Itse lapsesta saakka lukenut kallea ja miesten munat kiihotti mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän haluan miestä vaikka olen ollut avioliitossa haaveeni on tavallinen mies ottaisi minut usein ja imisin hänet kovaksi voin liikkua Tampere,Pori,Kankaanpää suunnalla
Vastaukset 5
- Anonyymi00002
Monella riittää haluja vanhakin.Itselläni n 80 nainen.
- Anonyymi00003
Toimiiko molemmilla munat ja seisoo aamuin illoin?
- Anonyymi00004
Koko ajan enemmän vain olen sitä mieltä että gay:t haluavat vain miesten välistä seksiä. Siinä kaikki.
- Anonyymi00005
Missä se rakastuminen kun toisen näkee ensimmäisen kerran?
- Anonyymi00007
Sehän tässä onkin useat vanhemmat miehet huomaa että miehet kiinostaa mutta kun on vatsaa et kelpaa kellekään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382151
- 56706
- 41651
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne65509- 62502
- 42500
- 45490
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24469T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6457