaikki eivät ainakaan välttämättä kilpaile keskenään nimittäin: dubbel- , tippel, ja quattrohituri.
- Anonyymi00009
Tämän vuosikymmenen naiset vielä voimia thyvältä tanssijalta. Siksi loma on tarpeen.
- Anonyymi00005
Tee Reisumies töitä.Vapaus on.Varmasti kerkiät tansittaa,saatat saada vielä yö-majoituksenkin.Kotiin paluu se vasta on parasta,omien lasten pariin.
Aisankannatajia on monen laisia. Saattaa olla omakin piikki avoin.!- Anonyymi00010
Tein kuule töitä 48 vuotta, onko tarpaasi tehty? Tanssilavojen tarjonta naisten suhteen on laskenut todella alas ja uskallan sanoa sen ääneen. Rentuille on naisia ei hyvälle tanssijalle.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tein kuule töitä 48 vuotta, onko tarpaasi tehty? Tanssilavojen tarjonta naisten suhteen on laskenut todella alas ja uskallan sanoa sen ääneen. Rentuille on naisia ei hyvälle tanssijalle.
Missä lie käytkään tanssimassa kun tuollaista luulet ?! Jossain vanhojen päiväjortsuissako??
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Missä lie käytkään tanssimassa kun tuollaista luulet ?! Jossain vanhojen päiväjortsuissako??
Eteläsuomen lavoilla, la oli keiski tanssit riutalla.... mutta en mene keilalleen tänä vuonna.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tampereen ja Kouvolan alapuolella. Jenkkapirtti oli pettymys, Mäntsälä, Riutta, Ämyri ja muutama muu lava oli pettymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791386
- 851273
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7566Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520