Käy siivoamassa jälkesi hukkajärventien risteyksestä!
SINÄ SARJA ROSKAAJA!!!
9
301
Vastaukset
- Anonyymi00001
Epäilen että joudut itse siivoamaan.
- Anonyymi00003
Aikoinaan puhuivat että pahat pojat viedään Sarvijärventielle ja annetaan opetus😡
- Anonyymi00004
Taidampa ottaa hanskat käteen ja menen tutkimaan pussit! Isäntä ajoi juuri ohi ja kertoi että nyt siellä on pusseja peräti kaksi risteyksessä! Tämän viime vuoden aikana siellä on ollut aikaisemminkin ainakin jo kolme eri kertaa pussit pitkin risteystä!...katsotaan mitä selviää??
- Anonyymi00005
Muista tuoda roskat kotiisi!
- Anonyymi00006
Onko kansanedustaja Polvinen kommentoinut tätä asiaa Kainuun Sanomille?
- Anonyymi00007
Kävin poimimassa roskat ja tutkin ainakin yhden pussin. Pussi toimitettu eteenpäin "tutkimuksiin". Saa nähdä mitä asiasta selviää? Asiasta on jonkin sortin teoriakin jo olemassa?
Paljon oli ohikulkijoita, joten toivon etteivät luulleet niitä minun roskiksi kun olin poimimassa! 😂😂- Anonyymi00008
Tärkeintä oli että veit ne roskat pois!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tärkeintä oli että veit ne roskat pois!
Tärkeintä oisi että tekijä jää kiinni.
- Anonyymi00010
Kiitos sinulle, olet tehnyt päivän urotyön🙏😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101542- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538- 39518
- 40516