Kukahan olisi

Anonyymi-ap

Kukahan olisi Sotkamon Donalt Trump joka tekisi huppu diilejä eikä ikinä olisi väärässä ja kehuisi sopivasti itseään?

27

386

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No sehän on rehti Antti se

• Anonyymi00002

👍👍👍

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

👍👍👍

Näin on 🤣

• Anonyymi00008

Antti K:aa vihjattu, mutta ei nyt ihan taida mätsätä, ei ainakaan kaikilta ominaisuuksiltaan.
        Trumpilla on käytössään koko valtion hallinto ajaakseen omia etujaan.
        Antti K:lla on yksi ääni valtuustossa, jäsenyys kunnanhallituksessa ja Snowpolis Oy:n hallituksessa, mikä tarkoittaa, ettei hänellä ole Trumpin kaltaista pääsyä putsaamaan julkisia varoja omiin tarkoituksiinsa.
        Onko Antti K:lla ja Trumpilla samanlaisia piirteitä ”totuuksissa”? Molemmat ovat aktiivisia somen käyttäjiä.

• Anonyymi00004

Antti.m?

• Anonyymi00005

Ukriaiset kiittää Anttila 🤣👍

• Anonyymi00006

Niin niin pölijjee ukkoa löydy edes Sotkamosta

• Anonyymi00009

Huppareille olisi kyllä syksyllä taas tarvetta 🤔

• Anonyymi00010

Trump on ainoa yhteiskuntaa johtava joka rohkenee tehdä jotain . Hän ei ole ruskeakilisyyteen taipuva kuten Euroopan johtajat ovat . Siinä syy miksi Putiniakin Eurooppa unioninsa kanssa etoo

• Anonyymi00011

Tosi hyvin hoiti Iranin homman,vai mitä? Tiedä vaikka vielä joskus saisivat selvitettyä tämän itse aiheuttamansa sotkun 🤣

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tosi hyvin hoiti Iranin homman,vai mitä? Tiedä vaikka vielä joskus saisivat selvitettyä tämän itse aiheuttamansa sotkun 🤣

Mutta eihän se ole Trumpin vika johan on syytetty aivan muita.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ai niin, demokraattipellejen vika, Obaman jne

• Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jahtaa Nobelin rauhanpalkintoa hyvällä suunnitelmalla. Aloittaa itse sodan milloin missäkin ja sitten lopettaa ne. Kehuu sitten kuinka monta sotaa on lopettanut. On se veijari!!

• Anonyymi00014

Ahti Rentti ja Runkvistin Pertti neuvonantajana.

• Anonyymi00015

pertin titteli on elonia esittää

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

pertin titteli on elonia esittää

Kohta kuulemme, kuinka Antti teettää ilmaista työtä ukrialaisilla, huijaa asiakkaitaan ja Pertti johtaa Naapurinvaaraa, huonoa tanssipaikaaa, missä on paskat esiintyjät ja toimii kunnan vuokratontillla.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kohta kuulemme, kuinka Antti teettää ilmaista työtä ukrialaisilla, huijaa asiakkaitaan ja Pertti johtaa Naapurinvaaraa, huonoa tanssipaikaaa, missä on paskat esiintyjät ja toimii kunnan vuokratontillla.

Näin se menee 🤣👍👍

• Anonyymi00025

Kumpikin ovat addiktoituneet olemaan esillä ja kirjoittelevat ahkerasti. Yhdessäkään heidän kirjoituksessaan ei ole ollut minkäänlaista uuden tiedon muruakaan, ei uutista, ei mitään sellaista, jota ei jo tietäisi tai jota ei olisi lukenut aikaisemmin jostakin muusta mediasta tai aikaisemmista kirjoituksista. Mutta mitä ilmeisemmin he kuvittelevat olevansa suuriakin tietäjiä ja osaajia ja valistajia.

• Anonyymi00018

Taasko se alkoi Antin panettelu..Teistä yksikään ei yllä lähellekkään hän saavutuksiaan esim. liike-elämässä, politiikassa ja ootteko huomannut kuinka taitava hän on kirjoittamaan..

Helppohan se täällä on nimettömänä huudella..Yleensä nämä mollaajat ovat ihmisiä joita kalvavat kateus, alemmuudentuoto ja ihmisarkuus..Kasvotusten kohdattaessa tuskin saavat sanaa suustaan..Omiin kengänkärkiin katseensa suuntaavat kun ei silmästä silmään rohkeus riitä ainakaan sitä henkilöä kohtaan jota herjaavat tälläkin foorumilla..

• Anonyymi00021

Juuri näin. Antti on menestyksensä ansainnut.

• Anonyymi00026

Trumpilainen lausunto lukijakunnasta: "Teistä yksikään ei yllä lähellekkään hän saavutuksiaan esim. liike-elämässä, politiikassa..."

• Anonyymi00019

Ja näkeehän sen ketjun alulle laittajan älykkyyden, koulutustason..ei edes osaa Trumpin etunimeä oikein kirjoittaa..Eikö siellä Tipaksella käyty muuta kuin pari luokkaa kiertokoulua?

• Anonyymi00020

Elämä on

• Anonyymi00022

Kävisitkö Tarkitsemassa oikeinkirjoituksen ja vasta sitten haukut aloittajaa, joka ei mitenkään ole sinun idolia mainunnut aloituksessa.

• Anonyymi00023

Puolankalaisilla on sentään pormestarina H-mies, joka tuntee olevansa strumpista seuraava.

• Anonyymi00027

On niin hyvä vauhti em. Hoolla, että pitää käräjillekin harva se kuukausi ehtiä. Perimmäinen syy huonoon käytökseen on käsistä karannut kepulaisuus. Milloin on mitäkin työn alla.

• Anonyymi00028

Ei se joutava itsensä kehuminen kuulu oikein sotkamolaiseen luonteeseen. Ylpeys voi johtaa harhaan.

Trump on sellainen vänkylä, että kun hän laittaa vilkun vasemmalle, niin kääntyy oikealle. Noin eräs Suomessa kauan asunut iranilainen mies vähän naureskeli tuota Amerikan Johtajaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe