Onko tosiaan sallittua kuvata koko tanssitapahtuma? Nastolan rautalankafestarit on kuvattu varsin ammattimaisesti.
Ei oikein kiinnostaisi mennä tanssimaan tuollaiseen kuvaamiseen edes oman naisen kanssa, saati sitten jos on naapurin emännän kanssa liikkeellä.
Kuvaaminen lavalla
21
149
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Ja siis laittaa vielä youtubeen jakeluun.
- Anonyymi00002
Sinkkumieheltä saattaa kaatua koko luotu rakennelma. Kuvaukselle kielto,
- Anonyymi00003
Tanssilavalla kuvaaminen vaatii tilannetajua, hyvää valaistusta ja tanssietiketin kunnioittamista. Keskity vangitsemaan liikkeen tuntu ja tanssin ilo. Ota huomioon sekä kuvaustekniset seikat että kuvattavien yksityisyys.Kuvaaminen tanssilavalla ja etikettiTanssilavoilla (kuten esimerkiksi Vantaan ja pääkaupunkiseudun tanssipaikoilla) on tärkeää muistaa seuraavat seikat:Kysy lupa: Julkisella paikalla kuvaaminen on yleensä sallittua, mutta tanssilattialla ja erityisesti kursseilla on kohteliasta pyytää lupa kuvaamiseen tai videointiin.Älä häiritse: Älä mene kameran kanssa tanssijoiden tielle tai häiritse pyörähdyksiä ja tanssilinjoja.Julkaisuoikeudet: Jos kuvaat ihmisiä tunnistettavasti ja haluat julkaista materiaalin somessa, varmista kuvattavilta julkaisulupa.
- Anonyymi00004
Kuvattavat pelkää korvausvastuuta jos linssi samenee petolinnun peen kuvauksesta.
- Anonyymi00005
Nastolan festareita on kuvattu jo vuosia melkein alusta loppuun joka bändi.,ja myös yleisöä /tanssijoita
Kuvaaja/kuvaajat on ollut yleensä selkeästi näkyvissä jalustoineen-joten yleisö on tiennyt tulevansa kuvatuksi. Ja kuvaaja on varsin lähellä yleisöä.
Kyllä tämä varmasti karsii osan mahdollisista tanssijoista .kun tietää päätyvänsä yootubeen..
Tosin NRF ei ole varsinaisesti tanssiapahtuma -ainakaan perinteinen.
Nrf ei tosin ole varsinainen tanssi- Anonyymi00006
Hyvä tietää, tack så mycket. Eipä tarvii nastolaan mennä, ketuttaa jos ajelee 200km ja kuvataan koko ilta.
- Anonyymi00007
Riutan sivuilla sanotaan että kuvaamiseen pitää pyytää lupa. No, eipä nämä esityksiä kuvaavat kuitenkaan mitään lupia kysy.
- Anonyymi00010
Kyllä niitä esityksiä ja tanssijoita kuvataan joka lavalla.
Pavi, Mäntsälä, Kapakanmäki, Ämyri, Esakallio, Jenkkapirtti you name it.
Missä EI kuvattaisi tänä päivänä???? - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Missä EI kuvattaisi tänä päivänä????Harvoin mielestäni koko iltaa. Itse ihmettelen mikä kuvaus into on nykyään, lavatanssit eivät ole muuttuneet kymmeniin vuosiin ulospäin. Joka kevät eka tansseissa on paikallislehden kuvaaja kuvaamassa ilmeisesti tekenässä juttua, että taas nämä alkaa. Sitäkin on helppo väistää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Missä EI kuvattaisi tänä päivänä????Hangan lavaltakin alkoi näkymään ainakin facessa nyt kun Timo siellä häärää isäntänä. Eipä tarvii mennä.
- Anonyymi00008
Hetkinen..
Kuvaako tai kuvataanko tanssijoita?
En mene, jos kuvataan.
Missään ei saa olla rauhassa .. - Anonyymi00009
Missä pääsee telkkariin?
- Anonyymi00012
Minä olen päässyt Kiinankin telkkariin. Suomessa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä olen päässyt Kiinankin telkkariin. Suomessa.
Kaikille niille, ketä kiinnostaa telkkariin pääsy, suosittelen, että alatte liikkua kaupungilla ja pitäjillä näyttävän daamin kera.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaikille niille, ketä kiinnostaa telkkariin pääsy, suosittelen, että alatte liikkua kaupungilla ja pitäjillä näyttävän daamin kera.
