Aiheena on Oliver Solberg kasvutarina.
Moni sanoo ettei ole kasvanut ja oppinut mitään sen jälkeen kun sai kenkää hyndailta 2022 jälkeen.
Nyt on toinen tuleminen Rally 1 autolla ja minä näen kasvua Oliverissa:
1.Heti huomaa niin hiukset ovat kasvaneet.
2. asia minkä huomaa on ,ettei enää itke ulosajon jälkeen niin paljon kuin ennen.
Oliver Solberg kasvutarina
9
64
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kasvun huomaa parhaiten kun katsoo Rally Finland 2022 viedeon missä ajoi ulos .
Youtubeen haku :
Solberg Crash and Interview - Rally Finland 2022 - Anonyymi00002
Olen huomannut että kasvua on.
- Anonyymi00003
Hyvin on tukka kasvanut.
- Anonyymi00004
Aloittajan kasvutarina.
Ei mitään vielä havaittavissa.
Tuskin tulevaisuudessakaan.- Anonyymi00005
Moi. Olen aloittaja ja olen saanut kouluni käytyä ja olen töissä. Myös minun tukka on kasvanut.
Itkupilli en ole koskaan ollut. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Moi. Olen aloittaja ja olen saanut kouluni käytyä ja olen töissä. Myös minun tukka on kasvanut.
Itkupilli en ole koskaan ollut.Älä valehtele! Sinähän se vasta itkupilli olet!🤣🤣🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älä valehtele! Sinähän se vasta itkupilli olet!🤣🤣🤣
En. Ei sinulla ole todisteita. Mutta
Oliverista on juutuupi täynnä itku videoita
- Anonyymi00008
Ei sillä kasva kuin tukka
- Anonyymi00009
Itellä mu.a kasvaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666