Kukahan olisi Sotkamon Donalt Trump joka tekisi huppu diilejä eikä ikinä olisi väärässä ja kehuisi sopivasti itseään?
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
No sehän on rehti Antti se
- Anonyymi00002
👍👍👍
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
👍👍👍
Näin on 🤣
- Anonyymi00008
Antti K:aa vihjattu, mutta ei nyt ihan taida mätsätä, ei ainakaan kaikilta ominaisuuksiltaan.
Trumpilla on käytössään koko valtion hallinto ajaakseen omia etujaan.
Antti K:lla on yksi ääni valtuustossa, jäsenyys kunnanhallituksessa ja Snowpolis Oy:n hallituksessa, mikä tarkoittaa, ettei hänellä ole Trumpin kaltaista pääsyä putsaamaan julkisia varoja omiin tarkoituksiinsa.
Onko Antti K:lla ja Trumpilla samanlaisia piirteitä ”totuuksissa”? Molemmat ovat aktiivisia somen käyttäjiä.
- Anonyymi00004
Antti.m?
- Anonyymi00005
Ukriaiset kiittää Anttila 🤣👍
- Anonyymi00006
Niin niin pölijjee ukkoa löydy edes Sotkamosta
- Anonyymi00009
Huppareille olisi kyllä syksyllä taas tarvetta 🤔
- Anonyymi00010
Trump on ainoa yhteiskuntaa johtava joka rohkenee tehdä jotain . Hän ei ole ruskeakilisyyteen taipuva kuten Euroopan johtajat ovat . Siinä syy miksi Putiniakin Eurooppa unioninsa kanssa etoo
- Anonyymi00011
Tosi hyvin hoiti Iranin homman,vai mitä? Tiedä vaikka vielä joskus saisivat selvitettyä tämän itse aiheuttamansa sotkun 🤣
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tosi hyvin hoiti Iranin homman,vai mitä? Tiedä vaikka vielä joskus saisivat selvitettyä tämän itse aiheuttamansa sotkun 🤣
Mutta eihän se ole Trumpin vika johan on syytetty aivan muita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai niin, demokraattipellejen vika, Obaman jne
- Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jahtaa Nobelin rauhanpalkintoa hyvällä suunnitelmalla. Aloittaa itse sodan milloin missäkin ja sitten lopettaa ne. Kehuu sitten kuinka monta sotaa on lopettanut. On se veijari!!
- Anonyymi00014
Ahti Rentti ja Runkvistin Pertti neuvonantajana.
- Anonyymi00015
pertin titteli on elonia esittää
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
pertin titteli on elonia esittää
Kohta kuulemme, kuinka Antti teettää ilmaista työtä ukrialaisilla, huijaa asiakkaitaan ja Pertti johtaa Naapurinvaaraa, huonoa tanssipaikaaa, missä on paskat esiintyjät ja toimii kunnan vuokratontillla.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kohta kuulemme, kuinka Antti teettää ilmaista työtä ukrialaisilla, huijaa asiakkaitaan ja Pertti johtaa Naapurinvaaraa, huonoa tanssipaikaaa, missä on paskat esiintyjät ja toimii kunnan vuokratontillla.
Näin se menee 🤣👍👍
- Anonyymi00025
Kumpikin ovat addiktoituneet olemaan esillä ja kirjoittelevat ahkerasti. Yhdessäkään heidän kirjoituksessaan ei ole ollut minkäänlaista uuden tiedon muruakaan, ei uutista, ei mitään sellaista, jota ei jo tietäisi tai jota ei olisi lukenut aikaisemmin jostakin muusta mediasta tai aikaisemmista kirjoituksista. Mutta mitä ilmeisemmin he kuvittelevat olevansa suuriakin tietäjiä ja osaajia ja valistajia.
- Anonyymi00018
Taasko se alkoi Antin panettelu..Teistä yksikään ei yllä lähellekkään hän saavutuksiaan esim. liike-elämässä, politiikassa ja ootteko huomannut kuinka taitava hän on kirjoittamaan..
Helppohan se täällä on nimettömänä huudella..Yleensä nämä mollaajat ovat ihmisiä joita kalvavat kateus, alemmuudentuoto ja ihmisarkuus..Kasvotusten kohdattaessa tuskin saavat sanaa suustaan..Omiin kengänkärkiin katseensa suuntaavat kun ei silmästä silmään rohkeus riitä ainakaan sitä henkilöä kohtaan jota herjaavat tälläkin foorumilla..- Anonyymi00021
Juuri näin. Antti on menestyksensä ansainnut.
- Anonyymi00026
Trumpilainen lausunto lukijakunnasta: "Teistä yksikään ei yllä lähellekkään hän saavutuksiaan esim. liike-elämässä, politiikassa..."
- Anonyymi00019
Ja näkeehän sen ketjun alulle laittajan älykkyyden, koulutustason..ei edes osaa Trumpin etunimeä oikein kirjoittaa..Eikö siellä Tipaksella käyty muuta kuin pari luokkaa kiertokoulua?
- Anonyymi00020
Elämä on
- Anonyymi00022
Kävisitkö Tarkitsemassa oikeinkirjoituksen ja vasta sitten haukut aloittajaa, joka ei mitenkään ole sinun idolia mainunnut aloituksessa.
- Anonyymi00023
Puolankalaisilla on sentään pormestarina H-mies, joka tuntee olevansa strumpista seuraava.
- Anonyymi00027
On niin hyvä vauhti em. Hoolla, että pitää käräjillekin harva se kuukausi ehtiä. Perimmäinen syy huonoon käytökseen on käsistä karannut kepulaisuus. Milloin on mitäkin työn alla.
- Anonyymi00028
Ei se joutava itsensä kehuminen kuulu oikein sotkamolaiseen luonteeseen. Ylpeys voi johtaa harhaan.
Trump on sellainen vänkylä, että kun hän laittaa vilkun vasemmalle, niin kääntyy oikealle. Noin eräs Suomessa kauan asunut iranilainen mies vähän naureskeli tuota Amerikan Johtajaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493