Kenen vaimolla on kauniimmat kädet?

Anonyymi-ap

Sormuksista paljon juttua, kuinka ne pitää löytyä vaimon sormista oli vaimo sitten pilkillä tai luolasukeltamassa. Tässä kuvavertailussa vertaillaan vaimojen käsiä ja sormusten kokoja. https://ibb.co/gbrdFKcv

Vasemmalla Pasasen vaimo esittelee siroissa sormissaan olevia arvosormuksia ja oikealla taasen Kympin vaimo esittelee kätöstään.

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tällä Pattayan matkailupalstalla on suuri merkitys mielenterveyshäiriöisille antaen heille mahdollisuuden sosiaalisiin kontakteihin turvallisesti, sekä mahdollistaa heille mieleisiään ajanviettotapoja.

• Anonyymi00002

Pasasen rakkaus on niin intensiivistä, että kun vaimo on 3 kuukautta Thaimaassa niin hän on silti ihan siinä vieressä Pähkinämäjellä.

• Anonyymi00003

Voiko vakuuttaa?

• Anonyymi00004

Hullu se on ei mitään muuta.

• Anonyymi00006

Possoa vituttaa kun alibaba- teoriansa ei toimi eikä feikkiteoria. Kun palautan alkuperäisen kuvan kännykästä niin siitä poistuu HDR:n tekemät muokkaukset ja tästäkin kuvasta tekoäly sanoo että aito.

Posson vaimolla on viehko nimetön.

2010

PS: Kuka tuomiopäivän tanopää virittelee 90- luvulla ostetut muutaman sadan markan sormukset omaan pikkusormeensa ikäänkuin elvistelymielessä? On rima rähjällä todella alhaalla.

• Anonyymi00007

se nyt tässä vaiheessa on se ja sama mitä palauttelet ja koska jäit kiinni niin sanotusti housut kintuissa, kuten myös osakaslainoistasi, voin vakuuttaa että vaimoni sormukset ovat aitoja, ja vanhoja, eikä ne ole ostettu kiinalaisesta halpakaupasta, kuten sinun harkkosi ja sormukset.

Kiitos taas possottelusta se onkin terveen miehen merkki, ja hyvin toimeentulevan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

se nyt tässä vaiheessa on se ja sama mitä palauttelet ja koska jäit kiinni niin sanotusti housut kintuissa, kuten myös osakaslainoistasi, voin vakuuttaa että vaimoni sormukset ovat aitoja, ja vanhoja, eikä ne ole ostettu kiinalaisesta halpakaupasta, kuten sinun harkkosi ja sormukset.

Kiitos taas possottelusta se onkin terveen miehen merkki, ja hyvin toimeentulevan.

Palautetaan vielä mieleen tekemäni kuva kollaasi jossa jokaisessa on sinun kädenjälkesi, on miljonäärillä aikaa laittaa palstalle kuvia manipuloiden niitä, siis näistä jokaisessa kuvassa on sinun windows koneella tehty photofiltre7 leima.... siinä ei paljon osamaksu selittelyt enään auta. https://ibb.co/5gytxh19

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Palautetaan vielä mieleen tekemäni kuva kollaasi jossa jokaisessa on sinun kädenjälkesi, on miljonäärillä aikaa laittaa palstalle kuvia manipuloiden niitä, siis näistä jokaisessa kuvassa on sinun windows koneella tehty photofiltre7 leima.... siinä ei paljon osamaksu selittelyt enään auta. https://ibb.co/5gytxh19

Öö... Rakas pahviaivo, -Miten "jäädään kiinni osakaslainoista"? Minähän kerroin jo että otin sellaisen 2017 ja maksoin takaisin 2018, mikä siinä on sinulle epäselvää?

Kuvia on paranneltu kameran automatiikalla ja joitakin kuvia paranneltu läppärillä. Näytin jo sinulle mitä eroa on kuvilla jotka on automaattisesti paranneltu ja jotka ei.

Voin kaivaa jokaisen alkuperäisen kuvan esiin tarvittaessa ja niissä ei ole mitään leimoja.
        Tottakai käsitellyssä kuvassa on käsittelystä jäljet ja sitäpaitsi tuossa "kollaasissasi" on viisi kuvaa jotka eivät ole minun ottamia eikä käsittelemiä.

Vai ajattelitko että tuo kuva esim on aito jossa stalkkaat vaimoasi kun hän on kavereiden kanssa vähän lähdössä rimpsalle?