Muistakaa myös erikoinen tai muista henkilöistä erottuva asuste. Näitä voi olla esim. näyttävä hattu, värikkäät henkselit, värikkäät housut, moniväriset hiukset, erittäin lyhyt minihame sekä voimakas meikkaus. Juontajan haastattelusta saa extra huomion.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Muistakaa myös erikoinen tai muista henkilöistä erottuva asuste. Näitä voi olla esim. näyttävä hattu, värikkäät henkselit, värikkäät housut, moniväriset hiukset, erittäin lyhyt minihame sekä voimakas meikkaus. Juontajan haastattelusta saa extra huomion.
Jos se mies on poikkeuksellisen komea, hän ei tarvitse rekvisiittaa. Tuota hieman nuccawierummankinnäköisen miehen tulisi nimittäin tajuta, että kaikkein parhain keino saada esmes näyttävännäköisen daamin huomiota osakseen, on olla kuin ei olisi edes huomannut daamia. Daamit eivät nimittäin voi sietää sitä ajatusta, että häntä ei huomata ja hankkiutuvat yleensä jotakuta paikalla olevista kumipäistä hyväkseen käyttäen lähietäisyydelle esmes tanssiparketilla, jolloinka hänet on käytännössä pakko huomata viimeistään siinä vaiheessa, jossa kumipää törmää näyttävän daamin kanssa teihin ja tanssittelemaanne upeaan daamiin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos se mies on poikkeuksellisen komea, hän ei tarvitse rekvisiittaa. Tuota hieman nuccawierummankinnäköisen miehen tulisi nimittäin tajuta, että kaikkein parhain keino saada esmes näyttävännäköisen daamin huomiota osakseen, on olla kuin ei olisi edes huomannut daamia. Daamit eivät nimittäin voi sietää sitä ajatusta, että häntä ei huomata ja hankkiutuvat yleensä jotakuta paikalla olevista kumipäistä hyväkseen käyttäen lähietäisyydelle esmes tanssiparketilla, jolloinka hänet on käytännössä pakko huomata viimeistään siinä vaiheessa, jossa kumipää törmää näyttävän daamin kanssa teihin ja tanssittelemaanne upeaan daamiin.
Hmm. Meinaat ettei daami ala tästä mököttämään, ja tsaassit eivät täten toteudu.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hmm. Meinaat ettei daami ala tästä mököttämään, ja tsaassit eivät täten toteudu.
Kyllä vain nimittäin ilman näyttävännäköisen daamin tuomaa lisäbuustia huomioarvoon televiision päätymisen todennäköisyys ei ole yhtä suuri. Eikä ole yhdentekevää sekään, minkälaisessa naisseurassa ajelette liukuportailla esmes stokkan miestenosastolle, sillä näyttävän daamin kanssa liukuportaissakin kiitäessänne miestenosaston henkilökunta huomaa teidän daaminne ja teidät, jolloinka asiointi osastolla on joutuisaa, koska teidän ei tarvitse itse pöyhiä yhtään räkkiä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä vain nimittäin ilman näyttävännäköisen daamin tuomaa lisäbuustia huomioarvoon televiision päätymisen todennäköisyys ei ole yhtä suuri. Eikä ole yhdentekevää sekään, minkälaisessa naisseurassa ajelette liukuportailla esmes stokkan miestenosastolle, sillä näyttävän daamin kanssa liukuportaissakin kiitäessänne miestenosaston henkilökunta huomaa teidän daaminne ja teidät, jolloinka asiointi osastolla on joutuisaa, koska teidän ei tarvitse itse pöyhiä yhtään räkkiä.
Mikäli olette tuossa vaiheessa suunnilleen vasta tavanneet sen upean daamin, viimeistään stokkan naistenosastolla teille alkaa joko pikkuhiljaa tai sitä nopeamminkin selvitä, mahtaako saldonne sittenkään riittää niin näyttävännäköisen daamin kanssa liikkumiseen. Tätä puolta näyttäytymiskolikosta niin näyttävännäköisen daamin kanssa liikkumisesta uneksivat puupäät eivät yleensä tule ottaneeksi huomioon.
- Anonyymi00017
Täältä tulee joskus suoraa lähetystä tansseista:
https://www.youtube.com/watch?v=D8Os6KYitTs - Anonyymi00020
Julkisella paikalla saa kuvata.
Muuten pitää kysyä paikan omistajalta lupa kuvaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512