Jokela sanoi aloitteessaan, että osa on vetänyt nimensä pois, koska ovat kokeneet pelottelua ja uhkailua... Kukahan mahtaa tällaista pelottelua harrastaa, mitä luulette? Aika huolestuttavaa...
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Kauhean vaikeaa ainkin yhden persun on kestää tilanetta. Haistattelee fasessa jo " omilleen '
- Anonyymi00002
Onneksi persujen taru lopahtaa Orimattilassa. Päästään rakentamaan parempaa kaupunkia.
- Anonyymi00003
Jahka selvii ketkä allekirjotti. Lopun voi päätellä
- Anonyymi00004
Argumentteja, joiden mukaan perussuomalaisia ei tarvita
Kriitikoiden ja muiden poliittisten ryhmittymien näkökulmasta perussuomalaisten politiikka ei välttämättä palvele Orimattilan kaltaisen kunnan parasta etua seuraavista syistä:
Talouden ja elinkeinojen kehitys: Kriitikot katsovat, että Orimattila tarvitsee elinvoimaisuuden takaamiseksi avoimuutta, kansainvälisiä investointeja ja uutta työvoimaa, jota perussuomalaisten kriittinen suhtautuminen maahanmuuttoon tai kansainvälisyyteen voi joidenkin mielestä vaikeuttaa
.Yhteistyökyky: Kunnallinen päätöksenteko perustuu laajojen kompromissien tekemiseen. Perussuomalaisten tiukat ja toisinaan ideologiset linjaukset esimerkiksi palveluverkkoon tai ympäristöasioihin liittyen voivat vaikeuttaa toimivan yhteistyön löytämistä muiden puolueiden kanssa.
Peruspalveluiden turvaaminen: Muut puolueet saattavat painottaa enemmän julkisten palveluiden, kuten koulutuksen ja sote-palveluiden, aktiivista kehittämistä ja resursointia tiukan menokurin tai veronalennusten sijaan.- Anonyymi00005
Hyviä näkemyksiä mutta eihän Orimattilan persuilla ole omia ajatuksia .
- Anonyymi00020
AI tietää kaiken, mitä et osaa kirjoittaa
- Anonyymi00006
No voi nyyh, itehän on peliin lähtenyt ja nyt uhriutuu.
Mov- Anonyymi00016
Jokela pelasi pelin loppuun. Muut jätti leikin kesken.
- Anonyymi00007
No voi nyyh! Lieneekö krotiilin kyyneliä? Huhuja kuullut että persuksien ryhmässä laittelee viestei vittuiluhymiöiden kera oma erinomaisuuttaan.
- Anonyymi00008
Jep. Niitä olen saanut. Puoluetoimisto tietoinen niistä.
- Anonyymi00009
Runkun talutushihnassa tämä Nokela.
Piti tulla video tilapäisen valiokunnan loppuraportistakin . Ei tullut kun eka söpistelyvideo oli kyseenalaista keikistelyä. Nopeasti loppuunkulutettu naama. Vetovoima ei riitä.- Anonyymi00010
Kyllä riittää. Tulevaisuuden tähti tämä Laura. Selkeää ja asiallista toimintaa ollut hänellä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä riittää. Tulevaisuuden tähti tämä Laura. Selkeää ja asiallista toimintaa ollut hänellä.
Jokela sentään pystyy ja uskaltaa sanoa asioista. Toisin kuin muut jotka pelaa pelejään ja uhkailee muita..
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jokela sentään pystyy ja uskaltaa sanoa asioista. Toisin kuin muut jotka pelaa pelejään ja uhkailee muita..
Ja fasessa räksyttää törkeyksiä päin naamaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja fasessa räksyttää törkeyksiä päin naamaa.
Selän takanako pitäisi orimattilalaisittain? Että haukkua saa ja raiskatakin, kunhan ei tee sitä omalla nimellään? Mä en muuten koskaan saanut tietää sen näytteenottajan nimeä, kun vastoin sääntöjä, hän teki minun puolestani (väkisin) sen ilmoittautumisen, niin en voi sitä tietää eikä sitä minulle jälkikäteenkään kerrottu.
- Anonyymi00011
Mä voisin harrastaa jos olisin valtuutettu! Idari tapaus ja tyhmät mekot.
- Anonyymi00012
Laura pesee Jossun 6-0. Toivottavasti asettuu ehdolle eduskuntavaaleissa.
- Anonyymi00013
Näin on. Ammattilainen.
- Anonyymi00015
Mahtoi alahuuli vipattaa monella kun Jokela kertoi uhkailuista. Luulivat ettei muut saa tietää. Nyt jos loppuisi vihdoin kulisseissa pelaaminen. Saamme tietää mitä siellä oikeasti tapahtuu. Teatteri on päättynyt
- Anonyymi00017
Hyvä että joku uskaltaa kertoa uhkailuista. Muut peloiteltu hiljaisiksi.
- Anonyymi00023
Ei pitäisi olla valtuustossa, jos pelottelu vaikuttaa. Huh huh? Eli täällä ei tartte tietää mitään laista, ei olla korkea, ei tietää MITÄÄN ja ...?
No siis. Mitä täällä niinku vaaditaan näiltä? Siis niinku mitään? Mitä heiltä on koskaan vaadittu?
Ei minua pelottelut ja uhkailut ole vaientaneet. Miten tuossa asemassa on joku, johon sellainen vaikuttaa? Kamala virhe. Vähän kuin että rikollinen sanoo poliisille että "Mene pois siitä!" ja sitten poliisi ujona vetäytyy, kun kerran käskettiin. Että "No, kun se käski" - Anonyymi00029
...Tiedättekö kuule, kun siinä ei ole mitään ammattimaista.
Sun SYYT toimia teinityttöjen kanssa noin on 100% mun palleissa. Mikään AMMATTI ei sitä vaadi. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
...Tiedättekö kuule, kun siinä ei ole mitään ammattimaista.
Sun SYYT toimia teinityttöjen kanssa noin on 100% mun palleissa. Mikään AMMATTI ei sitä vaadi....Ja kun katsomme tilastoja että KETKÄ täällä niitä rikoksia tekee, niin eikö olisi jotenkin loogisempaa alkaa lirkutella niille pojillekin? Mitäpä muuten luulette... ihan silleen niin veikkauksia että MITEN luulette keskiverto teinipojan suhtautuvan siihen että jos poliisi tai järkkäri alkaa heille flirttailla? Että...? Onko se todellakin sitä ammattitaitoa, onko?
- Anonyymi00018
Demokratia puhuu. Olkaa samaa mieltä tai kaupunginhallitus hiljentää!! Saatana mitä tunareita hallitus vaihtoon olassa!
- Anonyymi00021
Ei hallitus mitään uhkaile. Puolueiden johtoryhmät uhkailee.
Sama se on eduskunnassa, olet puolueen enemmistön kannalla tai erotetaan. Ryhmäkuri.- Anonyymi00032
Ryhmäkuri ei oikeastaan ole synonyymi sen kanssa että joku vain päättää että kukaan ei saa tehdä toisin. Eikös ryhmäkuri ole sitä että jos on YHDESSÄ demokraattisesti jotain päätetty, niin sitten ne vähemmistöön jääneet eivät saisi poiketa linjasta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532