Ei Taivaan isä kaikelta suojele. Järkyttävää välin pitämättömyyttä Lopen seurakunnalta teettää kattoremonttia ilman suojakaiteita ja suojautumisvarusteita. Mikä Lopen seurakuntaa vaivaa ? Johtajuutta vai sen puutetta kirkkoherra Tuomas Hynynen ??!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kattoremonttiko se onkin !? Minä luulin että kirkkoa muutetaan moskeijaksi.
- Anonyymi00002
Mistä siihen remonttiin on saatu tekijät ?
- Anonyymi00003
Aamu lenkillä katselin et nyt nosturi siellä oli . ja alue edelleen aitaamatta. Kerta toisen jälkeen Lopen seurakunta ei näitä huolehdi . Olisi aika kirkkoherra Tuomas Hynynen ny laittaa nämä kuntoon. Vaarallista toimintaa työn tekijöille ja kirkon alueella käveleville .
- Anonyymi00004
Kerran yksi uskova mies ajoi kortin vanhoilla päivillään. Sai kortin mutta ajotaito puuttui. Ajeli sitten kerran kädet irti ratista ja julisti että Herra ohjaa. Sinne meni syvään ojaan nokka edellä Datsun. Ei Herra typeryyttä ja välinpitämättömyyttä siunaa.
- Anonyymi00005
Aamu kävelyllä katselin et edelleen kirkon mäki ilman työmaanaitoja. Nosturi eilen mäessä ja ilman aitoja. Tässä voi vielä sattua jota kuta sivullista kun työmaata ei aidata kunnolla. Kunhan ei nyt vaan sattuisi. Toivoisin että kirkko herra Tuomas Hynynen nyt hoitaisi tämän kuntoon lakien mukaisesti
- Anonyymi00006
Herra antaa, Herra ottaa.
- Anonyymi00007
Työmaa rajaus on riittämätön. Kirkontornia nyt kun remontoidaan niin suojatun alueen työmaa-aidoilla tulee olla sivusuuntaisena vähintään saman verran kuin mitä itse Lopen kirkon torni on korkea. Kannattaa nyt varoittaa ihmisiä jotka kulkevat kirkon mäellä. Lapset tahi kirkkoon menevät ikäihmiset eivät ehkä ymmärrä tätä vaaraa riskiä. Kirkko herra Tuomas Hynynen saisi tähän nyt puuttua ennen kuin sattuu mittään vakavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401021Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29522