Miksi Jyväskylä poliitikot edistää lain rikkomista?
Onko Jyväskylä rikollisten kaupunki?
Eikö viranomaisten tulisi kaikessa noudattaa lakia?
Minulla on sellainen käsitys, että nyt Jyväskylä ja sen poliitikot ovat tarkoituksella lähteneet rikkomaan lakia vain sen takia, että siitä saisi Jyväskylä taloudellista hyötyä?
Näin ollen kokoomukseen, SDP, keskustaan ei siis voi luottaa.
Ovatko nämä puolueet tarkoituksella siirtymässä rikollisuuden ja lain rikkomisen editäviksi puolueiksi?
Voiko ihmiset enää luottaa Jyväskylässä mihinkään?
Jos kerran yhdessä tai kahdessa asiassa lähdetään rikkomaan lakia, mistä tietää, että virkamiehet noudattaa yhtään missään asiassa lakia?
Jyväskylä poliitikot lainrikkojia?
13
62
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Useita entisiä rikollisia kaupungin hallinnossa.
Joka ikinen.
- Anonyymi00002
No ei nyt ihan kaikki. Ei ole rikos kulkea peruukki päässä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ei nyt ihan kaikki. Ei ole rikos kulkea peruukki päässä.
Sinähän sen tiedät kuulapää
- Anonyymi00003
Siis onko Jyväskylästä tulossa Euroopan Gotham City? Vai onko se jo sellainen?
- Anonyymi00004
Kaikki politiikot kiertää lakia.
- Anonyymi00008
Eiköhän tuo Hippos hanke ole pelkkää suhmurointia, kähmintää veronmaksajien kustannuksella
- Anonyymi00010
Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa
Kyllä sossupummituet on pääasiasssa arvonlisäverosta, myyntivoittoverosta ja kiinteistöverosta. Palkkatyön verotus on Suomessa niin marginaalista, ettei sitä kovin moni ymmärrä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä sossupummituet on pääasiasssa arvonlisäverosta, myyntivoittoverosta ja kiinteistöverosta. Palkkatyön verotus on Suomessa niin marginaalista, ettei sitä kovin moni ymmärrä.
Yhteiskunnan elätti avautui
- Anonyymi00013
Laki on niinkuin se luetaan.
- Anonyymi00014
Miksi media ei täällä tutki mahdollisia laittomuuksia mm. Hippos hankkeessa, Toyota tallin ja vety hankkeen osalta, kun Toyota vety autot kaupungille. Tai työllisyys palveluissa tehtävää lakien rikkomista jne.
Taitaa Jyväskylä olla samassa tilassa kuin orpon hallihanke? - Anonyymi00015
Mites se oli Jyväskylä on Suomen Chicago?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483