2010

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Öö... Rakas pahviaivo, -Miten "jäädään kiinni osakaslainoista"? Minähän kerroin jo että otin sellaisen 2017 ja maksoin takaisin 2018, mikä siinä on sinulle epäselvää?

Kuvia on paranneltu kameran automatiikalla ja joitakin kuvia paranneltu läppärillä. Näytin jo sinulle mitä eroa on kuvilla jotka on automaattisesti paranneltu ja jotka ei.

Voin kaivaa jokaisen alkuperäisen kuvan esiin tarvittaessa ja niissä ei ole mitään leimoja.
        Tottakai käsitellyssä kuvassa on käsittelystä jäljet ja sitäpaitsi tuossa "kollaasissasi" on viisi kuvaa jotka eivät ole minun ottamia eikä käsittelemiä.

Vai ajattelitko että tuo kuva esim on aito jossa stalkkaat vaimoasi kun hän on kavereiden kanssa vähän lähdössä rimpsalle?

2010

Niinkö kerroit tosiasiassa kerroit, nostaneesi vuosia osakaslainaa ja maksaneesi veroja kun jaksat, kuviasi ei ole parannattu millään muulla kuin photofiltre 7 windows softalla, jokaisessa kuvassa on sinun leimasi, eikä se siitä mihinkään muutu, vaikka kuinka väännät,

outoa että varakkaalla miljonäärillä on aikaa ja haluja moiseen, samoin kun possotteluun, nämä kertovat erittäin selvästi ongelmistasi,

todennäköisesti mikään mitä olet kertonut, ei pidä paikkaansa,

olet vain trolli joka varastaa kuvia netistä esittää niitä ominaan, ja loput photofiltrellä vielä yksi kysymys...

laiton muutama päivä sinun kolmen kuvan kollaasin, niistäkin oli yksi sinun manipuloima, se oli kuva jossa oli kolme ihmistä, tätä oli korjailtu jälkeenpäin...

Erityisen hauskasi asiaa menee kun sinun näyttää olevan vaikeaa ymmärtää että minä en ole Senssusi, mutta kun sinä olet esiintynyt laiffilan vaimona, ja eläkeisenä, asian ymmärtäminen on tämän kautta paljon helpompaa, ja ymmärrettävää.

Tuollaisia asioita kun yhdistää 10 vuoden kokemuksella kanssasi kommunikoinnista, on helppoa todeta, heippa sekopää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niinkö kerroit tosiasiassa kerroit, nostaneesi vuosia osakaslainaa ja maksaneesi veroja kun jaksat, kuviasi ei ole parannattu millään muulla kuin photofiltre 7 windows softalla, jokaisessa kuvassa on sinun leimasi, eikä se siitä mihinkään muutu, vaikka kuinka väännät,

outoa että varakkaalla miljonäärillä on aikaa ja haluja moiseen, samoin kun possotteluun, nämä kertovat erittäin selvästi ongelmistasi,

todennäköisesti mikään mitä olet kertonut, ei pidä paikkaansa,

olet vain trolli joka varastaa kuvia netistä esittää niitä ominaan, ja loput photofiltrellä vielä yksi kysymys...

laiton muutama päivä sinun kolmen kuvan kollaasin, niistäkin oli yksi sinun manipuloima, se oli kuva jossa oli kolme ihmistä, tätä oli korjailtu jälkeenpäin...

Erityisen hauskasi asiaa menee kun sinun näyttää olevan vaikeaa ymmärtää että minä en ole Senssusi, mutta kun sinä olet esiintynyt laiffilan vaimona, ja eläkeisenä, asian ymmärtäminen on tämän kautta paljon helpompaa, ja ymmärrettävää.

Tuollaisia asioita kun yhdistää 10 vuoden kokemuksella kanssasi kommunikoinnista, on helppoa todeta, heippa sekopää.

Olen pitänyt sinua suhteellisen järkevänä, tosin kun aloin tutkimaan näitä sinun kuvia, hämmästyin kovasti, että samat leimat löytyy sinun, laiffilan ja eläkeläisen kuvissa, tämä jopa järkytti minua hieman, koska pidin laiffilaa täysin sekopäänä sen tekemien laulunluritusten, ja sairaiden kattila kuvien kanssa mutta sitten paljastui se että olet niidenkin takia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1424
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      667
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      470
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      463
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      45
      446
    Aihe