Ja miten sanomansa tulkitaan?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6dbd6e90-ac71-4765-bdfd-8a9cde9e29c8
Mitä tämä ihminen oikein meinaa?
13
63
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
luetsä jotain ilta lehtiä vakavalla viihde naamalla
luulen että venezuelan kuolonuhrien määrä on moninkertainen nykyiseen
verrattuna mutta ei uskalleta kertoa vielä tässä vaiheessa - Anonyymi00002
Suora uhkailu on Venäjän prpopagandaa.
- Anonyymi00007
Venäjään ei voi koskaan luottaa. Valehtelu on siellä iskostunut vahvasti perimään.
- Anonyymi00003
Voisin kommentoida, jos kertoisit mistä on kysymys. LInkittäminen ei kuulu KESKUSTELUPALSTALLE
- Anonyymi00006
Kysymys on esitetty sekä otsikossa, että itse viestissä. Siinä on riittävästi kommenttia. Osaatko vastata?
- Anonyymi00004
Vastaus löytyi samalta sivulta...
''Venäjän hallinto hyödyntää laajasti propagandaa tavoitteidensa edistämiseksi. Valtiollinen propaganda läpäisee koko venäläisen yhteiskunnan. Virallisen linjan kritisoinnista rangaistaan.
Propagandan keinoja ovat negatiivinen uutisointi, faktojen valikointi ja kehystys, perättömät väitteet sekä trollaus. Synkimmillään propaganda on suoraa uhkailua esimerkiksi ydinaseiden käyttämisellä.
Median toiminta Venäjällä on hyvin kontrolloitua.
Propagandaa levittävät valtamediat ovat käytännössä Kremlin käskyvallassa. Länsimaisten medioiden käyttöä ja venäläisten liikkumista lännessä on rajoitettu voimakkaasti.
Disinformaation ja misinformaation levittäminen kiihtyy sota-aikana.
Ukrainan hyökkäyssodan aikana Venäjän pyrkimyksenä on oikeuttaa hyökkäystään sekä murentaa lännen tukea Ukrainalle. Ukraina on Venäjän narratiivissa "äärioikeiston johtama", "korruptoitunut" valtio.
Venäjän propaganda Suomesta on lisääntynyt sen jälkeen, kun Suomi liittyi sotilasliitto Natoon Venäjän hyökättyä Ukrainaan. Tyypillisissä väitteissä luodaan kuvaa Suomesta "fasistisena" ja "Venäjä-vihamielisenä" valtiona. Levittämällä huolta sodan eskaloitumisen riskeistä Venäjä haluaa horjuttaa Suomen sitoutumista Ukrainan tukemiseen.
Iltalehti uutisoi Venäjän propagandasta, koska ilmiö koskettaa läheisesti myös Suomea ja suomalaisia. - Anonyymi00005
Meinaa sitä, että venäjällä pahoittivat mielensä, kun vuosikymmeniä tehty työ valui hukkaan, kun Suomi liittyi Natoon.
Vuosikymmeniä venäläiset ostivat ja sijoittivat tänne eri tavoin. Usein ostettiin kiinteistöjä ja tontteja läheltä sotilaskohteita ja läheltä kriittistä infrastruktuuria. Oli takuulla tarkoitus lopulta haukata koko Suomi jossain kohtaa, mutta eipä onnistu enää yhtä helposti, kun Nato-jäsenyys muutti tilannetta oleellisesti.- Anonyymi00008
Olisko aihetta vastata, että "ähäkutti", vai miten sen kertoisi diplomaattisemmin?
- Anonyymi00011
Mahdollisen uhan nuo hankinnat muodostavat vieläkin.
- Anonyymi00012
Haloska oli niin haltioissaan, kuin olla voi Putinin ja metukan tapaamisissa. Junalla matkustettiin yhdessä, suunniteltiin suuria, kaikki oli vain venäläisiltä suurta sumutusta.
Nyt uhkaillaan vähintäin viikottain. Sen siitä sai.- Anonyymi00013
Persut ihailee Putinia, hölmöyteen asti.
Tuliko äänestysmääräys Moskovasta ???
Tietenkin tuli !!!!!!!!!!!
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/#c71953d6
Jopa svenskit hämmästeli.....va helvete ???
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006099122.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601550Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381208Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 67821
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52700
- 46695
- 76586
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt188586- 52582