Käytiin farmarimessuilla ja oltiin muutama yö Hiekkasärkilä. Kallis oli majapaikka ainaki messujen aikaan. Mutta muutenki siellä Hiekkasärkilä on aivan törkeen kallista kahviloissa ja ruokapaikoisa. Eikä sielä oikein mittää kokemista ollukkaa. Sitä ihmeteltiin ja selitys oli että yrittäjien pittää saada vuoden tulos kesän aikaan, kun muulloin sielä ei ole mittää. Asia tuli selväksi meillekin, ei tarvii mennä toista kertaa.
Vastaukset 5
Eipä nuo kalajoen alueen ravintoloiden hinnat mitenkään erityisen kalliilta vaikuttaneet kun niiden listoja nopeasti netistä vilkaisin, aika normaalia suomalaista ravintolahintatasoa. Onko laatu sitten millä tasolla, niin sitä ei tietysti netin välityksellä pysty toteamaan, jos annokset huonoja niin sitten toinen asia.
Majoitushinnat sitten tietysti elää kysynnän mukaan se on majoitusten kohdalla selviö. Turistikaudella majoitukset ovat varmasti kalliimpia kuin sitten turistikauden ulkopuolella.- Anonyymi00001
Puolen litran oluttuoppi maksaa siellä 10 euroo. Eihän se ole tyhmä, joka paljon pyytää, vaan se joka maksaa.
- Anonyymi00002
Lomailtiin sielä muutama päivä ja sattui hieman huonot ilmat. Eipä siellä rannoilla silloin ole yhtikäs mittää. Surkee tunnelma. Taitaa olla niinki että hinnat on nosteltu aika korkeiksi jotta turisti luulis tulleesa parempaankin paikkaan.
- Anonyymi00003
Ei kumma jos ylihintaista palveluista maksavien idioottien kakarat harjoittelevat tulevaisuuttaan kiusaamalla eläimiä.
- Anonyymi00004
Jos sinne hiekkasärkille sattuu vielä huono ilma kalliiden palveluiden lisäks niin kyllä se pinna kiristyy lapsilla ja vanhemmilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 93807
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta162560