Olen ollut useissa miiteissä ja täytyy sanoo, että on ollut mukavaa porukkaa. Paljon mukavampaa mitä meillä töissä. Ei ole tupakan polttajia eikä ns hölöttäjiä jotka puhuu törkeitä ja jaskaa ja ehkä jopa haukkuu muita ihmisiä..
Fiksua porukka ja aika vanhaakin ja arvostan, että moni eläkeläinen osaa harrastaa tätä lajia. Kun itse tunnen eläkeläisiä jotka ei osaa käyttää edes tietokonetta saati ymmäärrä yhtään mitään tästä harrastuksesta. Mitä se on? Kuka tuollaista harastaa aivan turhanpäivästä.
Tulee kysymys jos tästä jotain kertoo, mutta eiväthän nämä öyhöt osaa eikä ymmärrä tästä mitään!
Mukavaa porukkaa.
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Itse kuvittelin aikonaan kun kuulin tästä , että onko tämä joku lasten tai nuorison uusi harrastus. No sitten innostuin itsekin ja menin miitteihin ja oli yllätys, että paikalla ei ollutkaan nuorisoa vaan kaikki olivat vähintään päälle 40v. Suurin osa jo eläkeläisiä ja mitä muutakaan eläkkeellä on tekemistä kun hakea kätköjä ja ratkoa myysteereitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861266
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1841051- 74999
- 70830
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su308731Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t164709Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.187691- 54667
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4636- 43635